close gnb layer
close gnb layer

  • i10
    NOVO
  • GB_120x54
    i20
    NOVO

  • i20 Active
    NOVO

  • ix20

  • Novi i30
    NOVO

  • Novi i30 karavan
    NOVO
  • GB_120x54
    i40 Sedan
  • VF_GNB_120x54
    i40 Karavan
  • GB_120x54
    Elantra
    NOVO

  • Tucson
    NOVO
  • DM_GNB_120x54
    Santa Fe

  • Grand Santa Fe
    NOVO

  • IONIQ EV Electric
    NOVO

  • IONIQ HEV Hybrid
    NOVO
  • Naslovnica > Interbrandova lista najvrijednijih brandova 2016.

    Interbrandova lista najvrijednijih brandova 2016.



    Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda. Unatoč još jednoj izazovnoj godini u automobilskoj industriji, globalna vrijednost Hyundai branda porasla je za 11.1% u odnosu na 2015. godinu. Hyundai Motor etablirao se među top 10 brandova automobilske industrije, a prema posljednjim rezultatima šesti je automobilski brand po vrijednosti.

    Ostvarenju ukupne globalne prodaje od 5 milijuna vozila i povećanju vrijednosti branda, pomoglo je, između ostalog, lansiranje Tucsona, jačanje premium branda Genesis, uvođenje na tržište IONIQ-a, prvog modela dostupnog s tri električne interpretacije, kao i razvoj N branda inspiriranog trkaćim vozilima Hyundai Motorsporta, a predstavljenog na Paris Motor Show-u.

    Fokusirajući se na inovacije, nagrađivana dizajnerska rješenja i povezanost s kupcima, Hyundai teži poboljšanju njihova krajnjeg zadovoljstva. Jedinstvenim, u industriji vodećim, 5-godišnjim jamstvom bez ograničenja kilometraže, Hyundai cilja postati najpouzdanijim brandom u automobilskoj industriji