Hyundai Motor Europe proslavio je odlične prodajne rezultate u Europi u prvoj polovici 2022., prema najnovijim podacima Europskog udruženja proizvođača automobila (ACEA). Tijekom tog razdoblja, tržišni udio tvrtke porastao je na rekordnih 4,7 posto, što je jedan postotni bod više u odnosu na prošlu godinu.
Hyundai je prodao 263.005 jedinica i ostvario povećanje od 8,2 posto u odnosu na 2021. godinu
Tvrtka je sveukupno prodala 263.005 jedinica u EU, EFTA-i i Ujedinjenom Kraljevstvu od siječnja do lipnja 2022., što je povećanje od 8,2 posto u usporedbi s istim vremenskim okvirom 2021. Ovi izvanredni rezultati naglašavaju snagu Hyundaijeve linije proizvoda u Europi, posebice u današnjoj izazovnoj tržišnoj situaciji.
Hyundai također ima jednu od najjačih linija vozila s nultom emisijom, odnosno električnih vozila koja čine 16 posto prodaje
S najširom ponudom vozila s nultom emisijom na tržištu, Hyundai je lider u elektrifikaciji. Sa 16 posto, elektrificirani modeli čine veći udio u prodaji u Europi nego ikad prije, a EV modeli tvrtke dali su značajan doprinos njezinom ukupnom prodajnom uspjehu. Jedan od glavnih pokretača za to je KONA Electric, koja se počela proizvoditi u Hyundaijevoj tvornici HMMC u Europi 2020. godine.
Osim toga, Hyundai je uvjeren da će njegov udio u prodaji elektrificiranih modela nastaviti rasti u narednim mjesecima. Od lansiranja prošle godine, IONIQ 5 osvojio je niz prestižnih nagrada uključujući Svjetski automobil 2022. godine.
Osim toga, Hyundai će nastaviti s ulaganjima u poticanje inovacija u području elektrificirane mobilnosti. Podmarka N visokih performansi nedavno je predstavila modele RN22e i N Vision 74, dva koncepta ‘rolling lab’ koji će poslužiti kao temelj daljnjeg razvoja tehnologija nulte emisije usmjerenih na budućnost.
Rekordni tržišni udjeli na europskim tržištima
Uz rekordnih 4,7 posto tržišnog udjela u Europi, Hyundai je također postigao rekordne tržišne udjele u Velikoj Britaniji, Španjolskoj i Francuskoj u prvih šest mjeseci 2022.
U Ujedinjenom Kraljevstvu Hyundaijevi modeli činili su 5,1 posto svih prodanih automobila, što je poboljšanje od 1,7 posto u usporedbi s prošlom godinom. To predstavlja 40.908 novih registracija vozila u zemlji, što je 30,5 posto više u usporedbi s prvom polovicom 2021.
U međuvremenu je u Španjolskoj Hyundai dosegao tržišni udio od 7,4 posto, što je povećanje od 1,8 postotnih bodova u usporedbi s 2021. To je iznosilo 30.222 registrirana vozila, 18,8 posto više u usporedbi s istim razdobljem od siječnja do lipnja prošle godine.
Francusko tržište također je zabilježilo značajan uspjeh za Hyundai, budući da je tržišni udio tvrtke porastao na 3,1 posto – povećanje od 0,6 postotnih bodova u odnosu na prošlu godinu. Ukupno je u prvoj polovici godine prodano 23.998 modela, što je 4,2 posto više u odnosu na prvih šest mjeseci 2021.
Lokalna proizvodnja i razvoj usmjereni na kupce predstavljaju temelj uspjeha
Više od 70 posto Hyundaijevih automobila proizvodi se u Europi, za Europu u proizvodnim pogonima tvrtke HAOS i HMMC u Turskoj i Češkoj Republici.
HMMC proizvodi 350.000 vozila godišnje, a nova su poboljšanja omogućila priliku da postane jedna od najmodernijih automobilskih tvornica u Europi. Početkom godine, ona je postala Hyundaijeva prva tvornica u svijetu koja je svoju električnu energiju u potpunosti pretvorila u obnovljivu energiju. Upravo zato Hyundai svoj uspjeh na kontinentu može zahvaliti svojoj proizvodnji i razvoju usmjerenom na kupca.