Od hibrida do vozila na vodikove gorive ćelije, Hyundai je već tri desetljeća na čelu razvoja ekološki prihvatljivih vozila. Omogućavanje čiste mobilnosti i promicanje održive budućnosti ključni su elementi koji se odnose na Hyundaijev progresivni način razmišljanja. Iako su električni automobili i hibridi tek postali široko rasprostranjeni u posljednjem desetljeću, Hyundai je svoj prvi čisti električni automobil, Sonatu Electric Vehicle predstavio još 1991. godine. Premda je ovaj automobil nudio domet od 70 kilometara i maksimalnu brzinu od 60 km/h, sljedećih je godina Hyundai predstavio više EV koncepata s olovnim baterijama pa je 1994. godine otkriven električni automobil baziran na modelu Scoupe, s dometom od 140 km i najvećom brzinom od 120 km/h. Tijekom tog razdoblja Hyundai je također izvršio svoje prve eksperimente s hibridnim pogonskim sustavima. Prvi hibridni električni automobil tvrtke, koncept FGV-1, predstavljen je 1995. na Sajmu automobila u Seulu.
Krajem tisućljeća briga o okolišu postala je vrlo važna pa je Hyundai počeo razvijati vozila s gorivim ćelijama 1998. godine, a svoj prvi prototip automobila s gorivim ćelijama, koncept Santa Fe Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV) predstavio je 2000. godine s dometom od 230 kilometara. Na Sajmu automobila u Ženevi 2004. godine Hyundai je najavio svoj koncept gorivih ćelija druge generacije, Tucson FCEV, koji je opremljen novom litij-polimernom baterijom. Donio je niz tehničkih prednosti, uključujući snop gorivih ćelija od 80 kW i prošireni raspon vožnje od 300 kilometara, zahvaljujući 152-litarskim spremnicima vodika.
Hyundai: Lider u Elektrifikaciji Automobila i Inovacijama na Polju Vodikovih Gorivih Ćelija
Nakon dva desetljeća opsežnog istraživanja i inovativnih koncepata, tijekom 2010-ih, Hyundai se usredotočio na stvaranje električnih serijskih modela pa je tako ix35 Fuel Cell postao prvo komercijalno proizvedeno vozilo s vodikovim gorivim ćelijama na svijetu. Model ix35 imao je snagu od 100 kW i spremnik koji je sadržavao 5,64 kg vodika, kao i litij-polimernu bateriju od 24 kWh. U 2016. Hyundai je predstavio IONIQ, prvi automobil na svijetu koji je ponudio odvojene hibridne, plug-in hibride i potpuno električne pogonske sklopove u jednom tipu karoserije. IONIQ koristi tehnologiju Blue Drive za smanjenje emisije i poboljšanje performansi. Električna verzija sadrži litij-ionsku polimernu bateriju od 28 kWh i domet od 200 kilometara. Kasnije u 2018., Hyundai je najavio prvi svjetski kompaktni električni SUV – Konu Electric. Potražnja kupaca za Konom Electric nadmašila je sva očekivanja nakon lansiranja u Europu. Dostupan s dvije verzije kapaciteta baterija, 39,2 kWh i 64 kWh, potpuno električni SUV nudi domet do 484 kilometra s jednim punjenjem.
Nakon 30 godina inovacija u razvoju ekološki prihvatljivih vozila, Hyundai sada nudi najraznovrsniji asortiman električnih vozila na tržištu. S modelom NEXO, Hyundai je već u svojoj drugoj generaciji električnih vozila s gorivnim ćelijama, dok su ostali proizvođači na svom prvom modelu ili još uvijek samo razgovaraju o tome. Godina 2020. je za Hyundai “Godina elektrifikacije”, što znači da Hyundai do kraja godine planira ponuditi više od tri četvrtine svojih modela u Europi u elektrificiranim verzijama, kao i postati jedan od najvećih proizvođača vozila s nultom emisijom u Europi. Hyundai se ne zaustavlja samo na osobnim automobilima, već dovodi elektrifikaciju u druge aspekte mobilnosti – na trkače automobile i komercijalne kamione.