Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda. Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda.

Interbrandova lista najvrijednijih brandova 2016.

06.10.2016. - Novosti

Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda. Unatoč još jednoj izazovnoj godini u automobilskoj industriji, globalna vrijednost Hyundai branda porasla je za 11.1% u odnosu na 2015. godinu. Hyundai Motor etablirao se među top 10 brandova automobilske industrije, a prema posljednjim rezultatima šesti je automobilski brand po vrijednosti.

Ostvarenju ukupne globalne prodaje od 5 milijuna vozila i povećanju vrijednosti branda, pomoglo je, između ostalog, lansiranje Tucsona, jačanje premium branda Genesis, uvođenje na tržište IONIQ-a, prvog modela dostupnog s tri električne interpretacije, kao i razvoj N branda inspiriranog trkaćim vozilima Hyundai Motorsporta, a predstavljenog na Paris Motor Show-u.

Fokusirajući se na inovacije, nagrađivana dizajnerska rješenja i povezanost s kupcima, Hyundai teži poboljšanju njihova krajnjeg zadovoljstva. Jedinstvenim, u industriji vodećim, 5-godišnjim jamstvom bez ograničenja kilometraže, Hyundai cilja postati najpouzdanijim brandom u automobilskoj industriji

Pročitajte još

U idealno vrijeme pred godišnje odmore, Hyundai obogaćuje svoju ponudu potpuno novom KONOM, svestranim SUV-om futurističkog izgleda Hyundai IONIQ 6 je u travnju proglašen Svjetskim automobilom 2023. godine, a slavio je u još dvije laskave kategorije: Svjetsko električno vozilo i Svjetski dizajn automobila.

Hyundai Hrvatska predstavlja dva nova modela – IONIQ 6 i KONU

U idealno vrijeme pred godišnje odmore, Hyundai obogaćuje svoju ponudu potpuno novom KONOM, svestranim SUV-om futurističkog izgleda. Istovremeno, Hyundai IONIQ...
Hyundai Motor Europe proslavio je odlične prodajne rezultate u Europi u prvoj polovici 2022., prema najnovijim podacima Europskog udruženja proizvođača automobila (ACEA). Tijekom tog razdoblja, tržišni udio tvrtke porastao je na rekordnih 4,7 posto, što je jedan postotni bod više u odnosu na prošlu godinu.

Hyundai Motor nadmašio je prodaju na europskom automobilskom tržištu u prvoj polovici 2022. u odnosu na 2021.

Hyundai Motor Europe proslavio je odlične prodajne rezultate u Europi u prvoj polovici 2022., prema najnovijim podacima Europskog udruženja proizvođača...
Hyundai je predstavio prvi automobil sa solarnim krovnim sustavom.

Hyundai će lansirati prvi automobil sa solarnim sustavom

Hyundai je predstavio prvi automobil sa solarnim krovnim sustavom. Nova ekološka tehonologija pružit će vozilima dodatnu električnu snagu, ekonomičniju potrošnju...