Tvrtka Hyundai Motor pokrenula je vlastitu globalnu kampanju održivosti pod zastavom ‘Cilj stoljeća’ (eng. ‘Goal of the Century’). Kampanja je započela na Dan planeta Zemlje 22. travnja, a trajat će i nakon nadolazećeg FIFA Svjetskog prvenstva, koje će se održati od 21. studenog do 18. prosinca 2022. Tvrtka Hyundai Motor pokrenula je vlastitu globalnu kampanju održivosti pod zastavom ‘Cilj stoljeća’ (eng. ‘Goal of the Century’). Kampanja je započela na Dan planeta Zemlje 22. travnja, a trajat će i nakon nadolazećeg FIFA Svjetskog prvenstva, koje će se održati od 21. studenog do 18. prosinca 2022.

Goal of the Century: Hyundai Motor, Steven Gerrard i BTS pozivaju na ujedinjeni svijet za održivost na putu do FIFA Svjetskog prvenstva 2022

05.05.2022. - Novosti

Tvrtka Hyundai Motor pokrenula je vlastitu globalnu kampanju održivosti pod zastavom ‘Cilj stoljeća’ (eng. ‘Goal of the Century’). Kampanja je započela na Dan planeta Zemlje 22. travnja, a trajat će i nakon nadolazećeg FIFA Svjetskog prvenstva, koje će se održati od 21. studenog do 18. prosinca 2022.

Nogometna legenda Steven Gerrard i globalna pop senzacija BTS glume u filmu manifesta i vode kampanju u sklopu novoformiranog ‘Team Century’


Kao dio globalnog lansiranja, Hyundai Motor objavio je filmski manifest i globalnu TV reklamu s nogometnom legendom Stevenom Gerrardom i globalnom pop senzacijom BTS. Oni će dijeliti ambiciju tvrtke da ujedini čovječanstvo kroz nogomet i potakne univerzalna podrška održivoj budućnosti. Program kampanje dio je Hyundaijeve misije da postigne neutralnost ugljika do 2045. godine, neutralizirajući emisije CO2 u svim fazama proizvodnje i rada.

Ekološka vozila bit će po prvi put uključena u službeni vozni park, uključujući IONIQ 5, Santa Fe Hybrid i Elec City autobus


U skladu s porukom kampanje, Hyundai Motor planira osigurati ekološka vozila za nacionalne timove, službene i VIP osobe tijekom FIFA World Cup™. Od ukupno 592 vozila, preko 50% vozila bit će ekološki modeli, uključujući IONIQ 5, Santa Fe Hybrid i Elec City autobus. Da stvar bude bolja, testne vožnje Hyundaijevih ekološki prihvatljivih vozila bit će ponuđene na lokacijama diljem svijeta od srpnja do rujna.

Tvrtka će nastaviti podržavati FIFA-in plan održivosti kroz različite aktivnosti, uključujući događaj “Hyundai Goal of the Century Pledge”


Hyundai Motor također će surađivati ​​s FIFA-om na događaju ‘Hyundai Goal of the Century Pledge’, gdje navijači mogu dati osobno eko-obećanje na temelju broja golova koje je postigao njihov omiljeni tim. Događaj će se održati na službenim stranicama FIFA-e od srpnja do prosinca. Hyundai Motor će nastaviti podržavati FIFA-in plan održivosti i viziju potpuno ugljično neutralnog Svjetskog prvenstva kroz različite aktivnosti u mjesecima koji dolaze.

Pročitajte još

Uprkos smanjenju potražnje u automobilskoj industriji, Hyundai Motor Europe obilježava 2021. godinu s odličnim prodajnim rezultatima. Kompanija je prošle godine prodala 515.886 automobila u Europi, što je povećanje od 21,6% u odnosu na prethodnu godinu.

Hyundai Motor obilježava 2021. godinu izvrsnim rezultatima

Uprkos smanjenju potražnje u automobilskoj industriji, Hyundai Motor Europe obilježava 2021. godinu s odličnim prodajnim rezultatima. Kompanija je prošle godine...
Nekada poznat kao “frankfurtski auto show”, vodeći svjetski auto sajam ove se godine seli u Munchen gdje će ugostiti lidere automoto industrije od 7. do 13.9. Svi noviteti vezani za mobilnost bit će prezentirani široj javnosti, što je IAA Mobility 2021 pretvorilo u vodeću međunarodnu platformu za mobilnost i mobilnu održivost. Kako je to jedna od vodećih Hyundai tema, korejski div autoindustrije uklopio se odlično s vizijom budućnost s 0% CO2 te je podijelio i nove ciljeve, poput postizanja ugljične neutralnosti do 2045. Svojim značajnim ulaganjem u budućnost mobilnosti, uključujući električna vozila na baterije, kao i na gorive ćelije, autonomnu vožnju i održivost, Hyundai iz dana već sada dokazuje da su pametna rješenja ključ bolje budućnosti.

Hyundai na IAA Mobility 2021

Nekada poznat kao “frankfurtski auto show”, vodeći svjetski auto sajam ove se godine seli u Munchen gdje će ugostiti lidere...
Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda.

Interbrandova lista najvrijednijih brandova 2016.

Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda. Unatoč još jednoj izazovnoj godini u automobilskoj industriji, globalna...