Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk razdvaja prostor između vozača i suvozača, a Hyundai će uvesti ovu tehnologiju u sva nadolazeća vozila. Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk razdvaja prostor između vozača i suvozača, a Hyundai će uvesti ovu tehnologiju u sva nadolazeća vozila.

Hyundai Motor Group razvio je središnje bočne zračne jastuke

28.10.2019. - Novosti

Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk razdvaja prostor između vozača i suvozača, a Hyundai će uvesti ovu tehnologiju u sva nadolazeća vozila.

Zračni jastuk proširuje prostor između vozačkih i suvozačkih sjedala kako bi se spriječile ozljede glave putnika u prvom redu. Ukoliko nema putnika na suvozačkom mjestu, zračni jastuk štitit će vozača od bočnog sudara koji dolazi s desne strane. Središnji bočni jastuk ugrađen je unutar vozačevog sjedala i aktivirat će se kada se osjeti udarac. Očekuje se da će novi središnji bočni jastuk smanjiti ozljede glave uzrokovane sudarom putnika za čak 80%. Prema statističkim podacima Udruge europskih proizvođača automobila, stopa sekundarne štete uzrokovane ovakvim sudarima ili udarom u materijale interijera automobila iznosi oko 45%.

Zračni jastuk ima unutrašnju komponentu koja omogućava zračnom jastuku da održi oblik i izdrži putničku težinu, a razvijena je kako bi pojednostavila dizajn i smanjila težinu materijala koji služe za proizvodnju zračnih jastuka, pa ga čine 500 grama lakšim od konkurentskih proizvoda. Zahvaljujući manjim dimenzijama zračnog jastuka, dizajnerski tim imat će veću fleksibilnost u dizajniranju sjedala koja su predviđena za buduće proizvode.

Pročitajte još

Na ovogodišnjem “Unlock the Software Age” online forumu, Hyundai Motor Grupa najavila je planove za transformaciju korisničkog iskustva. Naime, cilj je kreirati novu eru korisničke slobode i mogućnosti putem softverske tehnologije koja se konstantno razvija. Tako će korisnici, kroz cijeli životni vijek svojih automobila, imati priliku razvijati i unaprjeđivati iste.

Hyundai Motor Grupa najavljuje revolucionarnu transformaciju svih Hyundai vozila u Software Defined Vehicles (SDVs) do 2023.

Na ovogodišnjem “Unlock the Software Age” online forumu, Hyundai Motor Grupa najavila je planove za transformaciju korisničkog iskustva. Naime, cilj...
IONIQ 6 pruža optimalne električne performanse i brzo punjenje od 800 V s dometom do 351 kilometar u samo 15 minuta S jednim punjenjem domet iznosi do 614 km IONIQ 6 može biti radna stanica ili prijenosni power bank na kotačima zahvaljujući inovativnoj tehnologiji Vehicle-to-Load (V2L)

Novi IONIQ 6: Energetski najučinkovitije električno vozilo na tržištu

IONIQ 6 pruža optimalne električne performanse, omogućujući brzo punjenje od 800 V, što osigurava domet do 351 kilometar u samo...
U Valenciji je predstavljen novi član i30 obitelji, Hyundai i30 Fastback!

Hyundai i30 Fastback – Odvažno elegantan

U Valenciji je predstavljen novi član i30 obitelji, Hyundai i30 Fastback!Prvi coupe s 5 vrata u C segmentu kojeg karakteriziraju...