Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika. Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

Hyundai Motor i BTS izazov za budućnost!

28.10.2021. - Novosti

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

BTS spektakl!

Južnokorejska K-pop senzacija BTS je sedmeročlani bend koji je 2019. godine ušao u povijest nakon što su oborili niz rekorda diskografske industrije, a postali su i prvi bend nakon The Beatlesa s čak tri albuma na prvom mjestu Billboardove top ljestvice unutar jedne godine. Zahvaljujući svojim plesnim pjesmama, vojsci obožavatelja i pozitivnim porukama, jedni su od najpopularnijih i najutjecajnijih glazbenika na svijetu.

Očekujemo Generaciju Jedan

Izazovi su nastavak nedavno pokrenute kampanje „Očekujemo Generaciju Jedan“ i prilika su da se mlađa populacija upozna i sudjeluje u globalnom pokretu za postizanje neutralnosti ugljika. Korisnici društvenih mreža plesat će i stvarati jedinstvene sadržaje uz njima bliske mreže TikTok, Instagram Reels i YouTube Shorts kako bi podsjetili sebe i druge na važnost neutralnosti ugljika i promicali ekološki osviještena ponašanja potrebna za to.

Thomas Schemera, globalni direktor marketinga i voditelj odjela za korisničko iskustvo Hyundai Motor Company, rekao je da milenijalnci i Gen Z imaju važnu ulogu u kreiranju društva koje odgovorno pristupa neutralnosti ugljika te da su zato pozvali BTS i utjecajne osobe na društvenim medijima da stvore sinergiju oko tog važnog cilja.

Izazovi

Prvi izazov je plesni i zove se #Move4Gen1. Ideju o neutralnosti ugljika pretvara u niz pokreta koji se lako prate, a demonstrirao ih je BTS. Koreografija ima znak “+” koji predstavlja već generirane emisije ugljika i “-” koji predstavlja smanjenu emisiju ugljika što dovodi do “0”. U izazovu #Pass2Gen1 sudionici će stvoriti poruke o tome što žele prenijeti generaciji Jedan, prvoj generaciji koja živi u eri neutralnoj prema ugljiku.

Pročitajte još

Hyundai je pokazao kontinuirani rast vrijednosti svog branda jer već petu godinu zaredom osigurava svoje mjesto među 40 najboljih svjetskih kompanija.

Hyundai dobio priznanje za izvanrednu inovaciju

Hyundai je pokazao kontinuirani rast vrijednosti svog branda jer već petu godinu zaredom osigurava svoje mjesto među 40 najboljih svjetskih...
Hyundai Motor Group razvio je novi EXoskeleton prsluk (VEX), nosivi robot stvoren za pomoć industrijskim radnicima koji dugo vremena provode radeći poslove u visini iznad glave. Ovaj prsluk povećava produktivnost i smanjuje umor, oponašajući kretanje ljudskih zglobova kako bi se smanjilo opterećenje.

Hyundai razvio prsluk koji olakšava težak rad

Hyundai Motor Group razvio je novi EXoskeleton prsluk (VEX), nosivi robot stvoren za pomoć industrijskim radnicima koji dugo vremena provode...
Misli su nam sa svima koji su pogođeni trenutnom situacijom. Svjesni smo da je COVID-19 u ovom trenutku velik izazov, a u ovom razdoblju neizvjesnosti, želimo da znate da je Hyundai uz vas. Podržat ćemo vas u skladu s našim mogućnostima. Sigurnost, zdravlje i dobrobit Hyundaijevih zaposlenika, kupaca, poslovnih partnera i cijele naše zajednice od najveće su nam važnosti. Slijedimo preporuke nadležnih tijela i poduzimamo mjere kako bismo spriječili širenje virusa.

Hyundai je uz vas

Misli su nam sa svima koji su pogođeni trenutnom situacijom. Svjesni smo da je COVID-19 u ovom trenutku velik izazov,...