Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

Hyundai Motor i BTS izazov za budućnost!

28.10.2021. - Novosti

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

BTS spektakl!

Južnokorejska K-pop senzacija BTS je sedmeročlani bend koji je 2019. godine ušao u povijest nakon što su oborili niz rekorda diskografske industrije, a postali su i prvi bend nakon The Beatlesa s čak tri albuma na prvom mjestu Billboardove top ljestvice unutar jedne godine. Zahvaljujući svojim plesnim pjesmama, vojsci obožavatelja i pozitivnim porukama, jedni su od najpopularnijih i najutjecajnijih glazbenika na svijetu.

Očekujemo Generaciju Jedan

Izazovi su nastavak nedavno pokrenute kampanje „Očekujemo Generaciju Jedan“ i prilika su da se mlađa populacija upozna i sudjeluje u globalnom pokretu za postizanje neutralnosti ugljika. Korisnici društvenih mreža plesat će i stvarati jedinstvene sadržaje uz njima bliske mreže TikTok, Instagram Reels i YouTube Shorts kako bi podsjetili sebe i druge na važnost neutralnosti ugljika i promicali ekološki osviještena ponašanja potrebna za to.

Thomas Schemera, globalni direktor marketinga i voditelj odjela za korisničko iskustvo Hyundai Motor Company, rekao je da milenijalnci i Gen Z imaju važnu ulogu u kreiranju društva koje odgovorno pristupa neutralnosti ugljika te da su zato pozvali BTS i utjecajne osobe na društvenim medijima da stvore sinergiju oko tog važnog cilja.

Izazovi

Prvi izazov je plesni i zove se #Move4Gen1. Ideju o neutralnosti ugljika pretvara u niz pokreta koji se lako prate, a demonstrirao ih je BTS. Koreografija ima znak “+” koji predstavlja već generirane emisije ugljika i “-” koji predstavlja smanjenu emisiju ugljika što dovodi do “0”. U izazovu #Pass2Gen1 sudionici će stvoriti poruke o tome što žele prenijeti generaciji Jedan, prvoj generaciji koja živi u eri neutralnoj prema ugljiku.

Pročitajte još

Hyundai Motor predstavio je potpuno novu KONA N na prvom Hyundai N Danu, digitalnom izlogu svojeg N branda visokih performansi.

N dan slavimo novim N modelom!

Hyundai Motor predstavio je potpuno novu KONA N na prvom Hyundai N Danu, digitalnom izlogu svojeg N branda visokih performansi....
Hyundai Motorsport je spreman za više pobjeda na rallyjima i borbu za naslov vozača dok se tim priprema za svoju 11. sezonu u FIA World Rally Championship (WRC) Hyundai Shell Mobis World Rally Team ulazi u godinu s pojačanim sastavom vozača, uključujući povratak bivših svjetskih prvaka WRC-a Otta Tänaka i Martina Järveoja. Očekuje se da Hyundai i20 N Rally1 Hybrid nadogradnje ključnih dijelova pruže poboljšanje u vidu pouzdanosti i performansi na početku treće sezone natjecanja.

Hyundai Motorsport cilja česte pobjede i bori se za naslov u WRC-u 2024.

Hyundai Motorsport spreman je za više pobjeda na rallyjima i borbu za naslov vozača dok se tim priprema za svoju...
Hyundai je ponosni sponzor FIFA Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji!

Nagradni natječaj – Be there with Hyundai

Hyundai je ponosni sponzor FIFA Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji! Za svaku reprezentaciju osiguran je jedinstveni autobus, prepoznatljiv po vizualnim...