Mobilnost budućnosti, gospodarski rast i nova radna mjestaMobilnost budućnosti, gospodarski rast i nova radna mjesta

Hyundai na europskom tržištu

03.01.2017. - Novosti

Mobilnost budućnosti, gospodarski rast i nova radna mjesta

Hyundai Motor svakodnevno dokazuje svoju posvećenost europskom tržištu, s ciljem da do 2020. godine postane azijski automobilski brand broj 1 u Europi. Više od 90% svih Hyundai vozila prodanih u Europi dizajnirani su, konstruirani, proizvedeni i ispitani u Europi, što je posljedica ulaganja u Njemačkoj, Češkoj i Turskoj, koja s nesmanjenim intenzitetom traju još od 1990-ih godina.

Tijekom 2006. godine, Hyundai je otvorio svoje europsko sjedište Hyundai Motor Europe (HME) u njemačkom Offenbachu (Frankfurt), odakle upravlja operativnim aktivnostima za europsko tržište. U prvih devet mjeseci 2016. godine Hyundai je ostvario rekordnu prodaju te je s 386.480 registracija zabilježio rast od 8,8% u odnosu na dosad najuspješniju 2015. godinu.

Dizajn postaje glavni razlog kupovine

Za Hyundai kupce u Europi dizajn postaje glavni razlog kupovine. Zato europski Odjel za dizajn i Odjel za istraživanje i razvoj, smješteni u Hyundai Motor Europe Technical Centru (HMETC) u Rüsselsheimu, imaju zadatak osigurati da svaki Hyundai model zadovoljava želje i potrebe europskih kupaca. U najnovijim Hyundai modelima, kao što su nova generacija i30 ili Hyundai Tucson, ogleda se utjecaj HMETC-a na dizajn i tehnologiju modela. U ĺzmitu (Turska), oko 100 km jugozapadno od Istanbula, nalazi se najveći i najstariji Hyundai Motor proizvodni pogon izvan Koreje. Hyundai Assan Otomotive Sanayi osnovan je 1997. godine i do sada je zaposlio više od 2.350 ljudi na prostoru od 123.000 četvornih metara, uz asistenciju više od 170 najsuvremenijih robota. Nova ulaganja u tvornicu u 2013. godini za proizvodnju modela i10 i i20, povećala su godišnji proizvodni kapacitet na oko 245.000 jedinica. Zbog visoke potražnje za Hyundai automobilima, češka tvornica već od otvaranja 2008. godine radi s punim kapacitetom. U lipnju 2016. godine proizveden je dvomilijunti automobil – samo sedam godina, sedam mjeseci i sedam dana nakon prvog automobila! Tvornice zadovoljavaju najviše standarde kvalitete s ciljem potpunog zadovoljstva europskih kupaca, što je okrunjeno jedinstvenim jamstvenim paketom. Kupci novih Hyundai vozila dobivaju 5 godina trostrukog jamstva koje se sastoji od 5 godina jamstva bez ograničenja kilometraže, 5 godina jamstva mobilnosti te 5 godina preventivnih pregleda vozila.

Pročitajte još

Nekada poznat kao “frankfurtski auto show”, vodeći svjetski auto sajam ove se godine seli u Munchen gdje će ugostiti lidere automoto industrije od 7. do 13.9. Svi noviteti vezani za mobilnost bit će prezentirani široj javnosti, što je IAA Mobility 2021 pretvorilo u vodeću međunarodnu platformu za mobilnost i mobilnu održivost. Kako je to jedna od vodećih Hyundai tema, korejski div autoindustrije uklopio se odlično s vizijom budućnost s 0% CO2 te je podijelio i nove ciljeve, poput postizanja ugljične neutralnosti do 2045. Svojim značajnim ulaganjem u budućnost mobilnosti, uključujući električna vozila na baterije, kao i na gorive ćelije, autonomnu vožnju i održivost, Hyundai iz dana već sada dokazuje da su pametna rješenja ključ bolje budućnosti.

Hyundai na IAA Mobility 2021

Nekada poznat kao “frankfurtski auto show”, vodeći svjetski auto sajam ove se godine seli u Munchen gdje će ugostiti lidere...
PRIREĐIVAČ KREATIVNOG NATJEČAJA Hyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C 10090 Jankomir, Zagreb, Hrvatska, https://hyundai.hr/, OIB: 75940144218, u daljnjem tekstu: Organizator

“HYUNDAI UZVRAĆA LJUBAV” KREATIVNI NATJEČAJ

Članak 1.PRIREĐIVAČ KREATIVNOG NATJEČAJAHyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C 10090 Jankomir, Zagreb, Hrvatska, https://hyundai.hr/, OIB: 75940144218, u daljnjem tekstu: Organizator....
Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda.

Interbrandova lista najvrijednijih brandova 2016.

Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda. Unatoč još jednoj izazovnoj godini u automobilskoj industriji, globalna...