Prvi Hyundai električni automobil bila je Sonata Electric Vehicle iz 1991. godine. Hyundai je 2009. i 2010. proizveo svoj prvi potpuno električni automobil za komercijalno tržište, i10 BlueOn. Uvođenje modela IONIQ na tržište označilo je ozbiljan iskorak tvrtke prema elektrifikaciji, čime je Hyundai započeo novu eru u svojoj ponudi električnih vozila.
Prvi Hyundai električni automobil predstavljen je 1991. godine
Uspjeh Hyundai Motor Company kao predvodnika automobilske elektrifikacije dokaz je njegove neprestane predanosti inovaciji, kvaliteti i održivosti. Taj put je Hyundai započeo još 1991. godine predstavljanjem svojeg prvog električnog automobila, Sonata Electric Vehicle.
Prvi potpuno električni automobil za komercijalno tržište, i10 BlueOn, Hyundai je proizveo 2009. i 2010. godine. Hatchback automobil s 5 vrata, brzinom od 130 km/h i potpuno električnim pogonom od 140 km, bio je ograničen na tržište Južne Koreje.
U veljači 2013., prvi ix35 fuel cell pušten je s proizvodne trake, a Hyundai je postao začetnikom proizvođača automobila komercijalne proizvodnje FCEV-a te se okrenuo istinski održivoj alternativi motora s unutarnjim izgaranjem.
Dolazak i lansiranje IONIQ-a
Uvođenje IONIQ-a na tržište označilo je ozbiljan zalet tvrtke u elektrifikaciju. To je bio prvi automobil na svijetu koji je od početka nudio tri elektrificirana pogona u jednom modelu – hibridni, plug-in hibridni i potpuno električni.
IONIQ se ističe svojim prepoznatljivim dizajnom, a pruža aerodinamičke performanse. Glatke linije dizajna i oblik daju mu vodeću Cd vrijednost u klasi od 0,24 smanjujući otpor i poboljšavajući učinkovitost goriva.
Vodstvo Hyundaija u elektrifikaciji ubrzao se lansiranjem Kona Electric koja je postigla trenutni uspjeh zbog svojeg dugog dometa, pristupačne cijene i izvrsnih performansi. Kona Electric smatra se jednim od najboljih električnih vozila na tržištu.
NEXO kao glavni predvodnik nulte emisije
Hyundai Nexo, druga generacija Hyundai električnih vozila na gorivo ćelije (FCEV) iz 2018. godine, nudi neke od najnaprednijih tehnologija na tržištu poput poboljšanja na ix35 Fuel Cell, što nudi mogućnost autonomne vožnje. Model posjeduje i jedan od najjačih pogonskih sklopova s dometom od 666 kilometara.
U narednim godinama, Hyundai namjerava osigurati 30% svoje globalne prodaje vozila s nultom emisijom.
Impresivni IONIQ 5 s 45 EV
Hyundai je 2019. predstavio koncept 45 EV koji je prikazao smjer budućeg dizajna za električna vozila. Godinu dana kasnije, tvrtka je predstavila konceptni automobil Prophecy koji je prikazao Hyundaijevu viziju budućeg dizajna i tehnologije električnih vozila.
Dugoiščekivani IONIQ 5 je prvi model izrađen na Electric-Global Modularnoj platformi (E-GMP). Model je impresionirao svojim zapanjujućim dizajnom, vrhunskom tehnologijom i iznimnim performansama te je osvojio brojne nagrade. IONIQ 5 ima progresivni dizajn nadahnut odvažnošću koncepta 45 EV, a karakteriziraju ga čiste i oštre linije.
IONIQ 6 – Električni automobil godine
IONIQ 6 je lansiran 2022. godine. Ultraniski koeficijent otpora od 0,21 je najniži u liniji tvrtke i jedan od najnižih u industriji. Njegova glavna prednost je energetska učinkovitost i povećani domet vožnje od 614 km. Dizajnirana i projektirana da ponudi posebno mjesto za putovanje, inovativna unutrašnjost IONIQ 6 izrađena je od održivih materijala i pruža jedinstveno i osebujno iskustvo. Electrified Streamliner osvojio je brojne prestižne nagrade kao što su 2023 World Car of the Year i 2023 World Electric Vehicle.
Elektrificirana budućnost uz Hyundai N
N, Hyundaijev podbrend visokih performansi, donio je RN22e i N Vision 74, dva inspirativna primjera svoje vizije elektrifikacije. Ova dva modela testiraju i provjeravaju napredne tehnologije koje bi se primijenile na budućim modelima.
U veljači 2023. Hyundai je predstavio svoju drugu generaciju Kone s jednom od najljepših sveobuhvatni paketa proizvoda u B-SUV segmentu, uključujući najširu ponudu pogonskih sklopova.
Tijekom proteklih desetljeća, Hyundai je postao lider u mobilnosti s nultom emisijom kroz različite tehnologije kao što električne baterije i gorivna ćelija. Uspjeh IONIQ-a 5 i novog IONIQ-a 6 temelji se na našem iskustvu i postignućima koja smo uspjeli ostvariti s IONIQ-om i Konom Electric. Povedeni iskustvom možemo pružiti mobilnost usmjerenu na kupca, bez emisija ispušnih plinova, kaže Michael Cole, predsjednik Hyundai Motor Europe.