Hyundai je i ove godine rangiran kao jedan od najcjenjenijih brandova na svijetu prema najnovijim ljestvicama koje je objavio globalni Interbrand.Hyundai je i ove godine rangiran kao jedan od najcjenjenijih brandova na svijetu prema najnovijim ljestvicama koje je objavio globalni Interbrand.

Hyundai među 40 najboljih globalnih brandova

21.12.2018. - Novosti

Hyundai je i ove godine rangiran kao jedan od najcjenjenijih brandova na svijetu prema najnovijim ljestvicama koje je objavio globalni Interbrand.

Rast od 3% koji je počeo 2017. godine i rekordna vrijednost od 13,5 milijardi američkih dolara rezultat je koji uspješno svrstava tvrtku u top 40 najboljih globalnih brandova već četvrtu godinu zaredom.

Hyundai Motors

„Hyundai Motors je inovativan i kreativan brand koji se neprekidno razvija i radi na novim funkcijama vozila koje naši kupci žele, pružajući im besprijekorna automobilska iskustva i zaista smo oduševljeni kada se cijele godine povećava vrijednost tvrtke”, rekao je Wonhong Cho, voditelj marketinga.

Naš cilj je fokus na razvoju tehnoloških inovacija kako bi se ubrzalo postizanje buduće vizije mobilnosti tvrtke, u kombinaciji sa strateškim ulaganjima u buduće tehnologije kao što su elektrifikacija, pametni automobili, roboti i umjetna inteligencija te svi novi načini vožnje u budućnosti.

Pročitajte još

Ništa nije iznenadilo novinare krajem svibnja, kao predstavljanje potpuno novog Hyundai crossover SUV-a u Motovunu: Hyundai BAYON dokazao je da je pravi SUV spreman na sve uvjete gradske vožnje!

Novi BAYON je postavio ljestvicu visoko!

Ništa nije iznenadilo novinare krajem svibnja, kao predstavljanje potpuno novog Hyundai crossover SUV-a u Motovunu: Hyundai BAYON dokazao je da...
Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk razdvaja prostor između vozača i suvozača, a Hyundai će uvesti ovu tehnologiju u sva nadolazeća vozila.

Hyundai Motor Group razvio je središnje bočne zračne jastuke

Hyundai Motor Group razvio je novi, središnji bočni zračni jastuk kako bi dodatno poboljšao sigurnost svojih vozila. Ovaj zračni jastuk...
Tvrtka Hyundai Europe lansirala je Re:Style u Europi – platformu za cirkularnu ekonomiju i održivost Pokrenuta 2019., platforma je posvećena inovacijama i održivosti Platforma je lansirana modnom izložbom u Amsterdamu koja podiže svijest javnosti o održivosti i koju je osmislio poznati modni dizajner Jeremy Scott

Re:Style – Hyundaijeva platforma za cirkularnu ekonomiju inspirirat će vas da ponovno razmislite o materijalima i modi

Tvrtka Hyundai Europe lansirala je Re u Europi – platformu posvećenu cirkularnoj ekonomiji i održivosti. Pokrenuta 2019. godine, platforma je...