close gnb layer
close gnb layer

  • i10
  • GB_120x54
    i20

  • i20 Active

  • ix20

  • i30 N
    NOVO

  • Novi i30
    NOVO

  • Novi i30 karavan
    NOVO
  • GB_120x54
    i40 Sedan
  • VF_GNB_120x54
    i40 Karavan
  • GB_120x54
    Elantra
  • Kona
    Kona
    NOVO

  • Tucson
  • DM_GNB_120x54
    Santa Fe

  • Grand Santa Fe

  • IONIQ EV Electric
    NOVO

  • IONIQ HEV Hybrid
    NOVO
  • Tucson – Budućnost je njegov put

    listopad 26, 2016 - Webumna by Feđa Vukić
    Tucson je model neobične sudbine. Aktualna verzija druga je pod tim imenom nakon prve koja je na tržištu živjela od 2004. do 2009. kada je  zamijenjena modelom ix35, bitno drukčijih karakteristika i oblika, da bi od 2015. taj model bio zamijenjen ponovnim uvođenjem Tucsona. Takva neuobičajena taktika nije baš česta u svijetu automobilske industrije, no poznavajući  sveobuhvatnost pristupa tvrtke Hyundai, razlog ćemo vjerojatno shvatiti tek u bliskoj budućnosti. No pogledajmo što imamo ovdje i sada. Tucson je, striktno formalno gledajući, mid-size SUV, no nakon tjedan dana druženja mislim da je riječ o nečem drukčijem - o  odjeku onoga što smo još donedavno poznavali kao SUV, ali sada  sređenom kao  jedan ipak drukčiji tip. Savladavanje nepristupačnih terena, nošenje nespretnih tereta uz čim veći broj putnika.  danas je tek rijetka funkcionalnost. Tucson, kao i drugi slični modeli, najveći dio svojih radnih sati obavlja na cesti. Pa kako to obavlja? maxresdefault Vrlo kvalitetno. Posebno u  razini opremljenosti koja  povezuje 1.7 turbodizelski motor sa sedmerostupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke. Iskustvo vožnje je ugodno i opušteno, možda malo prelijeno s obzirom na dinamiku automatike, ali...tek treći dan otkrio sam da postoji kontrola Mode i - mogućnost uključivanja sportskog načina mijenjanja brzina i upravljanja. Taj mi se način  definitivno više sviđa. Tucson postane temperamentniji i brži i svakako pruža veći užitak u vožnji. A uza sve to vrlo razumno troši i tijekom jednog tjedna nikada to nije bilo više od 5,5 litara prosjeka, u gradu nešto više a na otvorenoj cesti malko manje. Hyundai Tucson_InteriorPoložaj vozača je visok (što je u osnovi u redu) ali treba neko vrijeme privikavanja na dosta visoku  armaturu upravljačke ploče i pratećih sučelja. No, odlična upravljivost koja  je odlika suvremenih Hyundai modela i ovdje  je očita. Mjesta je dovoljno za četiri pa i pet odraslih. Tucson je na otvorenoj cesti ipak u  prirodnom elementu. Duge distance savladava lako i uz minimalno napora. Prednji McPherson i stražnji multi-link daju ovom ne odveć visokom vozilu mogućnosti savladavanja krivina gotovo poput klasičnih limuzina. Prtljažnik je pristojnih dimenzija i dobro služi za većinu prosječnih potreba. Zaključak  - vrlo opremljen stoji kao bazične verzije sličnih modela  drugih marki. Ima i petogodišnje jamstvo.