Zabava i udobnost

0-100 km/h

Elektro vs. benzinski motor – što bolje ubrzava?

Samo zato što nemate 6-cilindrični benzinski motor s turbo punjačem, ne znači da su električna vozila spora – ona fasciniraju sportskim vrijednostima ubrzanja. Što se tiče upravljivosti, električni automobil je i dalje automobil. Nema ništa zastrašujuće ili teško u vožnji takvog vozila.

Hyundai IONIQ 5 vs. i30 N Performance

Hyundai IONIQ 5 (77,4 kWh, pogon na sve kotače, 239 kW) = 5,1 sekundi*

Hyundai i30 N Performance (2.0 T-GDI, N DCT, 206 kW) = 5,4 sekundi**

 

*Ova vrijednost odnosi se na Hyundai IONIQ 5 s 239 kW (325 KS), baterijom od 77,4 kWh, pogonom na sve kotače i 19-inčnim kotačima. Kombinirani potrošnja energije: 17,9 kWh/100 km; kombinirane CO₂ emisije: 0 g/km; CO₂-klasa: A. Električni domet pri punoj bateriji: 481 km¹.

 

**Ova vrijednost odnosi se na Hyundai i30 N Performance 2.0 T-GDI s 206 kW (280 KS) i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem: kombinirani potrošnja goriva: 8 l/100 km; kombinirane CO₂ emisije: 182 g/km; CO₂-klasa: G

Zvuk i ton

Tiši interijeri za opuštajuće iskustvo vožnje

Iako su električna vozila brza i snažna, ona su u usporedbi s vozilima s unutarnjim izgaranjem znatno tiša. Ugodnu vožnju!

Visoke frekvencije – manje buke

Zvukovi koje proizvodi elektromotor i njegovo mjenjačko tijelo nalaze se u višem frekvencijskom rasponu u odnosu na zvukove koje proizvodi motor s unutarnjim izgaranjem. Takve visoke frekvencije mogu se posebno učinkovito blokirati pomoću izolacije.

Manji otpor kotrljanja – tiho kretanje

Gume električnih vozila obično imaju vrlo dobra svojstva kotrljanja kako bi se postigle velike domete. Istovremeno, ovo često smanjuje i buku pri kotrljanju.

Manji zračni otpor

Kako su električna vozila optimizirana za doseg, njihov zračni otpor obično je manji u usporedbi s automobilima s motorima s unutarnjim izgaranjem. U budućnosti bi zamjena bočnih ogledala kamerama mogla dodatno smanjiti buku za do 7 %. Za naše IONIQ modele to je već dostupno.

Drugi zvukovi se jasnije čuju

Jasnija percepcija zvukova

Zanimljivo je da u potpuno električnom vozilu – zbog odsutnosti glasnog motora – druge zvukove čujete intenzivnije, kao što je buka klima uređaja. S druge strane, suputnici ili glazba iz zabavnog sustava također su bolje čujni.

Manje prometne buke u gradu

Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije, buka u gradovima predstavlja veliki zdravstveni problem – a električna vozila sa svojim tihim pogonima mogu značajno pridonijeti smanjenju buke.

Buke ispušnog sustava: Nema!

Uživajte u zvuku tišine – što je više električnih vozila na cestama, to ćete manje čuti glasne ispušne cijevi i oštećene ispušne sustave.

Brzine između 0–30 km/h

Općenito, električna vozila su pri konstantno niskim brzinama oko 2–5 decibela tiša u usporedbi s sličnim vozilima s motorima s unutarnjim izgaranjem. Kada električna vozila koriste zvučne signale za poboljšanje sigurnosti pješaka, razlika u razini buke smanjuje se za otprilike 1 decibel.

Brzine preko 30 km/h

Pri većim brzinama razlika u buci između električnih vozila i vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem smanjuje se. To je zato što tada vjetrovi, zvukovi guma i cesta postaju dominantniji od zvukova motora.

Hyundai električna vozila

Napredna tehnologija, održivi dizajn, vrhunska udobnost.