24. studenog 2022. Hyundai Motor Company objavila je da započinje suradnju s talijanskom dizajnerskom tvrtkom GFG Style. Njezini osnivači obnovit će utjecajni koncept Pony Coupe iz 1974., kojeg je osnivač tvrtke, Giorgetto kreirao za debitansko predstavljanje tvrtke Hyundai na sajmu automobila u Torinu, a obnovljeni koncept bit će otkriven na proljeće. 24. studenog 2022. Hyundai Motor Company objavila je da započinje suradnju s talijanskom dizajnerskom tvrtkom GFG Style. Njezini osnivači obnovit će utjecajni koncept Pony Coupe iz 1974., kojeg je osnivač tvrtke, Giorgetto kreirao za debitansko predstavljanje tvrtke Hyundai na sajmu automobila u Torinu, a obnovljeni koncept bit će otkriven na proljeće.

Hyundai Motor i legendarni dizajner Giorgetto Giugiaro surađuju na obnovi originalnog koncepta Pony Coupe iz 1974.

16.12.2022. - Novosti

24. studenog 2022. Hyundai Motor Company objavila je da započinje suradnju s talijanskom dizajnerskom tvrtkom GFG Style. Njezini osnivači obnovit će utjecajni koncept Pony Coupe iz 1974., kojeg je osnivač tvrtke, Giorgetto kreirao za debitansko predstavljanje tvrtke Hyundai na sajmu automobila u Torinu, a obnovljeni koncept bit će otkriven na proljeće.


Hyundai Motor navedeni je plan najavio tijekom Design Talk-a u Seoulu na kojem su sudjelovali osnivači dizajnerske tvrtke GFG Style, zajedno s kreativnim direktorom Hyundai Motor Grupe, izvršnim potpredsjednikom i voditeljem Globalnog dizajn centra Hyundai Motor. “Apsolutno smo oduševljeni što možemo poželjeti dobrodošlicu Giorgettu i Fabriziju u Seoulu za ovu rijetku priliku i veselimo se suradnji s njima i GFG Styleom na ovom izvanrednom dizajnerskom projektu,” rekao je CCO Donckerwolke. “Ovaj projekt ne samo da ima povijesnu vrijednost, već predstavlja i međukulturalnu razmjenu koja bi mogla otvoriti put budućoj suradnji.”

“Izvorni Pony i Pony Coupe Concept bili su jedna od rijetkih kreacija koje su utjecale na dizajn ne samo jednog, već više proizvodnih i konceptnih vozila, uključujući naša nagrađivana IONIQ 5 i N Vision 74 vozila,” rekao je EVP SangYup Lee.

Pony Coupe Koncept ostaje ključni dio Hyundaijevog nasljeđa i zaštitni znak i vizija njegovog predsjednika, osnivača Ju-Yonga Chunga.

1974., kada je Hyundai Motor još bio u ranim danima proizvodnje vozila, rukovoditelji tvrtke kontaktirali su Gioretta Giugiara kako bi predložili suradnju na dizajniranju Hyundaijevog prvog neovisnog vozila u vidu nacrta, prototipova i projektiranja. Sa svojim klinastim nosom, kružnim prednjim svjetlima i geometrijskim linijama poput origamija, Pony Coupe bio je namijenjen sjevernoameričkom i europskom tržištu, ali je projekt zaustavljen 1981., neposredno prije masovne proizvodnje u nepovoljnom globalnom gospodarskom okruženju.

Pony Coupe Koncept ostaje ključni dio Hyundaijevog nasljeđa i zaštitni znak i vizija njegovog predsjednika osnivača Ju-Yonga Chunga. S konceptom Pony Coupe i kasnijom linijom Ponyja, osnivač Chung je otvorio put za korejsku automobilsku industriju s pozitivnim načinom razmišljanja, hrabrim vodstvom, čvrstim uvjerenjem i nepopustljivošću. Njegovo vodstvo pomoglo je Koreji da izađe iz teškoća rata i postane ekonomski moćnik do kraja 20. stoljeća.

Konceptualni dizajn također je poslužio kao veliki izvor inspiracije za Giugiarov rad na DeLorean DMC 12 koji je debitirao 1983. i bio korišten u filmovima ‘Povratak u budućnost’.

Hyundai Motor je 2019. preuzeo je inspiraciju iz originalnog Ponyja za konceptni automobil ’45’, koji je izravno utjecao na IONIQ 5

Utjecaj koncepta Pony i Pony Coupe još uvijek se može osjetiti. Hyundai Motor je 2019. preuzeo inspiraciju iz originalnog Ponyja za konceptni automobil ’45’, koji je izravno utjecao na IONIQ 5, a koji je debitirao dvije godine kasnije. Također, 2021., Hyundai je reinterpretirao originalni serijski automobil Pony kao restomod koncept električnog vozila. I 2022. Hyundai je još kimnuo konceptu Coupea, ponovno sa svojim razvojnim vozilom N Vision 74 vodikovo-hibridnog ‘kotrljajućeg laboratorija’. O svom originalnom dizajnu, Giugiaro je rekao: “Dizajnirao sam Hyundai Pony kada sam još bio mladi dizajner na početku karijere. Osjećao sam se vrlo ponosno što sam bio zadužen za stvaranje vozila za tvrtku i državu koja se spremala zauzeti žestoko konkurentno globalno tržište. Sada sam duboko počašćen što me Hyundai zamolio da ga obnovim za proslavu naslijeđa brenda.”

Pročitajte još

Redizajnirani Santa Fe s novom prednjom maskom i dizajnom djeluje bitno drugačije od svog prethodnika. Na prednjem kraju smještena je nova široka rešetka s dva različita dizajna mreže, a rešetka samim time djeluje upečatljivije.

Predstavljamo vam novi Hyundai Santa Fe

Redizajnirani Santa Fe s novom prednjom maskom i dizajnom djeluje bitno drugačije od svog prethodnika.Na prednjem kraju smještena je nova...
Jedna od najpoznatijih svjetskih utrka, WRC sve je bliže trećoj etapi koja će se po prvi put održati u Hrvatskoj, a sada su poznati i vozači koji će sjesti za volan moćnog Hyundaija i20 WRC Coupea. Hrvatskim cestama najkraće vrijeme vožnje probat će postići: Irci Craig Breen i Paul Nagle, belgijski dvojac Thierry Neuville i Martijn Wydaeghe te prvaci trase u Estoniji Ott Tänak i Martin Järveoja.

Hyundai tim za WRC Rally Croatia

Jedna od najpoznatijih svjetskih utrka, WRC sve je bliže trećoj etapi koja će se po prvi put održati u Hrvatskoj,...
U najnovijoj epizodi Hyundaijevog podcasta Are We There Yet? gost Karl Iagnemma, izvršni direktor tehnološkog lidera Motionala i čovjek iza robotaxija, govori voditeljici Suzi Perry kako planira potpuno autonomni prijevoz učiniti svakodnevnom stvarnošću.

Revolucionarni Motional robotaxi baziran na IONIQ 5 trebao bi postati stvarnost

U najnovijoj epizodi Hyundaijevog podcasta Are We There Yet? gost Karl Iagnemma, izvršni direktor tehnološkog lidera Motionala i čovjek iza...