Tvrtka Hyundai Motor pokrenula je vlastitu globalnu kampanju održivosti pod zastavom ‘Cilj stoljeća’ (eng. ‘Goal of the Century’). Kampanja je započela na Dan planeta Zemlje 22. travnja, a trajat će i nakon nadolazećeg FIFA Svjetskog prvenstva, koje će se održati od 21. studenog do 18. prosinca 2022.
Nogometna legenda Steven Gerrard i globalna pop senzacija BTS glume u filmu manifesta i vode kampanju u sklopu novoformiranog ‘Team Century’
Kao dio globalnog lansiranja, Hyundai Motor objavio je filmski manifest i globalnu TV reklamu s nogometnom legendom Stevenom Gerrardom i globalnom pop senzacijom BTS. Oni će dijeliti ambiciju tvrtke da ujedini čovječanstvo kroz nogomet i potakne univerzalna podrška održivoj budućnosti. Program kampanje dio je Hyundaijeve misije da postigne neutralnost ugljika do 2045. godine, neutralizirajući emisije CO2 u svim fazama proizvodnje i rada.
Ekološka vozila bit će po prvi put uključena u službeni vozni park, uključujući IONIQ 5, Santa Fe Hybrid i Elec City autobus
U skladu s porukom kampanje, Hyundai Motor planira osigurati ekološka vozila za nacionalne timove, službene i VIP osobe tijekom FIFA World Cup™. Od ukupno 592 vozila, preko 50% vozila bit će ekološki modeli, uključujući IONIQ 5, Santa Fe Hybrid i Elec City autobus. Da stvar bude bolja, testne vožnje Hyundaijevih ekološki prihvatljivih vozila bit će ponuđene na lokacijama diljem svijeta od srpnja do rujna.
Tvrtka će nastaviti podržavati FIFA-in plan održivosti kroz različite aktivnosti, uključujući događaj “Hyundai Goal of the Century Pledge”
Hyundai Motor također će surađivati s FIFA-om na događaju ‘Hyundai Goal of the Century Pledge’, gdje navijači mogu dati osobno eko-obećanje na temelju broja golova koje je postigao njihov omiljeni tim. Događaj će se održati na službenim stranicama FIFA-e od srpnja do prosinca. Hyundai Motor će nastaviti podržavati FIFA-in plan održivosti i viziju potpuno ugljično neutralnog Svjetskog prvenstva kroz različite aktivnosti u mjesecima koji dolaze.