Hyundai Motor Company otkrila je pojedinosti o svojoj novoj generaciji subkompaktnog SUV-a KONA

Potpuno nova KONA prepuna je najnovijih tehnologija, udobnosti i pogodnosti

Unaprijeđeni model KONE dostupan je u više varijanti pogonskog sklopa, uključujući potpuno električni (EV), hibridni električni (HEV), te motor s unutarnjim izgaranjem (ICE), a za svaku varijantu dostupna je i N Line verzija.

Razvoj unapređene, futurističke potpuno nove KONA započeo je s modelom EV i nekonvencionalnim pristupom dizajnu automobila koji odražava strategiju ubrzane elektrifikacije Hyundai Motora. U svim svojim varijantama, potpuno nova KONA prepuna je najnovijih tehnologija, udobnosti i pogodnosti.

“KONU proizvodimo za svačiji životni stil, s nizom naprednih pogonskih sklopova i nizom tehnologija i značajki dizajna koje će dodati vrijednost svakodnevnom životu naših kupaca,” rekao je Heui Won Yang, izvršni predsjednik i voditelj tehničkog razvoja vozila u Hyundai Motor Company, a dodao je i da je Hyundai predan pružanju optimizirane mobilnosti kako bi se zadovoljili različiti stilovi i potrebe kupaca.

Elementi dizajna odašilju sportskim stilom i poboljšavaju performanse

Od prednje strane automobila, do vrata prtljažnika, prednja i stražnja Seamless Horizon svjetla daju novom modelu skladan i jedinstven izgled u svakoj varijanti. EV varijanta se dodatno razlikuje po svojoj Pixeled Seamoless Horizon svjetlima, i obilježava prvi Hyundaijev model kojoj je primijenio ovaj kultni dizajn.

Sportski karakter SUV-a utjelovljuje robusna obloga lukova kotača s integriranim prednjim i stražnjim svjetlima, kao i bočne stranice s dinamičnim klinastim proporcijama i karakterističnim kromiranim letvicama koje se protežu od linije remena do spojlera. Nova KONA po prvi puta ima jedinstven dizajn kotača od 19 inča.

Varijante ICE i HEV prenose mnoge dizajnerske karakteristike EV-a – prednji branik ističe se trodimenzionalnim ukrasom i zaštitnom pločom umjesto rešetke radijatora, a također dodaju i kontrastne crne obloge lukova kotača. HEV varijanta koristi gornje i donje aktivne zračne zaklopke (AAF), a ICE varijanta ima gornje zračne zakrilce za poboljšanje koeficijenta otpora. Vanjska aktivna zračna zaklopka označava poboljšanje aerodinamičkih performansi varijanti ICE i HEV.

N Line varijantu karakterizira agresivniji prednji i stražnji dizajn s krilima, oblikovani odbojnik, dvostruki ispušni lonac i srebrni bočni rub, a sve s ciljem naglašavanja njegova sportskog imidža. Dodatne mogućnosti uključuju crni krov i ekskluzivni dizajn aluminijskih naplataka od 19 inča. N Line opremljen je i ekskluzivnim metalnim papučicama i ručicom mjenjača marke N (TGS).

Veći i pametniji unutarnji prostor

Potpuno nova KONA nudi prostraniji unutarnji prostor za veću udobnost putnika i jednostavno skladištenje. U usporedbi s prethodnom generacijom, nudi i najbolji prostor u klasi sa 60 mm duljim međuosovinskim razmakom, 77 mm veći prostor za noge i 11 mm veći prostor za glavu u drugom redu sjedala. Prostor za ramena u drugom redu sjedala je najveći u svojoj klasi – čak 1.402 mm, te time pruža najveći “životni prostor” za putnike.

Električni izbornik mjenjača postavljen iza upravljača omogućava više prostora za otvorenu, čistu strukturu konzole koja se može koristiti kao držač za čaše ili spremište za velike torbe. Potpuno sklopivo sjedalo u drugom redu i stražnji pretinac pružaju do 723 litra (na temelju SAE) prtljažnog prostora, kako bi se zadovoljila najviša razina potrebe kupaca.

