close gnb layer
close gnb layer

  • i10
  • GB_120x54
    i20

  • i20 Active

  • ix20

  • i30 N
    NOVO

  • Novi i30
    NOVO

  • Novi i30 karavan
    NOVO
  • GB_120x54
    i40 Sedan
  • VF_GNB_120x54
    i40 Karavan
  • GB_120x54
    Elantra
  • Kona
    Kona
    NOVO

  • Tucson
  • DM_GNB_120x54
    Santa Fe

  • Grand Santa Fe

  • IONIQ EV Electric
    NOVO

  • IONIQ HEV Hybrid
    NOVO
  • Naslovnica > Hyundai dobio veliko priznanje – među najvrjednijim je brandovima na svijetu

    Hyundai dobio veliko priznanje – među najvrjednijim je brandovima na svijetu



    Hyundai je 39. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima koje je objavio cijenjeni Interbrand.

    Uz povećanje vrijednosti branda od 8,5 % u odnosu na prošlu godinu (11,3 milijarde dolara), Hyundai je ocijenjen kao najbolji korejski auto i sedmi brand po veličini u autoindustriji. U zadnjih 10 godina, vrijednost Hyundaija je porasla za više od 7 milijardi dolara, rastući za 36 mjesta i smještajući ga među najveće i najvrjednije brandove na svijetu.

    Potaknut inovativnim marketingom i poboljšavajući si imidž s brojnim suradnjama na područjima kulture, sporta, društvene odgovornosti te putem svojih novih, kvalitetnih proizvoda, Hyundai je unaprijedio vezu s klijentima širom svijeta.

    Mike Rocha, globalni brand direktor u Interbrandu je rekao:

    „Unatoč hiper-konkurentnom okruženju, Hyundai je uspio povećati svoju globalnu prisutnost kroz izvanrednu profinjenost svojih proizvoda. Kontinuirana predanost pružanju izvanrednog iskustva kupcima pomaže pozicionirati Hyundai kao istinski drukčiji brand na mnogim tržištima svijeta.“

    Won Hong Cho, CMO u Hyundaiju, najavio je nove, uzbudljivije inicijative:

    „Gledajući u budućnost, vidimo se u glavnoj ulozi u redefiniranju i oblikovanju mobilnosti sa srcem. Kako bi do toga došli, obećali smo da ćemo postati istinski brižna kompanija, ne samo za ljude koji vole automobile koje radimo, već i za ljude koji vole sve ono što mi predstavljamo.“

    Fokusirajući se na konačno zadovoljstvo kupca kroz brižan pristup, Hyundai je nedavno digitalizirao svoj prodajni proces i istražuje nove načine za interakciju s kupcima kako bi postao cijenjen partner u njihovim životima.