Uprkos smanjenju potražnje u automobilskoj industriji, Hyundai Motor Europe obilježava 2021. godinu s odličnim prodajnim rezultatima. Kompanija je prošle godine prodala 515.886 automobila u Europi, što je povećanje od 21,6% u odnosu na prethodnu godinu.
Također, električna vozila su proizvedena u najvećem broju do sada. Prodano je 35% vozila u Europi 2021. godine na alternativni pogon, koji uključuje hibridna, plug-in hibridna, električna vozila na baterije i električna vozila na gorive ćelije. Ti rezultati pokazuju rast od 77% u odnosu na 2020. godinu.
Rekordni tržišni udjeli u Europi
Pored ukupnog tržišnog udjela od 4,4% u Europi, Hyundai je ostvario i rekordne tržišne udjele u Njemačkoj, Španjolskoj, Italiji, Francuskoj i Velikoj Britaniji. U Njemačkoj, Hyundai modeli su činili udio od 4,1% svih prodanih automobila, što je pola posto više nego prethodne godine. Taj podatak predstavlja 106.600 novo registriranih vozila u Njemačkoj – što je rekord svih vremena.