Hyundai je i ove godine rangiran kao jedan od najcjenjenijih brandova na svijetu prema najnovijim ljestvicama koje je objavio globalni Interbrand.Hyundai je i ove godine rangiran kao jedan od najcjenjenijih brandova na svijetu prema najnovijim ljestvicama koje je objavio globalni Interbrand.

Hyundai među 40 najboljih globalnih brandova

21.12.2018. - Novosti

Hyundai je i ove godine rangiran kao jedan od najcjenjenijih brandova na svijetu prema najnovijim ljestvicama koje je objavio globalni Interbrand.

Rast od 3% koji je počeo 2017. godine i rekordna vrijednost od 13,5 milijardi američkih dolara rezultat je koji uspješno svrstava tvrtku u top 40 najboljih globalnih brandova već četvrtu godinu zaredom.

Hyundai Motors

„Hyundai Motors je inovativan i kreativan brand koji se neprekidno razvija i radi na novim funkcijama vozila koje naši kupci žele, pružajući im besprijekorna automobilska iskustva i zaista smo oduševljeni kada se cijele godine povećava vrijednost tvrtke”, rekao je Wonhong Cho, voditelj marketinga.

Naš cilj je fokus na razvoju tehnoloških inovacija kako bi se ubrzalo postizanje buduće vizije mobilnosti tvrtke, u kombinaciji sa strateškim ulaganjima u buduće tehnologije kao što su elektrifikacija, pametni automobili, roboti i umjetna inteligencija te svi novi načini vožnje u budućnosti.

Pročitajte još

Tvrtka Hyundai Motor je najavila početak proizvodnje potpuno nove KONE Electric u svojoj češkoj tvornici Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC). Druga generacija KONE predvođena je potpuno električnom varijantom (EV) koja nudi napredne sigurnosne i praktične značajke te vodeći prostor u klasi Hyundai tako nastavlja raditi u skladu s ciljem da do 2035. godine u Europi proizvodi samo vozila s nultom emisijom.

Iz Europe za Europljane: Potpuno nova KONA Electric počinje s proizvodnjom u Češkoj

Tvrtka Hyundai Motor najavila je početak proizvodnje potpuno nove KONE Electric u svojoj češkoj tvornici Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC)....
Hyundai je najavio ulaganje u IONITY s ciljem povećanja dostupnosti EV punjača s dodatnim pogodnostima za svoje kupce.

Hyundai ulaže u IONITY s ciljem proširenja mreže za punjenje električnih automobila

Hyundai je najavio ulaganje u IONITY s ciljem povećanja dostupnosti EV punjača s dodatnim pogodnostima za svoje kupce. Počevši od...
Hyundai Motor Europe aktivirao je svoje partnerstvo s Healthy Seas, organizacijom za očuvanje oceana i mora, u zajedničkom cilju: borba protiv onečišćenja oceana, njegovanje održivih morskih ekosustava i podrška kružnom gospodarstvu.

Hyundai Motor i Healthy Seas za more bez napuštenih ribarskih mreža

Hyundai Motor Europe aktivirao je svoje partnerstvo s Healthy Seas, organizacijom za očuvanje oceana i mora, u zajedničkom cilju: borba...