NOVO: Hyundai saloni su ponovno otvoreniNOVO: Hyundai saloni su ponovno otvoreni

NOVO: Hyundai saloni su ponovno otvoreni

27.04.2020. - Novosti

OBAVIJEST, 27.04.2020.

NOVO: Hyundai saloni su ponovno otvoreni

Hyundai saloni otvorili su svoja vrata 27. travnja i nastavljaju s radom u redovnom radnom vremenu, uz poštivanje svih mjera i preporuka nadležnih tijela.

U svrhu zaštite vašeg i našeg zdravlja, molimo vas da prilikom posjete prodajnih salona poštujete propisane upute.

Tijekom privremenog zatvaranja prodajnih salona aktivno smo radili na pripremama i edukaciji naših zaposlenika te je cijela Hyundai obitelj upoznata s pravilima postupanja prilikom posjete salonima, kako biste se osjećali sigurno i zaštićeno, a pripremili smo i posebne uvjete online kupnje iz udobnosti vašeg doma koje možete provjeriti ovdje.

Radna vremena ovlaštene Hyundai prodajno-servisne mreže možete saznati ovdje.

Pratite nas i dalje na društvenim mrežama gdje ćemo vas pravovremeno infromirati o svim novostima i akcijama.

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————

OBAVIJEST, 01.04.2020.
Pravila ponašanja u ovlaštenim servisima

Ovlaštena Hyundai servisna mreža radi sve kako bismo vam osigurali potrebne usluge i pružili podršku vašoj sigurnosti na cesti.

Zdravlje i sigurnost su nam na prvom mjestu, a kako biste se osjećali sigurno pri posjeti ovlaštenih Hyundai servisnih centara, donosimo pravilima ponašanja tijekom pandemije virusa:

Molimo vas da se prije dolaska u servis obvezno prethodno najavite putem telefona ili e-maila. Radna vremena i kontakti dostupni su ovdje: https://hyundai.hr/hyundai-servis/.
Uz osoblje, u prostoru mogu boraviti maksimalno tri osobe istovremeno. Ljubazno molimo da pratite upute zaposlenika servisa.
Držite preporučeni razmak od dva metra u zatvorenim i u otvorenim prostorima.
Hyundai zaposlenici izbjegavaju rukovanje kako bi spriječili širenje koronavirusa. Unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju.
Hyundai ovlašteni partneri na svojim lokacijama nude dezinfekcijska sredstva za ruke.
Hyundai zaposlenici za vrijeme rada nose jednokratne zaštitne rukavice i dezinficiraju kritične dijelove vozila nakon kontakta. Zaštićuje se i unutrašnjost vozila.
Uvedena su redovna i obvezna pravila pranja ruku.
Zatvoreni prostori redovito se prozračuju. Vozila se prozračuju poslije zaprimanja kao i prije isporuke sa servisa.
Provodimo posebne mjere kod zaprimanja, obrade i isporuke vozila sa servisa kako bismo maksimalno zaštitili vas i zaposlenike servisa.
I na kraju, molimo vas poštujte upute Hyundaijevih djelatnika u servisima radi zaštite vašeg i našeg zdravlja.

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————

OBAVIJEST, 20.03.2020.
Odlukom Stožera civilne zaštite dopušten je nastavak rada servisa uz pridržavanje svih strogih zdravstveno-higijenskih mjera. Molimo kontaktirajte svog ovlaštenog Hyundai servisnog partnera radi daljnjih informacija i potreba oko servisnih usluga te novog radnog vremena.

Ovlaštena Hyundai servisna mreža: https://hyundai.hr/hyundai-servis/

Ovlaštena Hyundai prodajna mreža: https://hyundai.hr/prodaja/

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————

OBAVIJEST, 19.03.2020.
Sukladno odluci Stožera civilne zaštite o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja, od 19.03.2020. s radom prestaju svi Hyundai centri u Republici Hrvatskoj.

Zdravlje naših korisnika, zaposlenika i svih sugrađana na prvom nam je mjestu te u potpunosti podržavamo mjere suzbijanja pandemije virusa COVID-19 propisane od strane nadležnih institucija.

Maksimalno se trudimo prilagoditi novoj situaciji. Pratite nas na našoj web stranici kao i na društvenim mrežama gdje ćete moći pronaći sve nove informacije vezane uz naše poslovanje.

Čuvajte svoje zdravlje, a zajednički ćemo prebroditi i ovaj veliki izazov.

Vaš Hyundai tim

Pročitajte još

Prije šest mjeseci Hyundai Motor i Program Ujedinjenih naroda za razvoj pokrenuli su inicijativu „za bolje sutra“, koja je omogućila ljudima širom svijeta da pomognu svojim zajednicama krenuti prema zelenijoj budućnosti. Inovatori iz različitih zemalja predali su svoja rješenja putem platforme „za bolje sutra“: od praktičnih inicijativa na terenu do digitalnih inovacija, vodeći se konkretnim potrebama unutar svojih zajednica.

Za bolje sutra!

Prije šest mjeseci Hyundai Motor i Program Ujedinjenih naroda za razvoj pokrenuli su inicijativu „za bolje sutra“, koja je omogućila...
Infotainment OTA (over-the-air ili nadogradnja putem zraka) odnedavno je dostupna svim vlasnicima Hyundaijevog nagrađivanog IONIQ 5. OTA je najčešće korištena funkcija pametnih telefona vezana uz ažuriranja sustava. Ova nova funkcionalna značajka omogućuje vozačima budući Bluelink® infotainment softver i ažuriranja karte automatski preko zraka, umjesto preuzimanja i ručnog instaliranja ili posjete lokalnog distributera kako bi nabavili najnoviji softver. IONIQ 5 prvi je Hyundai model u Europi koji nudi OTA funkcionalnost.

Infotainment OTA (nadogradnja preko zraka) sada dostupna za Hyundai IONIQ 5 kupce

Infotainment OTA (over-the-air ili nadogradnja putem zraka) odnedavno je dostupna svim vlasnicima Hyundaijevog nagrađivanog IONIQ 5. OTA je najčešće korištena...
Pridružite nam se ove subote (10.6.2017.) na dm ženskoj utrci jer imamo odlične pogodnosti za Vas!

Poklon bon za sve sudionice 6. dm ženske utrke!

Pridružite nam se ove subote (10.6.2017.) na dm ženskoj utrci jer imamo odlične pogodnosti za Vas! Hyundai nagrađuje Vaš sportski...