Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk razdvaja prostor između vozača i suvozača, a Hyundai će uvesti ovu tehnologiju u sva nadolazeća vozila.Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk razdvaja prostor između vozača i suvozača, a Hyundai će uvesti ovu tehnologiju u sva nadolazeća vozila.

Hyundai Motor Group razvio je središnje bočne zračne jastuke

28.10.2019. - Novosti

Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk razdvaja prostor između vozača i suvozača, a Hyundai će uvesti ovu tehnologiju u sva nadolazeća vozila.

Zračni jastuk proširuje prostor između vozačkih i suvozačkih sjedala kako bi se spriječile ozljede glave putnika u prvom redu. Ukoliko nema putnika na suvozačkom mjestu, zračni jastuk štitit će vozača od bočnog sudara koji dolazi s desne strane. Središnji bočni jastuk ugrađen je unutar vozačevog sjedala i aktivirat će se kada se osjeti udarac. Očekuje se da će novi središnji bočni jastuk smanjiti ozljede glave uzrokovane sudarom putnika za čak 80%. Prema statističkim podacima Udruge europskih proizvođača automobila, stopa sekundarne štete uzrokovane ovakvim sudarima ili udarom u materijale interijera automobila iznosi oko 45%.

Zračni jastuk ima unutrašnju komponentu koja omogućava zračnom jastuku da održi oblik i izdrži putničku težinu, a razvijena je kako bi pojednostavila dizajn i smanjila težinu materijala koji služe za proizvodnju zračnih jastuka, pa ga čine 500 grama lakšim od konkurentskih proizvoda. Zahvaljujući manjim dimenzijama zračnog jastuka, dizajnerski tim imat će veću fleksibilnost u dizajniranju sjedala koja su predviđena za buduće proizvode.

Pročitajte još

Hyundai se trenutno bavi razvijanjem tehnologije Vehicle-to-Everything (V2X) kako bi se dodatno poboljšala upotrebljivost obnovljivih izvora energije i smanjila opterećenost lokalnih električnih mreža. To rezultira uravnoteženom energetskom mrežom, uštedama operativnih troškova i smanjenom ovisnošću o fosilnim gorivima.

Hyundai Motor proširuje svoja energetska rješenja kako bi uključila tehnologiju Vehicle-to-Everything

Hyundai se trenutno bavi razvijanjem tehnologije Vehicle-to-Everything (V2X) kako bi se dodatno poboljšala upotrebljivost obnovljivih izvora energije i smanjila opterećenost...
Hyundai Motors je otkrio prve fotografije najmlađeg člana SUV obitelji. Nova KONA N može se pohvaliti sportskim izgledom koji je dodatno naglašen širom, a nižom karoserijom te performansama koje garantiraju zabavu u vožnji. Rezultat je to prve suradnje Hyundai N odjela i Hyundai Design centra koji su spojili moderan dizajn nedavno predstavljene nove KONE s odvažnim i dinamičnim stavom Hyundai N modela.

KONA N – sneak peak!

Hyundai Motors je otkrio prve fotografije najmlađeg člana SUV obitelji. Nova KONA N može se pohvaliti sportskim izgledom koji je...
Hyundaijeva druga generacija električnih vozila s motorom koji koristi kombinaciju pogona na vodik pokazala je svoju visoku aktivnu i pasivnu sigurnost u sve četiri Euro NCAP kategorije ocjenjivanja.

Novi Hyundai NEXO osvojio pet zvjezdica na Euro NCAP testiranju

Hyundaijeva druga generacija električnih vozila s motorom koji koristi kombinaciju pogona na vodik pokazala je svoju visoku aktivnu i pasivnu...