Tvrtka Hyundai Europe lansirala je Re:Style u Europi – platformu za cirkularnu ekonomiju i održivost Pokrenuta 2019., platforma je posvećena inovacijama i održivosti Platforma je lansirana modnom izložbom u Amsterdamu koja podiže svijest javnosti o održivosti i koju je osmislio poznati modni dizajner Jeremy ScottTvrtka Hyundai Europe lansirala je Re:Style u Europi – platformu za cirkularnu ekonomiju i održivost Pokrenuta 2019., platforma je posvećena inovacijama i održivosti Platforma je lansirana modnom izložbom u Amsterdamu koja podiže svijest javnosti o održivosti i koju je osmislio poznati modni dizajner Jeremy Scott

Re:Style – Hyundaijeva platforma za cirkularnu ekonomiju inspirirat će vas da ponovno razmislite o materijalima i modi

02.11.2023. - Novosti

Tvrtka Hyundai Europe lansirala je Re u Europi – platformu posvećenu cirkularnoj ekonomiji i održivosti. Pokrenuta 2019. godine, platforma je usmjerena na inovacije i održive prakse. Re je službeno predstavljena modnom izložbom u Amsterdamu, koja podiže svijest javnosti o važnosti održivosti, a osmislio ju je poznati modni dizajner Jeremy Scott.

Suradnja sa svjetskim modnim genijem Jeremyjem Scottom


Tvrtka Hyundai Motor lansirala je Re:Style u Europi, platformu za cirkularnu ekonomiju. Početak europske platforme Re:Style predstavila je suradnja tvrtke Hyundai i svjetski poznatog dizajnera Jeremyja Scotta koja označava uspostavu standarda za godine koje dolaze i koji nadahnjuje svjesniju budućnost.

Od prenamjene zračnih jastuka i sigurnosnih pojaseva iz starih automobila do recikliranja plastičnih boca, šećerne trske, žitarica i ulja, sve što bi inače bilo odbačeno dobilo je novi život. Ove tkanine i materijali ponovno su zamišljeni kao dizajnerovi novi konci, dodaci, džepovi ili kao predmeti koji služe kao izvor inspiracije.

Predanost tvrtke Hyundai upcyclingu, ekološkoj svijesti i inovacijama


U skladu s vizijom brenda tvrtke pod parolom „Napredak za čovječanstvo”, Re:Style predstavlja Hyundaijevu predanost pokretanju razgovora o otpadu i smanjenju resursa maksimiziranjem ponovne upotrebe i recikliranja proizvoda i materijala. Ovaj pristup također predstavlja gospodarske mogućnosti stvaranjem radnih mjesta u industriji recikliranja i ponovne proizvodnje, dok istodobno potiče inovacije i održivi rast.

Otpad iz automobila pretvoren u ekstravagantne modne komade


Re:Style je debitirao 2019. na New Yorku Fashion Weeku s modnom dizajnericom Marijom Cornejo koja je izradila jedinstvenu kolekciju odjeće od otpadne tkanine za autosjedalice.

Kako bi nastavio bogato nasljeđe Re:Stylea, Jeremy Scott je lansirao jedinstvenu couture kolekciju 2023., koja je prvobitno predstavljena u Seulu, a sada je za lansiranje dovedena u srce održivog života u Amsterdamu.

Suradnja s Jeremyjem Scottom naglašava Hyundaijevu predanost podržavanju vizionarskih koncepata. Scottova kolekcija nadilazi puku modu, već ona služi kao svrhovita izjava. Prenamjenom različitih odbačenih materijala iz procesa proizvodnje automobila, Scott je te materijale transformirao u ekstravagantne modne komade po kojima je poznat. On namjerno razbija stereotipe o održivom dizajnu kolekcijom visoke mode koja se sastoji od odbačenih materijala, tkanina i novih materijala izvedenih iz dijelova kao što su kotači, sigurnosni pojasevi, stražnja svjetla i brisači.

Tijekom događaja predstavljanja platforme u Amsterdamu, Jeremyju Scottu pridružila se i Maria Cornejo. Njezina prva kolekcija Re:Style temeljila se na ponovnoj upotrebi tkanina korištenih u unutrašnjosti automobila. Koža korištena za presvlake sjedala, sigurnosne pojaseve, ali i zračne jastuke integrirana je u njezinu kolekciju koja je bila izložena uz najnoviju kolekciju Jeremyja Scotta kako bi pokazala korijene Re:Stylea.

Platforma će se nastaviti i sljedećih godina te baviti ne samo cirkularnom ekonomijom za modu, već i arhitekturu i glazbu, između ostalog.

Pročitajte još

Svjetski poznata organizacija iF prepoznala je dizajn vozila Hyundai Motor Company već šestu godinu zaredom! Više od 65 godina iF Design Award prepoznat je kao simbol izvrsnosti od strane stručnjaka za dizajn širom svijeta, a prestižne nagrade dodjeljuju vrhunski dizajneri iz različitih disciplina, kategorija i djelatnosti. Ove godine čast je pripala Hyundai Sonati te konceptu 45 u kategoriji Automobili/Vozila.

Hyundai odnio dvostruku pobjedu na iF Design Awards 2020

Svjetski poznata organizacija iF prepoznala je dizajn vozila Hyundai Motor Company već šestu godinu zaredom! Više od 65 godina iF...
Nakon što je već bio prepoznat kao najbolji obiteljski automobil u užem izboru Britanske nagrade, Hyundai IONIQ 5 je osvojio titulu najboljeg automobila 2022. godine od panela 29 stručnih sudaca koji pokrivaju britansku automobilsku industriju (The Sunday Times, The Daily Express, The Telegraph, The Independent, Top Gear, Auto Express, CAR, Evo i Business Car).

Hyundai IONIQ 5 proglašen automobilom 2022. godine u Velikoj Britaniji

Nakon što je već bio prepoznat kao najbolji obiteljski automobil u užem izboru Britanske nagrade, Hyundai IONIQ 5 je osvojio...
Hyundai je u suradnji s UEFA-om održao “Be There With Hyundai” kampanju, u sklopu koje su izabrani i objavljeni pobjednički motivacijski slogani za 24 nacionalne momčadi koje su sudionici UEFA EURO 2016 završnice.

Navijači su izabrali službene nacionalne UEFA EURO 2016™ slogane

Hyundai je u suradnji s UEFA-om održao “Be There With Hyundai” kampanju, u sklopu koje su izabrani i objavljeni pobjednički...