Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

Hyundai Motor i BTS izazov za budućnost!

28.10.2021. - Novosti

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

BTS spektakl!

Južnokorejska K-pop senzacija BTS je sedmeročlani bend koji je 2019. godine ušao u povijest nakon što su oborili niz rekorda diskografske industrije, a postali su i prvi bend nakon The Beatlesa s čak tri albuma na prvom mjestu Billboardove top ljestvice unutar jedne godine. Zahvaljujući svojim plesnim pjesmama, vojsci obožavatelja i pozitivnim porukama, jedni su od najpopularnijih i najutjecajnijih glazbenika na svijetu.

Očekujemo Generaciju Jedan

Izazovi su nastavak nedavno pokrenute kampanje „Očekujemo Generaciju Jedan“ i prilika su da se mlađa populacija upozna i sudjeluje u globalnom pokretu za postizanje neutralnosti ugljika. Korisnici društvenih mreža plesat će i stvarati jedinstvene sadržaje uz njima bliske mreže TikTok, Instagram Reels i YouTube Shorts kako bi podsjetili sebe i druge na važnost neutralnosti ugljika i promicali ekološki osviještena ponašanja potrebna za to.

Thomas Schemera, globalni direktor marketinga i voditelj odjela za korisničko iskustvo Hyundai Motor Company, rekao je da milenijalnci i Gen Z imaju važnu ulogu u kreiranju društva koje odgovorno pristupa neutralnosti ugljika te da su zato pozvali BTS i utjecajne osobe na društvenim medijima da stvore sinergiju oko tog važnog cilja.

Izazovi

Prvi izazov je plesni i zove se #Move4Gen1. Ideju o neutralnosti ugljika pretvara u niz pokreta koji se lako prate, a demonstrirao ih je BTS. Koreografija ima znak “+” koji predstavlja već generirane emisije ugljika i “-” koji predstavlja smanjenu emisiju ugljika što dovodi do “0”. U izazovu #Pass2Gen1 sudionici će stvoriti poruke o tome što žele prenijeti generaciji Jedan, prvoj generaciji koja živi u eri neutralnoj prema ugljiku.

Pročitajte još

IONIQ 6 oduševio je brojne uzvanike Cinehill festivala u Gorskom kotaru Osim aerodinamičnim dizajnom, ovaj elektrificirani streamliner uzburkao je tržište i jedinstvenim performansama

IONIQ 6 oduševio brojne posjetitelje prvog Cinehill filmskog festivala u Gorskom kotaru

IONIQ 6 oduševio je brojne uzvanike Cinehill festivala u Gorskom kotaru. Ovaj elektrificirani streamliner, osim svojim aerodinamičnim dizajnom, privukao je...
Redizajnirani Santa Fe s novom prednjom maskom i dizajnom djeluje bitno drugačije od svog prethodnika. Na prednjem kraju smještena je nova široka rešetka s dva različita dizajna mreže, a rešetka samim time djeluje upečatljivije.

Predstavljamo vam novi Hyundai Santa Fe

Redizajnirani Santa Fe s novom prednjom maskom i dizajnom djeluje bitno drugačije od svog prethodnika.Na prednjem kraju smještena je nova...
Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk razdvaja prostor između vozača i suvozača, a Hyundai će uvesti ovu tehnologiju u sva nadolazeća vozila.

Hyundai Motor Group razvio je središnje bočne zračne jastuke

Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk...