Automobili su s vremenom postali puno više od načina prijevoza. Pretvorili su se u naš životni prostor, u drugi dom. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su se tim promjenama integracijom virtualne stvarnosti u proces dizajniranja. Automobili su s vremenom postali puno više od načina prijevoza. Pretvorili su se u naš životni prostor, u drugi dom. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su se tim promjenama integracijom virtualne stvarnosti u proces dizajniranja.

Virtualna stvarnost igra ključnu ulogu u razvoju najnovijih Hyundai automobila

30.09.2019. - Novosti

Automobili su s vremenom postali puno više od načina prijevoza. Pretvorili su se u naš životni prostor, u drugi dom. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su se tim promjenama integracijom virtualne stvarnosti u proces dizajniranja. Zahvaljujući tome, dizajneri mogu dobiti bolju percepciju unutrašnjosti proizvoda i prije nego što fizički postoji.

Ideja za stvaranje virtualnog sjedala planirala se deset godina, a s napretkom tehnologije automobili se mogu učinkovitije graditi i koristiti na način koji najbolje odgovara potrebama kupaca. Prednosti ovakvog virtualnog sjedala su mnogobrojne. Osim što omogućava brzu vizualizaciju podataka o dizajnu, varijanti boja i materijala početkom dizajniranja, ti podaci se istodobno u ranoj fazi dijele s inženjerima. Virtualno sjedalo omogućuje i brzu usporedbu među timovima – svaki korak se pohranjuje i može se izmjenjivati. Proces dizajna virtualne stvarnosti pojednostavljuje posao Hyundaijevih dizajnera, obzirom da smanjuje količinu vremena koje je potrebno za dizajniranje ideja u 3D obliku. Pruža prostor za neograničene mogućnosti boja i primjenu materijala, kao i dinamičnu prezentaciju funkcionalnosti pokretnih dijelova.

Pročitajte još

Ugledno godišnje istraživanje vlasnika automobila u Ujedinjenom Kraljevstvu otkrilo je da je Hyundai najpouzdaniji brand automobila u zemlji.

Hyundai je najpouzdanija marka automobila

Ugledno godišnje istraživanje vlasnika automobila u Ujedinjenom Kraljevstvu otkrilo je da je Hyundai najpouzdaniji brand automobila u zemlji. Studija pouzdanosti...
Samo pola godine nakon lansiranja na njemačko tržište, Hyundaijev IONIQ 5 je odnio titulu “Automobila godine u Njemačkoj” za 2022. godinu. Na ovogodišnjoj dodjeli nagrada vrhunski modeli automobila su se natjecali u pet kategorija: “Compact”, “Premium”, “Luxury”, “New Energy” i “Performance”.

IONIQ 5 proglašen “Automobilom godine u Njemačkoj” za 2022. godinu

Samo pola godine nakon lansiranja na njemačko tržište, Hyundaijev IONIQ 5 je odnio titulu “Automobila godine u Njemačkoj” za 2022....
Hyundai Motor predstavio je potpuno novu KONA N na prvom Hyundai N Danu, digitalnom izlogu svojeg N branda visokih performansi.

N dan slavimo novim N modelom!

Hyundai Motor predstavio je potpuno novu KONA N na prvom Hyundai N Danu, digitalnom izlogu svojeg N branda visokih performansi....