Najširi izbor pogonskih sklopova.
Razvijena za smanjenje emisija bez umanjivanja zabave u vožnji, potpuno nova KONA nudi najširi izbor pogonskih sklopova u ovom segmentu. Ovdje možete birati između benzinskog motora, benzinskog 48-voltnog blagog hibrida i potpunog hibrida.
Hibrid
Elektrificirajuća učinkovitost: potpuno nova KONA Hybrid.
Potpuno nova KONA Hybrid koristi električnu energiju kako bi vam pomogla da vozite dulje s jednakom količinom benzina. Pritom ne trebate puniti bateriju ni mijenjati svoje navike u vožnji. Podižući učinkovitost goriva svjetske klase na višu razinu, opremljena je i benzinskim motorom i električnim motorom na baterije: potpuno paralelni hibridni pogonski sustav. Regenerativno kočenje puni bateriju tako da vi ne morate.
Hibridna snaga.
Benzinski motor 1.6 GDi s izravnim ubrizgavanjem i električni motor na baterije rade zajedno kako bi pružili izvanredne performanse s kombiniranom snagom od 141 KS/104 kw.
Veliki okretni moment.
Električni motor od 43 KS daje veliki okretni moment i visoku učinkovitost. Također daje impresivno ubrzanje pri startu.
Ubrzanje.
Potpuno nova KONA Hybrid ubrzava od 0 do 100 km/h za 10,9 sekundi.
Protok energije – kako radi KONA Hybrid.
Ovisno o situaciji u vožnji, KONA Hybrid neprimjetno se prebacuje između benzinskog i električnog motora, ponekad koristeći oba. Sustav regenerativnog kočenja puni bateriju koristeći električni motor za usporavanje automobila. Energija pohranjena u bateriji zatim pokreće električni motor koji pomaže pri ubrzanju, vožnji uzbrdo i maloj brzini. Ovaj složeni protok energije ilustriran je u sljedećim animacijama.
Benzinski
Potpuno novi KONA 48-V blagi hibrid.
Uštedite gorivo i smanjite emisije s opcijskim 48-voltnim blagim hibridnim sustavom koji možete odabrati s 1.0 T-GDi benzinskim motorom (MHEV). Podržava motor s izgaranjem s dodatnim okretnim momentom tijekom ubrzanja – ovisno o stanju napunjenosti baterije i stupnju ubrzanja. Rezultat je poboljšana ušteda goriva i smanjene emisije CO2 pogonskog sklopa.