Danas, 1. lipnja 2016., u prostorijama prodajno-servisnog centra Hyundai Hrvatska, PJ Zagreb/Sesvete, s početkom u 11.00 h, izvršeno je izvlačenje dobitnika nagradne igre „ Dvostruki užitak! Testiraj Hyundai i osvoji karte za UEFA Euro 2016!“Danas, 1. lipnja 2016., u prostorijama prodajno-servisnog centra Hyundai Hrvatska, PJ Zagreb/Sesvete, s početkom u 11.00 h, izvršeno je izvlačenje dobitnika nagradne igre „ Dvostruki užitak! Testiraj Hyundai i osvoji karte za UEFA Euro 2016!“

Hyundai izvukao sretne dobitnike koji idu na UEFA EURO 2016

01.06.2016. - Novosti

Danas, 1. lipnja 2016., u prostorijama prodajno-servisnog centra Hyundai Hrvatska, PJ Zagreb/Sesvete, s početkom u 11.00 h, izvršeno je izvlačenje dobitnika nagradne igre „ Dvostruki užitak! Testiraj Hyundai i osvoji karte za UEFA Euro 2016!“

Sudionici u nagradnoj igri bili su sve fizičke osobe, starije od 18 godina, koji su se prijavili i odradili testnu vožnju u njima najbližem ovlaštenom Hyundai prodajno-servisnom centru. Dobitnici (5*2 ulaznice) su izvučeni elektronskim putem slučajnim odabirom iz baze svih osoba koja se se prijavile i odradile testnu vožnju, te su ostvarili pravo na nagradu definiranu u pravilima nagradne igre.

Lista dobitnika ( 5*2 karte za utakmicu Hrvatska – Španjolska, 21. lipnja 2016., Stade de Bordeaux, Bordeaux.):

  1. Oliver Olanović, Slavonski brod
  2. Eduard Eškinja, Rijeka
  3. Kristian Kunstek, Zagreb
  4. Vesna Jelavić, Slavonski brod
  5. Danijel Škvorčec, Donja Stubica

Svi dobitnici će biti kontaktirani telefonski, a svoje nagrade mogu preuzeti u prodajno-servisnom centru Hyundai Hrvatska, PJ Zagreb/Sesvete, Zagrebačka cesta 33, 10360 Sesvete, uz predočenje ispravne osobne identifikacijske isprave. Ukoliko dobitnici nisu u mogućnosti nagradu preuzeti u prostorijama Hyundai Hrvatska PJ Zagreb/Sesvete, to će moći učiniti u ovlaštenom Hyundai prodajno-servisnom centru u kojem su obavili testnu vožnju.

Čestitamo sretnim dobitnicima i nadamo se da ćete svojim navijanjem pomoći hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji u ostvarivanju što boljeg rezultata. Uživajte!

Pročitajte još

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

Hyundai Motor i BTS izazov za budućnost!

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako...
Hyundai je najavio pokretanje nove marke IONIQ posvećene električnim vozilima, otvorivši novo poglavlje kao lider u eri elektrificirane mobilnosti. Pod markom IONIQ, Hyundai će nuditi električna vozila koja su usmjerena prema kupcima i usredotočena na lifestyle rješenja u skladu s vizijom „Napredak za čovječanstvo“.

Hyundai predstavlja marku IONIQ posvećenu električnim automobilima

Hyundai je najavio pokretanje nove marke IONIQ posvećene električnim vozilima, otvorivši novo poglavlje kao lider u eri elektrificirane mobilnosti. Pod...
Redizajnirani Santa Fe s novom prednjom maskom i dizajnom djeluje bitno drugačije od svog prethodnika. Na prednjem kraju smještena je nova široka rešetka s dva različita dizajna mreže, a rešetka samim time djeluje upečatljivije.

Predstavljamo vam novi Hyundai Santa Fe

Redizajnirani Santa Fe s novom prednjom maskom i dizajnom djeluje bitno drugačije od svog prethodnika.Na prednjem kraju smještena je nova...