Naslovnica > Hyundai dobio veliko priznanje – među najvrjednijim je brandovima na svijetu

Hyundai dobio veliko priznanje – među najvrjednijim je brandovima na svijetu



Hyundai je 39. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima koje je objavio cijenjeni Interbrand.

Uz povećanje vrijednosti branda od 8,5 % u odnosu na prošlu godinu (11,3 milijarde dolara), Hyundai je ocijenjen kao najbolji korejski auto i sedmi brand po veličini u autoindustriji. U zadnjih 10 godina, vrijednost Hyundaija je porasla za više od 7 milijardi dolara, rastući za 36 mjesta i smještajući ga među najveće i najvrjednije brandove na svijetu.

Potaknut inovativnim marketingom i poboljšavajući si imidž s brojnim suradnjama na područjima kulture, sporta, društvene odgovornosti te putem svojih novih, kvalitetnih proizvoda, Hyundai je unaprijedio vezu s klijentima širom svijeta.

Mike Rocha, globalni brand direktor u Interbrandu je rekao:

„Unatoč hiper-konkurentnom okruženju, Hyundai je uspio povećati svoju globalnu prisutnost kroz izvanrednu profinjenost svojih proizvoda. Kontinuirana predanost pružanju izvanrednog iskustva kupcima pomaže pozicionirati Hyundai kao istinski drukčiji brand na mnogim tržištima svijeta.“

Won Hong Cho, CMO u Hyundaiju, najavio je nove, uzbudljivije inicijative:

„Gledajući u budućnost, vidimo se u glavnoj ulozi u redefiniranju i oblikovanju mobilnosti sa srcem. Kako bi do toga došli, obećali smo da ćemo postati istinski brižna kompanija, ne samo za ljude koji vole automobile koje radimo, već i za ljude koji vole sve ono što mi predstavljamo.“

Fokusirajući se na konačno zadovoljstvo kupca kroz brižan pristup, Hyundai je nedavno digitalizirao svoj prodajni proces i istražuje nove načine za interakciju s kupcima kako bi postao cijenjen partner u njihovim životima.