Preskoči do glavnog sadržaja

Performanse

Performanse. Istražite performanse potpuno nove KONE.

Protok energije – kako radi KONA Hybrid.

Ovisno o situaciji u vožnji, KONA Hybrid neprimjetno se prebacuje između benzinskog i električnog motora, ponekad koristeći oba. Sustav regenerativnog kočenja puni bateriju koristeći električni motor za usporavanje automobila. Energija pohranjena u bateriji zatim pokreće električni motor koji pomaže pri ubrzanju, vožnji uzbrdo i maloj brzini. Ovaj složeni protok energije ilustriran je u sljedećim animacijama.

Start / mala brzina

Prilikom pokretanja ili vožnje pri maloj brzini, električna energija pohranjena u bateriji pokreće električni motor da ubrza KONU Hybrid

Ubrzanje / vožnja uzbrdo

Tijekom velikih ubrzanja ili vožnje uzbrdo, električni i benzinski motor rade paralelno kako bi maksimalno povećali ubrzanje i smanjili potrošnju goriva.

Konstantna brzina

Pri konstantnim brzinama snagu osigurava ili benzinski ili električni motor, ovisno o tome koji je energetski najučinkovitiji u toj situaciji.

Usporavanje / vožnja nizbirdo

Sustav regenerativnog kočenja puni bateriju koristeći električni motor za usporavanje automobila. Prilikom usporavanja ili vožnje nizbrdo, proizvedena energija pohranjuje se u bateriju.

Regenerativno kočenje

Prilikom usporavanja (npr. pri kočenju ili vožnji nizbrdo) električni motor radi kao generator i regenerira kinetičku energiju u električnu energiju koja se zatim pohranjuje u bateriju.

Istražite naše hibridne motore.

Želite li saznati više o Hyundaijevim visokoučinkovitim hibridnim motorima?

Saznaj više

Benzinski

Potpuno novi KONA 48-V blagi hibrid.

Uštedite gorivo i smanjite emisije s opcijskim 48-voltnim blagim hibridnim sustavom koji možete odabrati s 1.0 T-GDi benzinskim motorom (MHEV). Podržava motor s izgaranjem s dodatnim okretnim momentom tijekom ubrzanja – ovisno o stanju napunjenosti baterije i stupnju ubrzanja. Rezultat je poboljšana ušteda goriva i smanjene emisije CO2 pogonskog sklopa.

7-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom.

7-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom kombinira učinkovitost goriva i zabavu u vožnji svojstvenu ručnom mjenjaču s praktičnošću automatskog mjenjača.

6-stupanjski ručni mjenjač.

6-stupanjski ručni mjenjač s laganim mijenjanjem stupnjeva prijenosa dizajniran je za brzo i precizno mijenjanje stupnjeva prijenosa

Istražite naše dizelske i benzinske motore.

Želite li saznati više o Hyundaijevim visokoučinkovitim dizelskim i benzinskim motorima?