Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk razdvaja prostor između vozača i suvozača, a Hyundai će uvesti ovu tehnologiju u sva nadolazeća vozila.Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk razdvaja prostor između vozača i suvozača, a Hyundai će uvesti ovu tehnologiju u sva nadolazeća vozila.

Hyundai Motor Group razvio je središnje bočne zračne jastuke

28.10.2019. - Novosti

Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk razdvaja prostor između vozača i suvozača, a Hyundai će uvesti ovu tehnologiju u sva nadolazeća vozila.

Zračni jastuk proširuje prostor između vozačkih i suvozačkih sjedala kako bi se spriječile ozljede glave putnika u prvom redu. Ukoliko nema putnika na suvozačkom mjestu, zračni jastuk štitit će vozača od bočnog sudara koji dolazi s desne strane. Središnji bočni jastuk ugrađen je unutar vozačevog sjedala i aktivirat će se kada se osjeti udarac. Očekuje se da će novi središnji bočni jastuk smanjiti ozljede glave uzrokovane sudarom putnika za čak 80%. Prema statističkim podacima Udruge europskih proizvođača automobila, stopa sekundarne štete uzrokovane ovakvim sudarima ili udarom u materijale interijera automobila iznosi oko 45%.

Zračni jastuk ima unutrašnju komponentu koja omogućava zračnom jastuku da održi oblik i izdrži putničku težinu, a razvijena je kako bi pojednostavila dizajn i smanjila težinu materijala koji služe za proizvodnju zračnih jastuka, pa ga čine 500 grama lakšim od konkurentskih proizvoda. Zahvaljujući manjim dimenzijama zračnog jastuka, dizajnerski tim imat će veću fleksibilnost u dizajniranju sjedala koja su predviđena za buduće proizvode.

Pročitajte još

Hyundai Motor otkrio je svoj najmanje električno vozilo do sada! Vanjski izgled ovog „mališana“ temelji se na konceptu EV 45 koji je Hyundai predstavio 2019. na Međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su njegov kutni, ali glatki profil kako bi stvorili ovu mini verziju.

Najslađe za najmanje!

Hyundai Motor otkrio je svoj najmanje električno vozilo do sada! Vanjski izgled ovog „mališana“ temelji se na konceptu EV 45...

Hyundai predstavlja prvi produkcijski model sa senzorom otiska prsta

Hyundai je predstavio prvu tehnologiju senzora otiska prsta koja omogućuje otključavanje vrata i pokretanje automobila, a tehnologija je prvi puta...
IONIQ 5 robotaxi ostvaren je u partnerstvu s Hyundai Motor Grupom, Motionalom i Aptivom Uz niz senzora i softvera koji osiguravaju sigurno i zaštićeno upravljanje bez vozača, autonomna električna vozila su sigurna i za okoliš IONIQ 5 robotaxi predstavlja veliki korak u automobilskoj industriji

Hyundaijev IONIQ 5 robotaxi bit će lansiran krajem 2023. godine

IONIQ 5 robotaxi ostvareno je u partnerstvu s Hyundai Motor Grupom, Motionalom i Aptivom. Opremljen nizom senzora i softvera koji...