Za ljubitelje gradskih automobila konačno je stigla odlična novost – potpuno novi Hyundai i10 stigao je na hrvatsko tržište! Ova vijest zasigurno će razveseliti one koji žele otkriti novu dimenziju užitka u vožnji. Novi i10 predstavnik je automobila koji utjelovljuje uzbudljivu budućnost, a predstavlja interpretaciju modernog, ali sportskog dizajna te svestrane i agilne vožnje.
Potpuno novi i10 donosi dinamičan i elegantan dizajn koji prikazuje njegovu okretnu i aktivnu prirodu, a ovaj automobil je prvi automobil A-segmenta izgrađen u Europi za europske kupce. i10 nudi kontrast mekih površina i oštrih linija, dok njegova sportska široka prednja rešetka uključuje LED dnevna svjetla koja iznutra imaju rafiniranu strukturu saća. Njegova unutrašnjost nudi mladenački dojam bez ugrožavanja upotrebljivosti i time nudi dodatnu širinu.
Sa zapremninom od 252 litre, prtljažnik je među najboljima u A-segmentu. U njegovoj kabini može se smjestiti do 5 putnika, a ima dovoljno mjesta za pohranu svih vaših osobnih predmeta i uređaja. I10 nudi najbolju povezivost u klasi, s nizom naprednih tehnologija, poput Apple CarPlay-a te Android Auto aplikacije koje garantiraju besprijekornu integraciju s pametnim telefonima, a dostupno je i bežično punjenje.
Dinamičan i elegantan dizajn
Potpuno nov i10 nudi kontrast mekih površina i oštrih linija – njegov vizualni stav istaknut je spuštenim krovom i širom karoserijom, a ova poboljšanja mogu se upotpuniti novodizajniranim opcijskim 16-inčnim aluminijskim naplatcima.
Za zabavnu vožnju i efikasne pogonske sklopove, i10 nudi izbor dva motora uz dva izbora prijenosa za zabavne vozne performanse. Značajke kao što su Idle Stop and Go (ISG) i opcija ECO paket naglašavaju ekološku vrijednost.
Potpuno novi i10 bit će dostupan pri lansiranju s dva benzinska motora: 1,0 litarskim MPi 3-cilindričnim motorom sa 67 KS i 96 Nm te nudi maksimalnu brzinu od 156 km/h te 1,2 litarskim MPi 4-cilindričnim motorom s 84 KS i 118 Nm okretnog momenta uz maksimalnu brzinu od 171 km/h. Oba motora dostupna su s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa ili automatiziranim ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa (AMT), koji u usporedbi s tradicionalnim automatskim mjenjačem povećava učinkovitost zahvaljujući svojoj manjoj masi i smanjenom trenju.