Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

Hyundai Motor i BTS izazov za budućnost!

28.10.2021. - Novosti

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

BTS spektakl!

Južnokorejska K-pop senzacija BTS je sedmeročlani bend koji je 2019. godine ušao u povijest nakon što su oborili niz rekorda diskografske industrije, a postali su i prvi bend nakon The Beatlesa s čak tri albuma na prvom mjestu Billboardove top ljestvice unutar jedne godine. Zahvaljujući svojim plesnim pjesmama, vojsci obožavatelja i pozitivnim porukama, jedni su od najpopularnijih i najutjecajnijih glazbenika na svijetu.

Očekujemo Generaciju Jedan

Izazovi su nastavak nedavno pokrenute kampanje „Očekujemo Generaciju Jedan“ i prilika su da se mlađa populacija upozna i sudjeluje u globalnom pokretu za postizanje neutralnosti ugljika. Korisnici društvenih mreža plesat će i stvarati jedinstvene sadržaje uz njima bliske mreže TikTok, Instagram Reels i YouTube Shorts kako bi podsjetili sebe i druge na važnost neutralnosti ugljika i promicali ekološki osviještena ponašanja potrebna za to.

Thomas Schemera, globalni direktor marketinga i voditelj odjela za korisničko iskustvo Hyundai Motor Company, rekao je da milenijalnci i Gen Z imaju važnu ulogu u kreiranju društva koje odgovorno pristupa neutralnosti ugljika te da su zato pozvali BTS i utjecajne osobe na društvenim medijima da stvore sinergiju oko tog važnog cilja.

Izazovi

Prvi izazov je plesni i zove se #Move4Gen1. Ideju o neutralnosti ugljika pretvara u niz pokreta koji se lako prate, a demonstrirao ih je BTS. Koreografija ima znak “+” koji predstavlja već generirane emisije ugljika i “-” koji predstavlja smanjenu emisiju ugljika što dovodi do “0”. U izazovu #Pass2Gen1 sudionici će stvoriti poruke o tome što žele prenijeti generaciji Jedan, prvoj generaciji koja živi u eri neutralnoj prema ugljiku.

Pročitajte još

Hyundai timovi su u Grčkoj tijekom 10. kola FIA Svjetskog prvenstva u reliju 2022. postigli zavidan uspjeh i tako postali ponos Hyundai Motorsporta i cjelokupne Hyundai globalne zajednice. Momčad je postigla najbrže vrijeme na Acropolis Rallyju u Grčkoj i tako zaslužila prvo, drugo i treće mjesto!

Hyundai Motorsport dominirao je desetim kolom FIA Svjetskog prvenstva u reliju (WRC) 2022.

Hyundai timovi su u Grčkoj tijekom 10. kola FIA Svjetskog prvenstva u reliju 2022. postigli zavidan uspjeh i tako postali...
Redizajnirani Santa Fe s novom prednjom maskom i dizajnom djeluje bitno drugačije od svog prethodnika. Na prednjem kraju smještena je nova široka rešetka s dva različita dizajna mreže, a rešetka samim time djeluje upečatljivije.

Predstavljamo vam novi Hyundai Santa Fe

Redizajnirani Santa Fe s novom prednjom maskom i dizajnom djeluje bitno drugačije od svog prethodnika.Na prednjem kraju smještena je nova...
Hyundai Motor predstavio je novi i30 N, koji dolazi s poboljšanim dizajnom, novim mjenjačem s 8 brzina i dvostrukom spojkom (N DCT), te novim naprednim sustavima za pomoć i sigurnost vozača. S cijelom nizom novih značajki, novi i30 uistinu je svakodnevni sportski automobil sposoban doslovce za trkalište!

N-ovi i30 N će vas oduševiti!

Hyundai Motor predstavio je novi i30 N, koji dolazi s poboljšanim dizajnom, novim mjenjačem s 8 brzina i dvostrukom spojkom...