Hyundai je i ove godine rangiran kao jedan od najcjenjenijih brandova na svijetu prema najnovijim ljestvicama koje je objavio globalni Interbrand.Hyundai je i ove godine rangiran kao jedan od najcjenjenijih brandova na svijetu prema najnovijim ljestvicama koje je objavio globalni Interbrand.

Hyundai među 40 najboljih globalnih brandova

21.12.2018. - Novosti

Hyundai je i ove godine rangiran kao jedan od najcjenjenijih brandova na svijetu prema najnovijim ljestvicama koje je objavio globalni Interbrand.

Rast od 3% koji je počeo 2017. godine i rekordna vrijednost od 13,5 milijardi američkih dolara rezultat je koji uspješno svrstava tvrtku u top 40 najboljih globalnih brandova već četvrtu godinu zaredom.

Hyundai Motors

„Hyundai Motors je inovativan i kreativan brand koji se neprekidno razvija i radi na novim funkcijama vozila koje naši kupci žele, pružajući im besprijekorna automobilska iskustva i zaista smo oduševljeni kada se cijele godine povećava vrijednost tvrtke”, rekao je Wonhong Cho, voditelj marketinga.

Naš cilj je fokus na razvoju tehnoloških inovacija kako bi se ubrzalo postizanje buduće vizije mobilnosti tvrtke, u kombinaciji sa strateškim ulaganjima u buduće tehnologije kao što su elektrifikacija, pametni automobili, roboti i umjetna inteligencija te svi novi načini vožnje u budućnosti.

Pročitajte još

Hyundai je najavio pokretanje nove marke IONIQ posvećene električnim vozilima, otvorivši novo poglavlje kao lider u eri elektrificirane mobilnosti. Pod markom IONIQ, Hyundai će nuditi električna vozila koja su usmjerena prema kupcima i usredotočena na lifestyle rješenja u skladu s vizijom „Napredak za čovječanstvo“.

Hyundai predstavlja marku IONIQ posvećenu električnim automobilima

Hyundai je najavio pokretanje nove marke IONIQ posvećene električnim vozilima, otvorivši novo poglavlje kao lider u eri elektrificirane mobilnosti. Pod...
Hyundai i20 je najbolji kompaktni automobil prema njemačkom Auto Bild TÜV izvješću za 2019. godinu.

Hyundai i20 najbolji kompaktni automobil

Hyundai i20 je najbolji kompaktni automobil prema njemačkom Auto Bild TÜV izvješću za 2019. godinu. S prosječnim omjerom ozbiljnih kvarova...
Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

Hyundai Motor i BTS izazov za budućnost!

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako...