Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

Hyundai Motor i BTS izazov za budućnost!

28.10.2021. - Novosti

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

BTS spektakl!

Južnokorejska K-pop senzacija BTS je sedmeročlani bend koji je 2019. godine ušao u povijest nakon što su oborili niz rekorda diskografske industrije, a postali su i prvi bend nakon The Beatlesa s čak tri albuma na prvom mjestu Billboardove top ljestvice unutar jedne godine. Zahvaljujući svojim plesnim pjesmama, vojsci obožavatelja i pozitivnim porukama, jedni su od najpopularnijih i najutjecajnijih glazbenika na svijetu.

Očekujemo Generaciju Jedan

Izazovi su nastavak nedavno pokrenute kampanje „Očekujemo Generaciju Jedan“ i prilika su da se mlađa populacija upozna i sudjeluje u globalnom pokretu za postizanje neutralnosti ugljika. Korisnici društvenih mreža plesat će i stvarati jedinstvene sadržaje uz njima bliske mreže TikTok, Instagram Reels i YouTube Shorts kako bi podsjetili sebe i druge na važnost neutralnosti ugljika i promicali ekološki osviještena ponašanja potrebna za to.

Thomas Schemera, globalni direktor marketinga i voditelj odjela za korisničko iskustvo Hyundai Motor Company, rekao je da milenijalnci i Gen Z imaju važnu ulogu u kreiranju društva koje odgovorno pristupa neutralnosti ugljika te da su zato pozvali BTS i utjecajne osobe na društvenim medijima da stvore sinergiju oko tog važnog cilja.

Izazovi

Prvi izazov je plesni i zove se #Move4Gen1. Ideju o neutralnosti ugljika pretvara u niz pokreta koji se lako prate, a demonstrirao ih je BTS. Koreografija ima znak “+” koji predstavlja već generirane emisije ugljika i “-” koji predstavlja smanjenu emisiju ugljika što dovodi do “0”. U izazovu #Pass2Gen1 sudionici će stvoriti poruke o tome što žele prenijeti generaciji Jedan, prvoj generaciji koja živi u eri neutralnoj prema ugljiku.

Pročitajte još

PRIREĐIVAČ NAGRADNOG NATJEČAJA Nagradni natječaj priređuje i organizira: Hyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C, 10090, Zagreb, Hrvatska, https://hyundai.hr/, OIB: 75940144218, u daljnjem tekstu: Organizator.

Uvjeti i pravila korištenja nagradnog natječaja „WRC i Hyundai nagrađuju!“

Članak 1.PRIREĐIVAČ NAGRADNOG NATJEČAJANagradni natječaj priređuje i organizira: Hyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C, 10090, Zagreb, Hrvatska, https://hyundai.hr/, OIB: 75940144218,...
PRIREĐIVAČ KREATIVNOG NATJEČAJA Hyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C 10090 Jankomir, Zagreb, Hrvatska, https://hyundai.hr/, OIB: 75940144218, u daljnjem tekstu: Organizator.

“HYUNDAI HRVATSKA ZA NAŠE NOGOMETAŠE NA EURU 2024.” KREATIVNI NATJEČAJ

Članak 1.PRIREĐIVAČ KREATIVNOG NATJEČAJAHyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C 10090 Jankomir, Zagreb, Hrvatska, https://hyundai.hr/, OIB: 75940144218, u daljnjem tekstu: Organizator....
Pretplata na automobile postat će budući stup održive mobilnosti i ubrzati proces elektrifikacije u Europi Mocean pretplata nudi korisnicima fleksibilan model vlasništva i sveobuhvatne automobilske usluge za jednostavan pristup Hyundaijevim nagrađivanim električnim vozilima Hyundai Motor Europe odabrao je norvešku tehnološku tvrtku Casi za jačanje i širenje Mocean usluge mobilnosti na nova europska tržišta

Hyundai jača pretplatničku uslugu Mocean za daljnje širenje diljem Europe

Pretplata na automobile postat će budući stup održive mobilnosti i ubrzati proces elektrifikacije u Europi. Mocean pretplata nudi korisnicima fleksibilan...