Healthy Seas je organizacija koja veliki značaj pridaje razvoju rješenja za mobilnost bez emisija te pokazuje stručnost i inicijativu u zaštiti morskih ekosustava. Tu viziju podržava i Hyundai Motor Europe. Zatim dolazi do suradnje u obliku akcije „From Waste To Wear“ čiji je cilj planet Zemlju učiniti boljim mjestom za buduće generacije. Healthy Seas je organizacija koja veliki značaj pridaje razvoju rješenja za mobilnost bez emisija te pokazuje stručnost i inicijativu u zaštiti morskih ekosustava. Tu viziju podržava i Hyundai Motor Europe. Zatim dolazi do suradnje u obliku akcije „From Waste To Wear“ čiji je cilj planet Zemlju učiniti boljim mjestom za buduće generacije.

Hyundai i Heathy Seas u akciji „From Waste To Wear“ u Hrvatskoj i Sloveniji

05.07.2022. - Novosti

Healthy Seas je organizacija koja veliki značaj pridaje razvoju rješenja za mobilnost bez emisija te pokazuje stručnost i inicijativu u zaštiti morskih ekosustava. Tu viziju podržava i Hyundai Motor Europe. Zatim dolazi do suradnje u obliku akcije „From Waste To Wear“ čiji je cilj planet Zemlju učiniti boljim mjestom za buduće generacije.

Ronioci volonteri iz dobrotvorne organizacije Ghost Diving pomažu s čišćenjem mora


Hyundai Motor Europe i Healthy Seas su tijekom akcije „From Waste To Wear“ surađivali s roniocima volonterima iz dobrotvorne organizacije Ghost Diving kako bi, zajedničkim snagama, izvadili napuštene ribarske mreže s grebena i brodoloma. Napuštene ribarske mreže, odnosno „mreže duhova“ desetljećima ubijaju morske divlje životinje. Uklanjanjem morskog otpada, Healthy Seas osigurava opstanak zdravog podvodnog ekosustava za održivu budućnost.

Aquafil, Heathy Seas i Ghost Diving zajedno s Hyundaijem pomažu očistiti ribarske mreže u Jadranskom moru


Hyundai Motor Europe je, zajedno s organizacijom Healthy Seas i roniocima iz Ghost Diving tima, organizirao akciju čišćenja određenog broja ribarskih mreža. To je samo dio od 640 tona ribarskih mreža koliko ih godišnje završi u svjetskim morima. One, tako odbačene, zapinju za hridi i ubijaju morske životinje koje se u njih zapletu. Zbog toga i nose ime „duhovi ubojice“. No, odbačene mreže ne stvaraju samo problem za morske životinje već i za ljude. Naime, one puštaju mikročestice plastike koje kasnije završavaju u hrani, ali onečišćuju i plaže.

Iz luke Krnica izvađeno oko 250 metara napuštenih ribarskih mreža


Prošli je mjesec, u luci Krnica, izvađeno s dubine od oko 25 metara čak 250 metara napuštenih ribarskih mreža. U akciji je sudjelovalo desetak ronioca volontera iz Hrvatske, Njemačke, Nizozemske i Austrije. Mreže su zatim završile u skladištu Aquafila u Ajdovščini i u pogonu ECONYL® u Ljubljani, Sloveniji gdje su posjetitelji vidjeli proces recikliranja otpada i kreiranje nove vrijednosti za Hyundai automobile.

Osim reciklaže i čišćenja, cilj Healthy Seas organizacije je širiti ekološku svijest


Glavni ciljevi Heathy Seas organizacije su edukacija i širenje ekološke svijesti. Organizacija surađuje s ribarskim školama u Europi čiji program podrazumijeva problematiku napuštenih mreža. Osim akcija čišćenja, održavaju zabavne i interaktivne dječje radionice s ciljem podizanja svijesti o onečišćenju okoliša.

Osim što su Heathy Seas i Hyundai zajedno očistili oko 78 tona smeća iz mora, također su odbačene ribarske mreže i plastični otpad reciklirali u ECONYL od kojih su se proizvodili tepisi za električni IONIQ 5 automobil
Prioritet tvrtke Healthy Seas je održati zdrav morski ekosustav bez napuštenih ribarskih mreža. Reciklažom „mreže duhova“ nastaju održivi proizvodi koji su dio Hyundai automobila. Naime, u IONIQ 5 vozilu, tepisi su napravljeni od ecoynla. Osim toga, u samoj unutrašnjosti nalaze se i materijali napravljeni od recikliranih plastičnih boca. Nadalje, vrata su premazana poliuretanskom bio bojom koja je napravljena od ulja repinog cvijeća i kukuruza.

Heathy Seas nastavlja misiju čišćenja s Hyundai Motor Europe


Healthy Seas, uz potporu Hyundai Motor Europe, povećava svoj utjecaj na društvo. Izazov je ogroman i rizici su stvarni, ali njihova misija je jasna; osloboditi svjetske oceane i dati vrijednost otpadu. U videozapisu možete vidjeti kako je akcija „From Waste To Wear“ pomogla pri čišćenju mora.

Pročitajte još

Ovu nagradu dodjeljuju potrošači Nagrada se dodjeljuje brendovima koji se ističu, među ostalim, omjerom cijene i kvalitete Ovo je jedna u nizu nagrada koja svjedoči o izvanrednom radu Hyundai branda

Još jedno veliko priznanje za tvrtku: Hyundai je „Best Buy“

Ovu nagradu dodjeljuju potrošači brendovima koji se ističu, među ostalim, svojim omjerom cijene i kvalitete. Ova nagrada je samo jedna...
Hyundai Motor predstavio je sportski N Line svog najprodavanijeg model u Europi koji je nedavno dobio revolucionarni redizajn. Potpuno novi TUCSON N Line izvukao je najbolje od oba svijeta te spojio vrhunski dinamični dizajn, udobnost i naprednu tehnologiju sa stilom i stavom N Linea.

Novi Hyundai TUCSON dobio je i N Line izvedbu

Hyundai Motor predstavio je sportski N Line svog najprodavanijeg model u Europi koji je nedavno dobio revolucionarni redizajn. Potpuno novi...
Ambijentalna rasvjeta u dvije boje dodatno umiruje putnike s tehnologijom emocionalnog osvjetljenja Postoje 64 opcije boja za oba područja i ukupno 4096 kombinacija gornjeg i donjeg osvjetljenja Hyundaijevi dizajneri razvili su šest unaprijed odabranih atmosferskih dvobojnih tema emocionalnog osvjetljenja u suradnji sa stručnjacima za boje

Vođen emocijama: Unutrašnjost modela IONIQ 6 mijenja se prema vašem raspoloženju

Ambijentalna rasvjeta u dvije boje dodatno umiruje putnike s tehnologijom emocionalnog osvjetljenja. Postoje 64 opcije boja za oba područja i...