12,3 inčni integrirani dvostruki zaslon podržava ergonomski udobnu potrebu, dok je opcija relaksirajućeg udobnog sjedala u prvom redu optimizirana za raspodjelu pritiska “bez težine” tijela, a time pomaže ublažiti umor nakon duge vožnje.

Najbolje tehnologije u klasi za više pogodnosti

Održavanje i ažuriranje sustava nove generacije KONA-e jednostavnije je nego ikad s elektroničkim uređajima kontrolne tehnologije putem ažuriranja softvera OTA (Over-the-Air), što omogućava vlasnicima automobila da uštede na održavaju svojih vozila putem najnovijeg softvera koji omogućuje nadogradnju.

Prilagodljivo pametno električno otvaranje vrata prtljažnika, također je dodatna pogodnost za kupce, koji mogu samostalno odabrati visinu i brzinu otvaranja vrata prtljažnika na zaslonu Infotainment sustava. Uz to, KONA-in integrirani memorijski sustav za postavke položaja sjedala i višestruko punjenje te mogućnost bežičnog punjenja pružaju praktičnija iskustva.

Kao dio elektroničke upravljačke tehnologije, nova KONA može se otključati, zaključati i pokrenuti putem Digital Key 2 Toucha, koristeći komunikaciju kratkog polja (NFC) na pametnim telefonima ili pametnim satovima, što jamči visoku razinu sigurnosti.

Sigurnija vožnja uz potpuno novu KONU

Potpuno nova KONA prepuna je raznih naprednih sustava za pomoć vozaču (ADAS), kao što su Pomoć za izbjegavanje sudara sprijeda (FCA), Pomoć za držanje trake (LKA), Pomoć pri izbjegavaju sudara u mrtvom kutu (BCA), Upozorenje na siguran izlaz (SEW), Inteligentna pomoć pri ograničenju brzine (ISLA), Upozorenje na vozačevu pozornost (DAW) i Nadzor mrtvog kuta (BVM) te Pomoć pri dugim svjetlima (HBA).

Uz napredne sustave za pomoć vozaču, nova KONA opremljena je i različitim funkcijama za udobnost vožnje, kao što su Pametni tempomat (SCC), Pametni tempomat temeljen na navigaciji (NSCC) i Pomoć pri vožnji autocestom (HDA).

Nova KONA osigurava sigurno parkiranje raznim tehnologijama kao što su Surround View Monitor (SVM), Rear Cross-Traffic Collision Avoidance Asistent za izbjegavanje sudara (RCCA), Upozorenje na udaljenost pri parkiranju u svim smjerovima (PDW), Pomoć izbjegavanja sudara pri parkiranju unatrag (PCA) i Daljinska pametna pomoć pri parkiranju (RSPA).

Opcije pogonskog sklopa

Za kupce iz Koreje dostupna je varijanta ICE s izborom 1.6T-GDi ili 2.0 L Atkinsonovim motorom. 1.6T-GDi stvara 198 KS i do 265 Nm okretnog momenta. Kontinuirano promjenjivo trajanje ventila regulira otvaranje ventila prema uvjetima vožnje. 2.0 L motor proizvodi 149 KS i do 179,5 Nm okretnog momenta uparenog s Inteligentnim Varijabilnim prijenosom (IVT) za maksimalnu učinkovitost.

HEV varijanta dostupna u Koreji pokreće se pomoću posebno kalibriranog 1,6L GDi izravnog ubrizgavanja motora uparenog s električnim motorom, koji pruža impresivno ubrzavanje i visoku učinkovitost, a kombinirana snaga je od 141 KS i do 265 Nm okretnog momenta.

Više detalja o potpuno novoj KONI za globalna tržišta, uključujući i EV, bit će objavljeni u ožujku.