Hyundai surađuje s Rimac Automobilima

Hyundai Motor Grupa i Rimac Automobili (Rimac) najavili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja nastojanja Grupe da zauzme vodeći položaj na tržištu elektrificiranih vozila visokih performansi i poboljša status tržišta kao tržišni igrač koji mijenja situaciju na polju čiste mobilnosti.

U okviru ovog novog partnerstva, Hyundai Motor Company i Kia Motors Corporation uložit će 64 milijuna eura i 16 milijuna eura za ukupno ulaganje od 80 milijuna eura u Rimac Automobile. Navedene će tvrtke usko surađivati ​​kako bi razvile električni sportski automobil sa središnje smještenim pogonom sportske marke Hyundai N te hibridno vozilo visokih performansi s pogonom na vodik i električni pogon, s namjerom da ova vozila kasnije plasiraju na tržište.

“Rimac je inovativna tvrtka s izvanrednim sposobnostima u električnim vozilima visokih performansi”, rekao je Euisun Chung, izvršni potpredsjednik Hyundai Motor Grupe. “Njihovi čvrsti korijeni poslovanja koje razvijaju od samog osnutka i bogato iskustvo u suradnji s proizvođačima automobila u kombinaciji s tehnološkom snagom čine Rimac idealnim partnerom za nas. Radujemo se suradnji s Rimcem na našem putu prema čistoj mobilnosti. ”

“Vrlo smo impresionirani vizijom Hyundai Motor Grupe i brzim i odlučnim inicijativama,” rekao je Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor tvrtke Rimac Automobili.  “Vjerujemo da će ovo tehnološko partnerstvo stvoriti maksimalnu vrijednost za obje tvrtke i klijente. Rimac je još uvijek mlada i relativno mala, ali brzorastuća tvrtka.  Vidimo snažnog investitora i tehnološkog partnera u Hyundai Motor Grupi i vjerujemo da će ova suradnja osnažiti položaj Rimac Automobila kao dobavljača tehnologije elektropogona za partnere u industriji.”

Tvrtku Rimac Automobili je 2009. godine osnovao Mate Rimac kao garažni projekt u Hrvatskoj s vizijom izgradnje sportskog automobila za 21. stoljeće. Od tada tvrtka ubrzano raste, sa svojom ekspertizom u rasponu od električnih pogonskih sustava visokih performansi do različitih tehnologija upravljanja i baterijskih sustava.

Hyundai Motor Grupa iskoristit će ovo partnerstvo kako bi nadogradila svoje postojeće mogućnosti istraživanja i razvoja i ispunila svoj plan elektrifikacije, što uključuje i uvođenje 44 ekološka modela vozila do 2025. godine. U međuvremenu, Hyundai Motor N brand, posvećen vozilima visokih performansi, od svog predstavljanja 2015. godine uvodi priznate modele visokih performansi, kao što su to i30 N i Veloster N.

“Želimo izgraditi vozila visokih performansi koja su ne samo brza i snažna, već i ispunjavaju najveća očekivanja naših kupaca kao automobili njihovih snova”, rekao je Thomas Schemera, izvršni potpredsjednik i voditelj Odsjeka za proizvode Hyundai Motor Grupe. “Naš je cilj popularizirati električna vozila i stvoriti društvenu vrijednost kroz tehnologiju i inovacije svjetske klase na polju performansi vozila.”