Hyundai je pokazao kontinuirani rast vrijednosti svog branda jer već petu godinu zaredom osigurava svoje mjesto među 40 najboljih svjetskih kompanija. Hyundai je pokazao kontinuirani rast vrijednosti svog branda jer već petu godinu zaredom osigurava svoje mjesto među 40 najboljih svjetskih kompanija.

Hyundai dobio priznanje za izvanrednu inovaciju

27.11.2019. - Novosti

Hyundai je pokazao kontinuirani rast vrijednosti svog branda jer već petu godinu zaredom osigurava svoje mjesto među 40 najboljih svjetskih kompanija. Snažan porast vrijednosti branda dokazuje i mjesto na Interbrandovoj ljestvici najboljih svjetskih brandova u 2019. godini, te šesto mjesto među proizvođačima automobila. Prema Interbrandu, vrijednost Hyundai Motor Company porasla je za čak 4,6% u odnosu na 2018. godinu (13,5 milijardi USD) i dosegla 14,1 milijardu USD.

Od ulaska u top 100 tvrtki po vrijednosti marke u 2005. godini, Hyundai Motor Grupa je u društvu najboljih 100 ostala nevjerojatnih 15 godina. Hyundai je zabilježio skok za čak 48 mjesta, a monetarna vrijednost branda povećala se za 10 milijardi USD, ukupno postigavši značajna povećanja.

Hyundai je unaprijedio svoj brand, što je i jedan od razloga visokog plasmana, a prošle godine je kao prvi proizvođač automobila iz Južne Koreje dobio nagradu “Red Dot: Marka godine 2018.”, koja se dodjeljuje brandu koji je stvorio inovativna dizajnerska rješenja na visokoj razini, a prepoznata je kvaliteta dizajna, kao i odlučnost u upravljanju.

Pročitajte još

Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk razdvaja prostor između vozača i suvozača, a Hyundai će uvesti ovu tehnologiju u sva nadolazeća vozila.

Hyundai Motor Group razvio je središnje bočne zračne jastuke

Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk...
Hyundai IONIQ 5 prvo je vozilo novog segmenta nazvanog BEV. Njegov je cilj pružiti još bolje korisničko iskustvo kroz napredna rješenja za mobilnost.

IONIQ 5 – svjetska premijera!

Hyundai IONIQ 5 prvo je vozilo novog segmenta nazvanog BEV. Njegov je cilj pružiti još bolje korisničko iskustvo kroz napredna...
Na ovogodišnjem “Unlock the Software Age” online forumu, Hyundai Motor Grupa najavila je planove za transformaciju korisničkog iskustva. Naime, cilj je kreirati novu eru korisničke slobode i mogućnosti putem softverske tehnologije koja se konstantno razvija. Tako će korisnici, kroz cijeli životni vijek svojih automobila, imati priliku razvijati i unaprjeđivati iste.

Hyundai Motor Grupa najavljuje revolucionarnu transformaciju svih Hyundai vozila u Software Defined Vehicles (SDVs) do 2023.

Na ovogodišnjem “Unlock the Software Age” online forumu, Hyundai Motor Grupa najavila je planove za transformaciju korisničkog iskustva. Naime, cilj...