Automobili su s vremenom postali puno više od načina prijevoza. Pretvorili su se u naš životni prostor, u drugi dom. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su se tim promjenama integracijom virtualne stvarnosti u proces dizajniranja. Automobili su s vremenom postali puno više od načina prijevoza. Pretvorili su se u naš životni prostor, u drugi dom. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su se tim promjenama integracijom virtualne stvarnosti u proces dizajniranja.

Virtualna stvarnost igra ključnu ulogu u razvoju najnovijih Hyundai automobila

30.09.2019. - Novosti

Automobili su s vremenom postali puno više od načina prijevoza. Pretvorili su se u naš životni prostor, u drugi dom. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su se tim promjenama integracijom virtualne stvarnosti u proces dizajniranja. Zahvaljujući tome, dizajneri mogu dobiti bolju percepciju unutrašnjosti proizvoda i prije nego što fizički postoji.

Ideja za stvaranje virtualnog sjedala planirala se deset godina, a s napretkom tehnologije automobili se mogu učinkovitije graditi i koristiti na način koji najbolje odgovara potrebama kupaca. Prednosti ovakvog virtualnog sjedala su mnogobrojne. Osim što omogućava brzu vizualizaciju podataka o dizajnu, varijanti boja i materijala početkom dizajniranja, ti podaci se istodobno u ranoj fazi dijele s inženjerima. Virtualno sjedalo omogućuje i brzu usporedbu među timovima – svaki korak se pohranjuje i može se izmjenjivati. Proces dizajna virtualne stvarnosti pojednostavljuje posao Hyundaijevih dizajnera, obzirom da smanjuje količinu vremena koje je potrebno za dizajniranje ideja u 3D obliku. Pruža prostor za neograničene mogućnosti boja i primjenu materijala, kao i dinamičnu prezentaciju funkcionalnosti pokretnih dijelova.

Pročitajte još

Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda.

Interbrandova lista najvrijednijih brandova 2016.

Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda. Unatoč još jednoj izazovnoj godini u automobilskoj industriji, globalna...

UNCHARTED x TUCSON NAGRADNI NATJEČAJ

Članak 1.PRIREĐIVAČ NAGRADNOG NATJEČAJAHyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C 10090 Jankomir, Zagreb, Hrvatska, https://hyundai.hr/, OIB: 75940144218, u daljnjem tekstu: Organizator....
Hyundai je osvojio prvo mjesto s čak dva modela na prestižnom natjecanju Automotive Brands.

Hyundai osvaja nagrade za dizajn automobila i30 Fastback i NEXO

Hyundai je osvojio prvo mjesto s čak dva modela na prestižnom natjecanju Automotive Brands. Hyundai i30 Fastback prepoznat je u kategoriji...