Hyundai Motor Group razvio je novi EXoskeleton prsluk (VEX), nosivi robot stvoren za pomoć industrijskim radnicima koji dugo vremena provode radeći poslove u visini iznad glave. Ovaj prsluk povećava produktivnost i smanjuje umor, oponašajući kretanje ljudskih zglobova kako bi se smanjilo opterećenje. Hyundai Motor Group razvio je novi EXoskeleton prsluk (VEX), nosivi robot stvoren za pomoć industrijskim radnicima koji dugo vremena provode radeći poslove u visini iznad glave. Ovaj prsluk povećava produktivnost i smanjuje umor, oponašajući kretanje ljudskih zglobova kako bi se smanjilo opterećenje.

Hyundai razvio prsluk koji olakšava težak rad

25.10.2019. - Novosti

Hyundai Motor Group razvio je novi EXoskeleton prsluk (VEX), nosivi robot stvoren za pomoć industrijskim radnicima koji dugo vremena provode radeći poslove u visini iznad glave. Ovaj prsluk povećava produktivnost i smanjuje umor, oponašajući kretanje ljudskih zglobova kako bi se smanjilo opterećenje. VEX ima policentričnu os, kombinira više točaka okretanja te u potpunosti eliminira potrebu za baterijom. Nosi se kao ruksak, teži samo 2,5 kilograma, a ujedno je i 22-42% lakši od konkurentskih proizvoda.

Korištenje je vrlo jednostavno – korisnik stavlja ruke kroz naramenice prsluka te pričvršćuje kopče na prsima i struku. Stražnji dio može se prilagoditi kako bi odgovarao raznim tjelesnim veličinama, dok se stupanj pomoći može prilagoditi na šest razina – do čak 5,5 kgf. Novorazvijeni VEX namijenjen je radnicima u proizvodnoj liniji čiji se posao odvija u visini iznad njihovih glava, poput radnika koji pričvršćuju donju stranu vozila, postavljaju kočne cijevi ili pričvršćuju cijevi ispušnih plinova na automobilima.

Razvoj VEX-a uključivao je pilot program u dva pogona Hyundai Motor Group u Sjedinjenim Američkim Državama. Ispitivanje je bilo vrlo uspješno – VEX je radnicima uspješno pružio pomoć i povećao produktivnost, pa su oba postrojenja ugradila VEX sustave u svoje proizvodne linije.

Hyundai Motor Group prepoznao je tržišni trend

Prema Međunarodnoj federaciji za robotiku, industrija nosive robotike ima godišnji rast od 14% s ubrzanim rastom iz godine u godinu. Do 2021. godine širom svijeta prodat će se oko 630 000 komercijalnih robota, a najveća potražnja dolazi iz automobilskog sektora. U 2017. godini u auto sektoru isporučeno je 126.000 robota, što čini 33% svih komercijalnih robota. Hyundai Motor Group prepoznao je ovaj tržišni trend u koji aktivno ulaže i jača svoju prisutnost u ovoj rastućoj grani robotike.

Pročitajte još

Hyundai i30 N, sportski duh u gradskom ruhu, od sada u Hyundai prodajnim centrima.

Hyundai i30 N – nova dimenzija brzine

Hyundai i30 N, sportski duh u gradskom ruhu, od sada u Hyundai prodajnim centrima. Kombinacija dizajna modela Hyundai i30 s...
Izvučeni su dobitnici nagradnog natječaja

Dobitnici – Goal of the century!

Izvučeni su dobitnici nagradnog natječaja Hyundai Hrvatska se priključila globalnoj kampanji pod nazivom Goal of the century kojom poziva svijet...
Prvi Hyundai električni automobil bila je Sonata Electric Vehicle iz 1991. godine Prvi potpuno električni automobil za komercijalno tržište, i10 BlueOn, Hyundai je proizveo 2009. i 2010. godine Uvođenje IONIQ-a na tržište označilo je ozbiljan zalet tvrtke u elektrifikaciju

Put do predvodnika elektrifikacije: Tvrtka Hyundai je nultoj emisiji predana već više od 30 godina

Prvi Hyundai električni automobil bila je Sonata Electric Vehicle iz 1991. godine. Hyundai je 2009. i 2010. proizveo svoj prvi...