close gnb layer
close gnb layer

  • i10
  • GB_120x54
    i20

  • i20 Active

  • ix20

  • i30 N
    NOVO

  • Novi i30
    NOVO

  • Novi i30 karavan
    NOVO
  • GB_120x54
    i40 Sedan
  • VF_GNB_120x54
    i40 Karavan
  • GB_120x54
    Elantra
  • Kona
    Kona
    NOVO

  • Tucson
  • DM_GNB_120x54
    Santa Fe

  • Grand Santa Fe

  • IONIQ EV Electric
    NOVO

  • IONIQ HEV Hybrid
    NOVO
  • Elantra – Novi standard srednje klase

    studeni 14, 2016 - Webumna by Feđa Vukić
    Sjeo sam za upravljač aktualne Elantre i dogodilo se ono što se - barem meni - rijetko događa: istog trenutka mi je unutrašnjost "sjela" - sve je kako treba, od prilagođenosti sjedala tijelu preko upravljačkog sklopa do ergonomski oblikovane "periferije"  - prostora za boce i drugih pretinaca te priključaka za elektroničke uređaje. No, pomislio je skeptik u meni, kako će biti voziti? Već prvi pređeni kilometri izazvali su oduševljenje. Ovo je izvrstan auto i ne preostaje mi drugo do hvaliti ga. S razlogom. Istina je da je Hyundai tijekom proteklih tri-četiri godine uspostavio vrlo visoke standarde kvalitete u cijeloj gami modela, no ovo je dosada najbolje vozačko iskustvo. Vozačko iskustvo, naglašavam. Vozio sam mnoge modele brojnih svjetskih proizvođača, no ovako dobro izbalansiran auto, precizan  upravljač, iznimno ugodan mjenjač i ovjes koji lako guta neravnine s motorom iznimno fleksibilnim te dostatno brzim, ovakva se kombinacija doista rijetko može iskusiti u praksi. A posebno za vrlo prihvatljivu sumu novaca. 2017 ELANTRA SEDAN Aktualna Elantra je šesta generacija modela koji je počeo živjeti 1990. i nova izvedenica modela je - uvjeren sam - daleko najbolja. Nekadašnja je Elantra bila vrlo prosječan model, koji se ničim nije posebno isticao u kontekstu konkurencije, a funkcionirao je kao nešto unaprijeđena i veća verzija Ponya. Tko ga nije uništio izrazitom nebrigom, međutim, vozi ga i danas, toliko su trajne bile i stare Elantre. 2017-hyundai-elantra_8645-1500x1000Ova danas, međutim, je kvantni skok. Hyundai je tvrtka koja se uporno afirmira inzistiranjem na filozofiji vlastitog razvoja svega što je potrebno za finalni proizvod. I od svega toga, Elantra je najbolja kombinacija, za mene, barem, iznimno upravljiv automobil, a opet nevjerojatno jednostavan, baš kako dobar auto treba biti. Ničega ne nedostaje u njemu. Osim ako nemate iznimne prohtjeve glede ubrzanja i maksimalnih performansi, no takva populacija ionako ne traži ovakav model. Ovo je value for money. Za većinu korisnika. Motor je agilan, tih i u svakom režimu te stupnju prijenosa spreman na svaku akciju vozača. Prvih kilometara pitate se je li benzinac ili dizelaš. No, pogled na info display govori sve - niska potrošnja, uvijek ispod 5 litara upućuje na dizel agregat i to takav kakav je rijetko moguće doživjeti. Unutrašnjost je maksimalno prilagođena ugodi i jednostavnosti za vozača, ali - primjerice - postoji i  ventilacijski otvor na kraju središnjeg grebena, što će posebno cijeniti putnici na stražnjim sjedalima. Dakle - vrlo diskretan u pojavnosti ali maksimalno ugodan za korištenje.