Preskoči do glavnog sadržaja

Performanse

Maksimalna učinkovitost goriva

Hyundai Novi TUCSON Plug-in Hybrid

Performanse

Plug-in hibridna snaga

Plug-in hibridni sustav modela TUCSON omogućuje maksimalnu učinkovitost potrošnje goriva uz istovremeno ugodan doživljaj vožnje. Temelji se na snažnoj kombinaciji 1.6-litrenog T-GDi Smartstream motora i 72 kW elektromotora, koji pokreće litij-polimerska baterija kapaciteta 13.8 kWh. Zajedno, benzinski motor i elektromotor isporučuju maksimalnu snagu od 252 KS i maksimalni okretni moment od 304 Nm.

Benzinski motor

1,6-litreni T-GDi motor koristi jedinstvenu Hyundai tehnologiju kontinuirano varijabilnog trajanja ventila, koja optimizira performanse motora i učinkovitost potrošnje goriva.

Električni motor

Snažan električni motor od 72 kW isporučuje 304 Nm okretnog momenta, što plug-in hibridu daje dodatnu električnu snagu za ubrzanje i bolje performanse.

Litij-ionska polimerna baterija

Električni motor pokreće litij-ionska polimerna baterija od 13,8 kWh koja se puni putem regenerativnog kočenja ili priključivanjem na električnu mrežu. Ovaj energetski učinkovit sustav omogućava pohranu električne energije u bateriji, što je održiva i ekološki prihvatljiva opcija.

Tijek energije – kako funkcionira Tucson Plug-in Hybrid

TUCSON Plug-in Hybrid može se glatko prebacivati između benzinskog motora i električnog motora, ovisno o voznim uvjetima. Regenerativni kočioni sustav puni bateriju koristeći električni motor za usporavanje vozila. Energija pohranjena u bateriji zatim pokreće električni motor kako bi pomogla prilikom vožnje uzbrdo, ubrzavanja i vožnje pri niskim brzinama. Taj složeni tijek energije prikazan je u priloženim animacijama.

Pokretanje / Niske brzine

Prilikom pokretanja ili vožnje pri niskoj brzini, električni motor koristi pohranjenu električnu energiju iz baterije za ubrzavanje TUCSON Plug-in Hibrida.

Ubrzavanje / Uzbrdica

Prilikom snažnog ubrzavanja ili vožnje uzbrdo, električni motor i benzinski motor rade zajedno kako bi maksimizirali ubrzanje i smanjili potrošnju goriva.

Stalna brzina

Pri konstantnoj brzini, vozilo pokreće ili benzinski motor ili električni motor, ovisno o tome koji je u toj situaciji energetski učinkovitiji.

Usporavanje / Spust

Regenerativni kočioni sustav puni bateriju koristeći električni motor za usporavanje vozila. Prilikom usporavanja ili vožnje nizbrdo, energija koja se generira pohranjuje se u bateriji.

Regenerativno kočenje

Prilikom usporavanja (npr. kočenjem ili vožnjom nizbrdo), električni motor djeluje kao generator i pretvara kinetičku energiju u električnu energiju, koja se zatim pohranjuje u bateriji.

Punjenje

Plug-in

TUCSON Plug-in Hybrid možete puniti na javnoj AC stanici za punjenje, kućnoj zidnoj kutiji ili kućnoj zidnoj utičnici. A kada ste priključeni kod kuće, možete daljinski zakazati punjenje putem svog pametnog telefona i aplikacije Bluelink® tijekom sati s niskom potražnjom za nižim cijenama.

Kućno i javno punjenje

Ovisno o vašem mrežnom priključku kod kuće ili vrsti javne stanice za punjenje kojoj imate pristup, postoji nekoliko mogućnosti za punjenje, poput kućne zidne kutije ili AC stanice za punjenje.

Kablovi za punjenje

Dostupno je nekoliko vrsta kabela za punjenje TUCSON Plug-in Hybrid: jedan za javna AC punjača i ICCB kabel za punjenje putem obične kućne utičnice.

Punjenje vašeg TUCSON Plug-in Hybrid.

Punjenje vašeg plug-in hibrida nikad nije bilo lakše, istražite mogućnosti punjenja.

Tehnologija punjenja