Hyundai Hrvatska i Gruntek udružili snage za pomoć štićenicima Dječjeg doma LekenikHyundai Hrvatska i Gruntek udružili snage za pomoć štićenicima Dječjeg doma Lekenik

Hyundai Hrvatska i Gruntek udružili snage za pomoć štićenicima Dječjeg doma Lekenik

27.07.2023. - Novosti

Hyundai Hrvatska odlučio je razveseliti štićenike Dječjeg sela Lekenik paketom koji uključuje 20 tjednih dostava, s prosječno 100 kilograma svježeg povrća iz Gruntek vrtova. Gruntek je digitalna platforma koja građanima omogućuje pretplatu na tjednu dostavu organskog povrća. Zahvaljujući Grunteku i tvrtkama velikog srca, ove će godine biti donirano ukupno 25 tona ovih zdravih namirnica, ključnih za rast i razvoj svakog djeteta.

Hyundai Hrvatska razveselio štićenike Dječjeg sela Lekenik paketima organskog povrća


Suradnja tvrtki Hyundai Hrvatska i Gruntek jedna je od najljepših humanitarnih priča godine usmjerena na pomoć onima kojima je to najpotrebnije – djeci.

Hyundai Hrvatska odlučio je razveseliti štićenike Dječjeg sela Lekenik paketom koji uključuje 20 dostava od prosječno 100 kilograma svježeg povrća tjedno iz Gruntek vrtova u nadi da će svojim primjerom potaknuti i ostale tvrtke da postanu sponzori. Gruntek je digitalna platforma preko koje se građani mogu pretplatiti na tjednu dostavu organskog povrća bez plastične ambalaže i u povratnoj drvenoj košarici direktno na adresu koju žele.

Djeca iz Lekenika će tako u 2023. godini zahvaljujući tvrtki Hyundai Hrvatska uživati u Gruntek povrću bez pesticida, kao što su radila 2021. i 2022 godine. Ondje se već tri desetljeća mijenjaju životi djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi nabolje zahvaljujući, među ostalim, 15 SOS mama koje svakodnevno brinu o njihovom odgoju i njezi. Važan dio rada Dječjeg sela su i donacije bez kojih lijepe stvari ne bi bile moguće, što je prepoznala i tvrtka Hyundai Hrvatska.

Poražavajući rezultati: u svijetu se godišnje baci oko 1.3 milijarde tona hrane


Ove godine će zahvaljujući Grunteku te tvrtkama velikog srca biti usmjereno ukupno 25 tona ovih zdravih namirnica neophodnih za rast i razvoj svakog djeteta. Osim dječjih domova, korisnici Grunteka mogu jednostavno preusmjeriti višak i u pučke kuhinje pomoću jednostavne aplikacije.

U svijetu se godišnje baci oko 1.3 milijarde tona hrane. To je trećina ukupne proizvodnje hrane na planeti. Pritom većina otpada od hrane ne nastaje u kućanstvu, već u lancu od proizvođača do potrošača. Upravo zato, Gruntek je kao proizvođač povrća odlučio preuzeti odgovornost za vlastite proizvodne ‘viškove’.

Održivost nije trend


Tako je pokrenut program donacije tjednih košarica „Gruntek Charity” u nastojanju da ovaj zeleni start-up djeluje u skladu sa zero waste načelima jer održivost je budućnost, a time se vodi i tvrtka Hyundai Hrvatska. Održivost za nas nije trend, već potreba društva, a osim što nudimo rješenja za mobilnost s nultom emisijom štetnih plinova, nastavljamo s istraživanjem mogućnosti održivijih materijala koji krase unutrašnjost i vanjštinu naših automobila. Uz to, nastavljamo i čistiti oceane koji zauzimaju 71% Zemljine površine.

Istinska promjena počinje s pojedincem i stvaranjem novih, zdravih i održivih navika. Zato postanite i Vi dio ove lijepe priče jer je svaka košarica bitna.

Pročitajte još

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

Hyundai Motor i BTS izazov za budućnost!

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako...
Hyundai Motor otkrio je svoj najmanje električno vozilo do sada! Vanjski izgled ovog „mališana“ temelji se na konceptu EV 45 koji je Hyundai predstavio 2019. na Međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su njegov kutni, ali glatki profil kako bi stvorili ovu mini verziju.

Najslađe za najmanje!

Hyundai Motor otkrio je svoj najmanje električno vozilo do sada! Vanjski izgled ovog „mališana“ temelji se na konceptu EV 45...
Hyundai Motor Europe proslavio je odlične prodajne rezultate u Europi u prvoj polovici 2022., prema najnovijim podacima Europskog udruženja proizvođača automobila (ACEA). Tijekom tog razdoblja, tržišni udio tvrtke porastao je na rekordnih 4,7 posto, što je jedan postotni bod više u odnosu na prošlu godinu.

Hyundai Motor nadmašio je prodaju na europskom automobilskom tržištu u prvoj polovici 2022. u odnosu na 2021.

Hyundai Motor Europe proslavio je odlične prodajne rezultate u Europi u prvoj polovici 2022., prema najnovijim podacima Europskog udruženja proizvođača...