close gnb layer
close gnb layer

  • i10
    NOVO
  • GB_120x54
    i20
    NOVO

  • i20 Active
    NOVO

  • ix20

  • Nova generacija i30
    NOVO
  • GB_120x54
    i40 Sedan
  • VF_GNB_120x54
    i40 Karavan
  • GB_120x54
    Elantra
    NOVO

  • Tucson
    NOVO
  • DM_GNB_120x54
    Santa Fe

  • Grand Santa Fe
    NOVO

  • IONIQ EV Electric
    NOVO

  • IONIQ HEV Hybrid
    NOVO
  • Hyundai i40 – Vrlo sposoban maratonac

    Prosinac 2, 2016 - Webumna by Feđa Vukić
    Hyundai i40 je vrlo udoban automobil. Ova se tvrdnja pokazala važnom jer se ispostavila kao zaključak jednodnevnog puta do Padove i natrag (cca 800 km) u kojem su sudjelovale tri osobe različitih godišta, a svima je odlika da vole automobile i vožnju, udobnost, slušanje glazbe u vožnji i obavljanje raznih drugih stvari po putu. Svi su zaključili isto. A putovalo se na sajam oldtimera koji se pod nazivom Auto e  moto d' epoca održava već dugi niz godina svakog listopada na padovanskoj fieri. Meni je to bio treći puta i nikada prije nisam vidio toliko ljudi - sunčana subota je valjda privukla mnoge ljubitelje starih automobila tako da se jedva prolazilo prostorima inače zapunjenim nevjerojatno zanimljivim izlošcima. Ponosno smo i40 sparkirali na vidljivom mjestu, a tek nešto dalje bio je jedan Citroen SM, pa BMW 3.O csi,  Porsche 911 Targa...nabrajanje bi moglo trajati i trajati. A to su bili samo automobili posjetitelja! Hyundai je na razini vizualnog izgleda posve dobro izdržao konkurenciju. Ovaj je model vizualno nešto drukčiji od ranijeg, rekao bih da je uravnoteženiji i kompaktniji u dojmu, što je svakako kompliment. i40-intro-v2-number-plate Unutra na sajmu je međutim bio vatromet povijesnih modela, uglavnom europskih i američkih, od nekada posve običnih do vrlo ekstravagantnih i skupih automobila. Da, sve što je izloženo je na prodaju. Sajam je, dakako, tema za neku drugu prigodu i tekst. No kako je bilo putem, tamo i natrag? Savršeni listopadski dan, isto takva vidljivost, rijedak promet na autocesti - idealna prilika za probati sve mogućnosti koje pruža i40. A ima ih mnogo. Počnimo od jedne naizgled manje važne - ugrađena navigacija. Jedna od najboljih koju sam ikada imao prilike koristiti s vrlo jasnim i funkcionalnim grafičkim prikazima koji se u primjerenom trenutku skretanja pretvore u još preciznije 3D slike. Dalje, prostora ima naprijed i natrag više nego dovoljno za četiri odrasle osobe a priključci za multimediju, pa klimatizacija na kraju središnje konzole kao i 12V priključci sprijeda i straga čine putovanje u i40 iznimno jednostavnim, gotovo kao da ste kod kuće, samo krajolik prolazi i prolazi. i40-1680x1080-5 Upravljanje je lako i precizno kao što je i inače slučaj u novijim modelima Hyundai. Ovjes primjereno tvrd, a fleksibilan u gutanju neravnina. Turbodizelski motor dostatno snažan (140 KS), a opet vrlo prijateljski prema okolini (emisija  129 g/km). Testni model u paketu Comfort opremljen je i sedmerostupanjskim double-clutch mjenjačem u sprezi s kojim nam je prosječna potrošnja iznosila 6,0 litara kombinirane vožnje. Što u prijevodu znači da s jednim tankom i ne pretjerano agresivnom vožnjom možete preći i 1000 kilometara! Ali, ovaj mjenjač ima i Sport Mode. E i u tom načinu - ipak - gušt vožnje je pravi ali i potrošnja nešto raste. No, odaziv na poticaj noge vozača je doista jači a što u pojedinim situacijama, kada inače tromi Eco Mode sporo reagira, može biti vrlo korisno. Poslije svega moguće je zaključiti - i40 je ozbiljan auto, ozbiljno opremljen za duge vožnje, a najviše ćete poslije svake pređene rute cijeniti pogled na stanje rezervoara.