Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda. Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda.

Interbrandova lista najvrijednijih brandova 2016.

06.10.2016. - Novosti

Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda. Unatoč još jednoj izazovnoj godini u automobilskoj industriji, globalna vrijednost Hyundai branda porasla je za 11.1% u odnosu na 2015. godinu. Hyundai Motor etablirao se među top 10 brandova automobilske industrije, a prema posljednjim rezultatima šesti je automobilski brand po vrijednosti.

Ostvarenju ukupne globalne prodaje od 5 milijuna vozila i povećanju vrijednosti branda, pomoglo je, između ostalog, lansiranje Tucsona, jačanje premium branda Genesis, uvođenje na tržište IONIQ-a, prvog modela dostupnog s tri električne interpretacije, kao i razvoj N branda inspiriranog trkaćim vozilima Hyundai Motorsporta, a predstavljenog na Paris Motor Show-u.

Fokusirajući se na inovacije, nagrađivana dizajnerska rješenja i povezanost s kupcima, Hyundai teži poboljšanju njihova krajnjeg zadovoljstva. Jedinstvenim, u industriji vodećim, 5-godišnjim jamstvom bez ograničenja kilometraže, Hyundai cilja postati najpouzdanijim brandom u automobilskoj industriji

Pročitajte još

Hyundai Hrvatska, Auto klub Star Racing i Hrvatski auto i karting savez predstavili su prošli tjedan uzvanicima i novinarima u Hotelu International nova službena sigurnosna vozila (Safety Car).

Hyundai s vozilima za utrke postao je službeni Safety Car HAKS-a

Hyundai Hrvatska, Auto klub Star Racing i Hrvatski auto i karting savez predstavili su prošli tjedan uzvanicima i novinarima u...
Nova KONA proizvedena je za svačiji životni stil Sportski karakter SUV-a utjelovljuje robusna obloga lukova kotača s integriranim prednjim i stražnjim svjetlima Potpuno nova KONA nudi prostraniji unutarnji prostor za veću udobnost putnika i jednostavno skladištenje

Udobna i napredna: Tvrtka Hyundai Motor otkrila pojedinosti o novoj KONI

Nova KONA dizajnirana je da odgovara svim životnim stilovima. Sportski karakter SUV-a utjelovljuje robusna obloga lukova kotača s integriranim prednjim...
Interes potrošača za hibridna vozila značajno je porastao posljednjih godina. Osim što isporučuju niže emisije od modela s motorom s unutarnjim izgaranjem (ICE), hibridni automobili također pružaju vrhunske performanse vožnje prilagođavajući se svim cestovnim okruženjima i nude znatno veću učinkovitost goriva.

Kako Hyundaijeva hibridna tehnologija pruža poboljšano iskustvo vožnje za kupce TUCSON-a i SANTA FE-a

Interes potrošača za hibridna vozila značajno je porastao posljednjih godina. Osim što isporučuju niže emisije od modela s motorom s...