Interes potrošača za hibridna vozila značajno je porastao posljednjih godina. Osim što isporučuju niže emisije od modela s motorom s unutarnjim izgaranjem (ICE), hibridni automobili također pružaju vrhunske performanse vožnje prilagođavajući se svim cestovnim okruženjima i nude znatno veću učinkovitost goriva.
Hyundai se trenutno može pohvaliti najširom paletom elektrificiranih pogonskih sklopova na tržištu uključujući brojna HEV i PHEV eSUV vozila
U 2021. godini tvrtka je prodala 515.886 jedinica u Europi, što je povećanje od 21,6% u odnosu na prethodnu godinu. Od toga su 72.509 vozila s nultom emisijom, što uključuje električna vozila na baterije (BEV) i električna vozila na gorive ćelije (FCEV) – što čini 14,1% u Europi.
Prema podacima Europskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), prodaja hibridno-električnih vozila (HEV) porasla je za 60,5% u 2021. u odnosu na prethodnu godinu, prestigavši po prvi put prodaju dizela u Europskoj uniji. U međuvremenu, plug-in hibridno-električna vozila (PHEV) doživjela su još veći rast, te su se registracije povećale za 70,7% u odnosu na prethodnu godinu tijekom istog razdoblja.
S oko 44.000 prodanih primjeraka, TUCSON Hybrid bio je najprodavaniji elektrificirani Hyundai model u Europi 2021.
Hyundai je 2021. prodao 109,84% modela više u odnosu na 2020. Najprodavaniji elektrificirani Hyundai model u Europi bio je TUCSON Hybrid.
Hyundaijev 1.6 T-GDI Smartstream motor ima vodeću CVVD tehnologiju u industriji
Optimiziranje performansi motora i učinkovitosti goriva Hyundaijevih HEV i PHEV modela više je od samog 1.6 T-GDI Smartstream motora. Ovaj motor također uključuje tehnologiju kontinuirano promjenjivog trajanja ventila (CVVD) koju je Hyundai Motor Group prvi u svijetu proizveo i lansirao 2019. godine. Tehnologija upravljanja ventilom regulira vrijeme otvaranja i zatvaranja ventila, ovisno o uvjetima vožnje.
Kada vozilo održava konstantnu brzinu te zahtijeva smanjenu snagu motora, CVVD drži usisni ventil otvorenim do sredine takta kompresije, a od te ga točke zatvara do kraja takta kompresije. To pomaže poboljšati učinkovitost goriva smanjenjem otpora uzrokovanog kompresijom. Suprotno tome, kada je snaga motora visoka, na primjer kada se automobil vozi velikom brzinom, usisni ventil se zatvara na početku kompresijskog takta kako bi se povećala količina zraka koji se koristi za izgaranje. To povećava okretni moment za poboljšanje ubrzanja.
CVVD je jedini sustav koji može promijeniti trajanje otvaranja ventila tijekom vožnje, ovisno o uvjetima. Ova tehnologija povećava performanse za 4% i učinkovitost goriva za 5% uz smanjenje emisija za 12%.
Motivirani sigurnošću za svoje kupce, Hyundai tijekom razvoja poduzima velik broj sigurnosnih testova na litij-ionskim polimernim baterijama svojih HEV i PHEV modela. Tvrtka je također fokusirana na poboljšanje sigurnosti baterija i provodi ekstremne testove sudara kako bi testirala tri sigurnosne značajke baterija: separator keramičkog premaza, strukture za zaštitu baterije od fizičkih oštećenja i kontrolere baterija.