Hyundai Hrvatska i Gruntek udružili snage za pomoć štićenicima Dječjeg doma Lekenik

Suradnja tvrtki Hyundai Hrvatska i Gruntek jedna je od najljepših humanitarnih priča godine usmjerena na pomoć onima kojima je to najpotrebnije – djeci.

Hyundai Hrvatska odlučio je razveseliti štićenike Dječjeg sela Lekenik paketom koji uključuje 20 dostava od prosječno 100 kilograma svježeg povrća tjedno iz Gruntek vrtova u nadi da će svojim primjerom potaknuti i ostale tvrtke da postanu sponzori. Gruntek je digitalna platforma preko koje se građani mogu pretplatiti na tjednu dostavu organskog povrća bez plastične ambalaže i u povratnoj drvenoj košarici direktno na adresu koju žele.

Djeca iz Lekenika će tako u 2023. godini zahvaljujući tvrtki Hyundai Hrvatska uživati u Gruntek povrću bez pesticida, kao što su radila 2021. i 2022 godine. Ondje se već tri desetljeća mijenjaju životi djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi nabolje zahvaljujući, među ostalim, 15 SOS mama koje svakodnevno brinu o njihovom odgoju i njezi. Važan dio rada Dječjeg sela su i donacije bez kojih lijepe stvari ne bi bile moguće, što je prepoznala i tvrtka Hyundai Hrvatska.

Ove godine će zahvaljujući Grunteku te tvrtkama velikog srca biti usmjereno ukupno 25 tona ovih zdravih namirnica neophodnih za rast i razvoj svakog djeteta. Osim dječjih domova, korisnici Grunteka mogu jednostavno preusmjeriti višak i u pučke kuhinje pomoću jednostavne aplikacije.

U svijetu se godišnje baci oko 1.3 milijarde tona hrane. To je trećina ukupne proizvodnje hrane na planeti. Pritom većina otpada od hrane ne nastaje u kućanstvu, već u lancu od proizvođača do potrošača. Upravo zato, Gruntek je kao proizvođač povrća odlučio preuzeti odgovornost za vlastite proizvodne 'viškove'.

Tako je pokrenut program donacije tjednih košarica "Gruntek Charity" u nastojanju da ovaj zeleni start-up djeluje u skladu sa zero waste načelima jer održivost je budućnost, a time se vodi i tvrtka Hyundai Hrvatska. Održivost za nas nije trend, već potreba društva, a osim što nudimo rješenja za mobilnost s nultom emisijom štetnih plinova, nastavljamo s istraživanjem mogućnosti održivijih materijala koji krase unutrašnjost i vanjštinu naših automobila. Uz to, nastavljamo i čistiti oceane koji zauzimaju 71% Zemljine površine.

Istinska promjena počinje s pojedincem i stvaranjem novih, zdravih i održivih navika. Zato postanite i Vi dio ove lijepe priče jer je svaka košarica bitna.