Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

Hyundai Motor i BTS izazov za budućnost!

28.10.2021. - Novosti

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

BTS spektakl!

Južnokorejska K-pop senzacija BTS je sedmeročlani bend koji je 2019. godine ušao u povijest nakon što su oborili niz rekorda diskografske industrije, a postali su i prvi bend nakon The Beatlesa s čak tri albuma na prvom mjestu Billboardove top ljestvice unutar jedne godine. Zahvaljujući svojim plesnim pjesmama, vojsci obožavatelja i pozitivnim porukama, jedni su od najpopularnijih i najutjecajnijih glazbenika na svijetu.

Očekujemo Generaciju Jedan

Izazovi su nastavak nedavno pokrenute kampanje „Očekujemo Generaciju Jedan“ i prilika su da se mlađa populacija upozna i sudjeluje u globalnom pokretu za postizanje neutralnosti ugljika. Korisnici društvenih mreža plesat će i stvarati jedinstvene sadržaje uz njima bliske mreže TikTok, Instagram Reels i YouTube Shorts kako bi podsjetili sebe i druge na važnost neutralnosti ugljika i promicali ekološki osviještena ponašanja potrebna za to.

Thomas Schemera, globalni direktor marketinga i voditelj odjela za korisničko iskustvo Hyundai Motor Company, rekao je da milenijalnci i Gen Z imaju važnu ulogu u kreiranju društva koje odgovorno pristupa neutralnosti ugljika te da su zato pozvali BTS i utjecajne osobe na društvenim medijima da stvore sinergiju oko tog važnog cilja.

Izazovi

Prvi izazov je plesni i zove se #Move4Gen1. Ideju o neutralnosti ugljika pretvara u niz pokreta koji se lako prate, a demonstrirao ih je BTS. Koreografija ima znak “+” koji predstavlja već generirane emisije ugljika i “-” koji predstavlja smanjenu emisiju ugljika što dovodi do “0”. U izazovu #Pass2Gen1 sudionici će stvoriti poruke o tome što žele prenijeti generaciji Jedan, prvoj generaciji koja živi u eri neutralnoj prema ugljiku.

Pročitajte još

Hyundai Motor India Ltd. – prvi dobavljač pametnih mobilnih rješenja i proizvođač prvog električnog SUV-a, KONE Electric, ušao je Guinessovu knjigu rekorda! Hyundai KONA Electric tako je postala prvi električni SUV u potpunosti napravljen u Indiji, a vozila se na nadmorskoj visini od 5.731 metara do prolaza Sawula na Tibetu, i time oborila prethodni rekord vožnje na visini od 5.715,28 metara.

Hyundai KONA Electric u Guinnessovoj knjizi rekorda!

Hyundai Motor India Ltd. – prvi dobavljač pametnih mobilnih rješenja i proizvođač prvog električnog SUV-a, KONE Electric, ušao je Guinessovu...
KONA, kompaktni SUV koji je na tržište donio novu i svježu energiju u obliku zanimljivog i odvažnog dizajna

Hyundai KONA – Od sada i u moćnoj diesel izvedbi

KONA, kompaktni SUV koji je na tržište donio novu i svježu energiju u obliku zanimljivog i odvažnog dizajna te mogućnosti...
Proljeće je stiglo! Jeste li sigurni da je vaš Hyundai spreman za bezbrižne izlete u prirodi nakon hladnih zimskih mjeseci? Zgrabite priliku i pridružite se Hyundai Proljetnoj servisnoj akciji!

Hyundai Proljetna servisna akcija

Proljeće je stiglo! Jeste li sigurni da je vaš Hyundai spreman za bezbrižne izlete u prirodi nakon hladnih zimskih mjeseci?...