Hyundai Hrvatska odlučio je razveseliti štićenike Dječjeg sela Lekenik paketom koji uključuje 20 tjednih dostava, s prosječno 100 kilograma svježeg povrća iz Gruntek vrtova. Gruntek je digitalna platforma koja građanima omogućuje pretplatu na tjednu dostavu organskog povrća. Zahvaljujući Grunteku i tvrtkama velikog srca, ove će godine biti donirano ukupno 25 tona ovih zdravih namirnica, ključnih za rast i razvoj svakog djeteta.
Hyundai Hrvatska razveselio štićenike Dječjeg sela Lekenik paketima organskog povrća
Suradnja tvrtki Hyundai Hrvatska i Gruntek jedna je od najljepših humanitarnih priča godine usmjerena na pomoć onima kojima je to najpotrebnije – djeci.
Hyundai Hrvatska odlučio je razveseliti štićenike Dječjeg sela Lekenik paketom koji uključuje 20 dostava od prosječno 100 kilograma svježeg povrća tjedno iz Gruntek vrtova u nadi da će svojim primjerom potaknuti i ostale tvrtke da postanu sponzori. Gruntek je digitalna platforma preko koje se građani mogu pretplatiti na tjednu dostavu organskog povrća bez plastične ambalaže i u povratnoj drvenoj košarici direktno na adresu koju žele.
Djeca iz Lekenika će tako u 2023. godini zahvaljujući tvrtki Hyundai Hrvatska uživati u Gruntek povrću bez pesticida, kao što su radila 2021. i 2022 godine. Ondje se već tri desetljeća mijenjaju životi djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi nabolje zahvaljujući, među ostalim, 15 SOS mama koje svakodnevno brinu o njihovom odgoju i njezi. Važan dio rada Dječjeg sela su i donacije bez kojih lijepe stvari ne bi bile moguće, što je prepoznala i tvrtka Hyundai Hrvatska.
Poražavajući rezultati: u svijetu se godišnje baci oko 1.3 milijarde tona hrane
Ove godine će zahvaljujući Grunteku te tvrtkama velikog srca biti usmjereno ukupno 25 tona ovih zdravih namirnica neophodnih za rast i razvoj svakog djeteta. Osim dječjih domova, korisnici Grunteka mogu jednostavno preusmjeriti višak i u pučke kuhinje pomoću jednostavne aplikacije.
U svijetu se godišnje baci oko 1.3 milijarde tona hrane. To je trećina ukupne proizvodnje hrane na planeti. Pritom većina otpada od hrane ne nastaje u kućanstvu, već u lancu od proizvođača do potrošača. Upravo zato, Gruntek je kao proizvođač povrća odlučio preuzeti odgovornost za vlastite proizvodne ‘viškove’.
Održivost nije trend
Tako je pokrenut program donacije tjednih košarica „Gruntek Charity” u nastojanju da ovaj zeleni start-up djeluje u skladu sa zero waste načelima jer održivost je budućnost, a time se vodi i tvrtka Hyundai Hrvatska. Održivost za nas nije trend, već potreba društva, a osim što nudimo rješenja za mobilnost s nultom emisijom štetnih plinova, nastavljamo s istraživanjem mogućnosti održivijih materijala koji krase unutrašnjost i vanjštinu naših automobila. Uz to, nastavljamo i čistiti oceane koji zauzimaju 71% Zemljine površine.
Istinska promjena počinje s pojedincem i stvaranjem novih, zdravih i održivih navika. Zato postanite i Vi dio ove lijepe priče jer je svaka košarica bitna.