Iako su na automobilskoj sceni već desetljećima, električni automobili nisu tako uobičajeni poput vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Upravo zato postoji mnogo mitova i zabluda koji su se stvorili oko električnih vozila.Iako su na automobilskoj sceni već desetljećima, električni automobili nisu tako uobičajeni poput vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Upravo zato postoji mnogo mitova i zabluda koji su se stvorili oko električnih vozila.

Kona Electric ruši mitove o automobilima na struju

12.05.2020. - Novosti

Iako su na automobilskoj sceni već desetljećima, električni automobili nisu tako uobičajeni poput vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Upravo zato postoji mnogo mitova i zabluda koji su se stvorili oko električnih vozila. Kona Electric dokazala je da su mitovi pogrešni, a mi vam donosimo i razloge zašto:

  1. mit: električni automobili imaju kratak domet.

Činjenica: Udaljenost koju električni automobil može proći neprestano se poboljšava, a najnovija generacija modela baterije Kone EV ima domet do 449 km s jednim punjenjem. Ovaj model je idealan za gradsku vožnju, ali i za veće udaljenosti.

  1. mit: električni automobili su preskupi.

Činjenica: Iako električni automobili u prosjeku koštaju više od automobila s unutrašnjim izgaranjem u vrijeme kupnje, cjenovni jaz smanjuje se tijekom korištenja vozila. Osim toga, mnoge europske države nude državne subvencije kako bi nadoknadili troškove kupnje. Nekoliko studija pokazalo je da ukupni trošak vlasništva čak nešto niži nego kod benzinskih vozila, jer osim što je električna energija jeftinija od benzina, vlasnici električnih automobila troše manje novaca na održavanje i popravke.

  1. mit: nema dovoljno punionica za automobile na struju.

Činjenica: U Europi je u 2019. godini bilo registrirano oko 16.000 javnih električnih punionica, uključujući više od 17.000 snažnih punjača s brzim punjenjem. Taj broj svakodnevno raste, a velik broj supermarketa i javnih parkirališta nude besplatne EV stanice za punjenje. Kona EV ima opcionalni trofazni punjač snage 10,5 kW, a može se puniti i kod kuće. Upravo ova opcija omogućava znatno kraća vremena punjenja (4 sata i 50 minuta za verziju od 39 kWh ili 7 sati i 30 minuta za verziju od 64 kWh).

  1. mit: opasno je puniti električno vozilo na kiši.

Činjenica: Električna vozila i njihovi punjači izrađeni su da izdrže sve vremenske uvjete kako bi bili jednako sigurni kao i benzinski automobili, a vozači neće imati problema s punjenjem kada pada kiša. Kona EV opremljena je najnovijim tehnologijama aktivne sigurnosti i pomoći u vožnji.

  1. mit: električni automobili nisu zabavni za vožnju.

Činjenica: U usporedbi s benzinskim automobilima, EV vozila tiša su u vožnji i nude jednostavniju vožnju. Mnogi električni automobili imaju superiorno ubrzanje u usporedbi s motorima s unutarnjim izgaranjem, a poboljšana je i dinamika vožnje zbog niskog položaja teške baterije. S 204 KS, maksimalnim okretnim momentom od 395 Nm i najvećom brzinom od 167 km/h, Kona EV vrlo je moćan SUV. Od 0 do 100 može ubrzati za 7,9 sekundi. Upravljački modul omogućava intuitivan rad električnog pogona jednostavnim pritiskom na tipke za prebacivanje stupnjeva prijenosa. U kombinaciji s radarskim senzorom, pametni regenerativni sustav kočenja čak će automatski kontrolirati regenerativno kočenje u skladu s prometom koji slijedi.

Pročitajte još

PRIREĐIVAČ KREATIVNOG NATJEČAJA Hyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C 10090 Jankomir, Zagreb, Hrvatska, https://hyundai.hr/, OIB: 75940144218, u daljnjem tekstu: Organizator

“HYUNDAI UZVRAĆA LJUBAV” KREATIVNI NATJEČAJ

Članak 1.PRIREĐIVAČ KREATIVNOG NATJEČAJAHyundai Hrvatska d.o.o., Ljubljanska avenija 4C 10090 Jankomir, Zagreb, Hrvatska, https://hyundai.hr/, OIB: 75940144218, u daljnjem tekstu: Organizator....
Prvi Hyundai električni automobil bila je Sonata Electric Vehicle iz 1991. godine Prvi potpuno električni automobil za komercijalno tržište, i10 BlueOn, Hyundai je proizveo 2009. i 2010. godine Uvođenje IONIQ-a na tržište označilo je ozbiljan zalet tvrtke u elektrifikaciju

Put do predvodnika elektrifikacije: Tvrtka Hyundai je nultoj emisiji predana već više od 30 godina

Prvi Hyundai električni automobil bila je Sonata Electric Vehicle iz 1991. godine. Hyundai je 2009. i 2010. proizveo svoj prvi...
Hyundai je predstavio prvo vozilo u svom novom segmentu srednjeg SUV vozila, tzv. BEV-u: IONIQ 5! Prepoznatljiv i inovativan dizajn kompletiran je novim sustavom izrađenim isključivo za električna vozila s baterijom sljedeće generacije. Uz takvu pobjedničku kombinaciju moglo bi se reći da je sve spremno za pokretanje nove ere čiste mobilnosti koja je dio dugoročne strategije Hyundai Motorsa.

IONIQ 5 za čišću budućnost

Hyundai je predstavio prvo vozilo u svom novom segmentu srednjeg SUV vozila, tzv. BEV-u: IONIQ 5! Prepoznatljiv i inovativan dizajn...