Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika. Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

Hyundai Motor i BTS izazov za budućnost!

28.10.2021. - Novosti

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

BTS spektakl!

Južnokorejska K-pop senzacija BTS je sedmeročlani bend koji je 2019. godine ušao u povijest nakon što su oborili niz rekorda diskografske industrije, a postali su i prvi bend nakon The Beatlesa s čak tri albuma na prvom mjestu Billboardove top ljestvice unutar jedne godine. Zahvaljujući svojim plesnim pjesmama, vojsci obožavatelja i pozitivnim porukama, jedni su od najpopularnijih i najutjecajnijih glazbenika na svijetu.

Očekujemo Generaciju Jedan

Izazovi su nastavak nedavno pokrenute kampanje „Očekujemo Generaciju Jedan“ i prilika su da se mlađa populacija upozna i sudjeluje u globalnom pokretu za postizanje neutralnosti ugljika. Korisnici društvenih mreža plesat će i stvarati jedinstvene sadržaje uz njima bliske mreže TikTok, Instagram Reels i YouTube Shorts kako bi podsjetili sebe i druge na važnost neutralnosti ugljika i promicali ekološki osviještena ponašanja potrebna za to.

Thomas Schemera, globalni direktor marketinga i voditelj odjela za korisničko iskustvo Hyundai Motor Company, rekao je da milenijalnci i Gen Z imaju važnu ulogu u kreiranju društva koje odgovorno pristupa neutralnosti ugljika te da su zato pozvali BTS i utjecajne osobe na društvenim medijima da stvore sinergiju oko tog važnog cilja.

Izazovi

Prvi izazov je plesni i zove se #Move4Gen1. Ideju o neutralnosti ugljika pretvara u niz pokreta koji se lako prate, a demonstrirao ih je BTS. Koreografija ima znak “+” koji predstavlja već generirane emisije ugljika i “-” koji predstavlja smanjenu emisiju ugljika što dovodi do “0”. U izazovu #Pass2Gen1 sudionici će stvoriti poruke o tome što žele prenijeti generaciji Jedan, prvoj generaciji koja živi u eri neutralnoj prema ugljiku.

Pročitajte još

Hyundai je i ove godine rangiran kao jedan od najcjenjenijih brandova na svijetu prema najnovijim ljestvicama koje je objavio globalni Interbrand.

Hyundai među 40 najboljih globalnih brandova

Hyundai je i ove godine rangiran kao jedan od najcjenjenijih brandova na svijetu prema najnovijim ljestvicama koje je objavio globalni...
Ovakav projekt bit će prekretnica za nas, a koristit će se kvantno strojno učenje kako bi se poboljšao proces računanja za određene zadatke. A to uključuje klasifikaciju slika prometnih znakova i simulacija u stvarnom okruženju za testiranje, s ciljem proširenja na detekciju 3D objekata.

Poboljšana simulacija u stvarnom okruženju? IonQ i Hyundai Motor proširuju partnerstvo za korištenje kvantnog računalstva za detekciju 3D objekata

Ovakav projekt bit će prekretnica za nas, a koristit će se kvantno strojno učenje kako bi se poboljšao proces računanja...

Hyundai Motor osvojio 16 Red Dot 2021. nagrada!

Hyundai Motor osvojio je nevjerojatnih 16 nagrada za dizajn, uključujući dvije za “Best of Best” te još 14 u čak...