Hyundai je pokazao kontinuirani rast vrijednosti svog branda jer već petu godinu zaredom osigurava svoje mjesto među 40 najboljih svjetskih kompanija. Hyundai je pokazao kontinuirani rast vrijednosti svog branda jer već petu godinu zaredom osigurava svoje mjesto među 40 najboljih svjetskih kompanija.

Hyundai dobio priznanje za izvanrednu inovaciju

27.11.2019. - Novosti

Hyundai je pokazao kontinuirani rast vrijednosti svog branda jer već petu godinu zaredom osigurava svoje mjesto među 40 najboljih svjetskih kompanija. Snažan porast vrijednosti branda dokazuje i mjesto na Interbrandovoj ljestvici najboljih svjetskih brandova u 2019. godini, te šesto mjesto među proizvođačima automobila. Prema Interbrandu, vrijednost Hyundai Motor Company porasla je za čak 4,6% u odnosu na 2018. godinu (13,5 milijardi USD) i dosegla 14,1 milijardu USD.

Od ulaska u top 100 tvrtki po vrijednosti marke u 2005. godini, Hyundai Motor Grupa je u društvu najboljih 100 ostala nevjerojatnih 15 godina. Hyundai je zabilježio skok za čak 48 mjesta, a monetarna vrijednost branda povećala se za 10 milijardi USD, ukupno postigavši značajna povećanja.

Hyundai je unaprijedio svoj brand, što je i jedan od razloga visokog plasmana, a prošle godine je kao prvi proizvođač automobila iz Južne Koreje dobio nagradu “Red Dot: Marka godine 2018.”, koja se dodjeljuje brandu koji je stvorio inovativna dizajnerska rješenja na visokoj razini, a prepoznata je kvaliteta dizajna, kao i odlučnost u upravljanju.

Pročitajte još

Od hibrida do vozila na vodikove gorive ćelije, Hyundai je već tri desetljeća na čelu razvoja ekološki prihvatljivih vozila.

Hyundai slavi 30 godina inovacija u eko-mobilnosti

Od hibrida do vozila na vodikove gorive ćelije, Hyundai je već tri desetljeća na čelu razvoja ekološki prihvatljivih vozila. Omogućavanje...
Hyundai je ponovno pobijedio na Red Dot dodjeli nagrada i osvojio Red Dot: Brand godine 2018.

Hyundai je brand godine!

Hyundai je ponovno pobijedio na Red Dot dodjeli nagrada i osvojio Red Dot: Brand godine 2018., dodavši još jedno priznanje...
Premijerno smo predstavili koncept „Prophecy“ koji donosi najnoviji dizajnerski smjer te jasno izražava našu dizajnersku filozofiju – Sensuous Sportiness. Prophecy donosi savršene proporcije inspirirane aerodinamičnim dizajnom, a upotrebom produženog međuosovinskog razmaka i kraćeg prevjesa, dizajneri su postigli savršen automobilski oblik koji odiše estetskim skladom i funkcionalnošću.

Predstavili smo novi električni koncept „Prophecy“

Premijerno smo predstavili koncept „Prophecy“ koji donosi najnoviji dizajnerski smjer te jasno izražava našu dizajnersku filozofiju – Sensuous Sportiness. Prophecy...