Hyundai Motor je 14. srpnja podržao organizaciju Healthy Seas u provedbi edukativnog događaja u londonskoj umjetničkoj galeriji Tate Modern. Radionica je uključivala edukaciju djece kroz prezentaciju o zaštiti mora, ghost fishingu i njegovim razornim učincima, kao i rješenjima koja nudi podrška budućih generacija kružnom gospodarstvu. Hyundai Motor je 14. srpnja podržao organizaciju Healthy Seas u provedbi edukativnog događaja u londonskoj umjetničkoj galeriji Tate Modern. Radionica je uključivala edukaciju djece kroz prezentaciju o zaštiti mora, ghost fishingu i njegovim razornim učincima, kao i rješenjima koja nudi podrška budućih generacija kružnom gospodarstvu.

From waste to art: Hyundai Motor i Healthy Seas podučavaju mlađu generaciju o kružnom gospodarstvu

17.08.2022. - Novosti

Hyundai Motor je 14. srpnja podržao organizaciju Healthy Seas u provedbi edukativnog događaja u londonskoj umjetničkoj galeriji Tate Modern. Radionica je uključivala edukaciju djece kroz prezentaciju o zaštiti mora, ghost fishingu i njegovim razornim učincima, kao i rješenjima koja nudi podrška budućih generacija kružnom gospodarstvu.

Hyundai Motor i Healthy Seas udružili su snage u organizaciji edukativnog događaja u Ujedinjenom Kraljevstvu


Prošle godine je Hyundai započeo partnerstvo s organizacijom za očuvanje mora Healthy Seas. Misija organizacije Healthy Seas je uklanjanje otpada iz mora, posebice ribarskih mreža, u svrhu recikliranja morskog otpada u tekstilne proizvode. Tvrtka i partner Aquafil će obnovljene ribarske mreže transformirati i reciklirati u ECONYL®, visokokvalitetni materijal koji se koristi za stvaranje novih proizvoda poput čarapa, kupaćih kostima, sportske odjeće ili tepiha. Od svog osnutka 2013., Healthy Seas je uz pomoć ronilaca i ribara volontera prikupio više od 773 tone ribarskih mreža i drugog morskog otpada.

Uz aktivnosti čišćenja samih mora, temelj inicijative i partnerstva su edukativni programi. Cilj je poučiti mlađe generacije o učincima onečišćenja mora i ponuditi rješenja koja će im omogućiti postizanje održivog stila života.

Edukacija je održana u londonskoj umjetničkoj galeriji Tate Modern


Zahvaljujući podršci Hyundai Motor UK, organizacija Healthy Seas je više od 60 školaraca iz osnovne škole Charles Dickens u Londonu podučila kružnom gospodarstvu. Događaj je održan u umjetničkoj galeriji Tate Modern, uz potporu tima volontera Healthy Seasa, kao i kustosa muzeja.

Započelo je zanimljivom prezentacijom predstavnika Healthy Seasa o plastičnom onečišćenju i razornim učincima ghost fishinga na morski okoliš i životinje. Djeci su potom prikazane dojmljive podvodne fotografije koje su fotografirali volonteri iz dobrotvorne organizacije Ghost Diving. Volonteri dobrotvorne organizacije Ghost Diving djeluju u nekoliko zemalja diljem svijeta kako bi iz koraljnih grebena i olupina izvlače napuštene ribarske mreže, poznate kao ‘mreže duhova’.

Preko 60 školaraca sudjelovalo je i naučilo o predanosti i zaštiti okoliša, a to i jest cilj Hyundaija i Healthy Seasa za održiv razvoj života u budućnosti


Healthy Seas tim također je objasnio kako točno funkcionira kružno gospodarstvo pokazujući da se plastični otpad može prenamijeniti u nove resurse. Od materijala ECONYL® rade se održivi proizvodi i materijali koji se mogu pronaći u tepisima modela Hyundai IONIQ 5 i nadolazećem IONIQ-u 6.

Nakon prezentacije, učenici su svoje stečeno znanje prenijeli u praksu. Naime, postali su na jedan dan „ronioci“ i spasili zarobljene plišane igračke zapetljane u mreže. Djecu je oduševilo što su kroz igru na zanimljiv način naučili nešto novo što bi pomoglo u očuvanju planeta.

From waste to art – vizija je Hyundai Progress for Humanity projekta koji pokazuje budućim generacijama kako štititi planet i okoliš


Učenici su pokazali svoju kreativnost i izradili umjetnička djela koja prikazuju morska stvorenja koristeći materijale iz njihovih domova koji se mogu reciklirati. Njihove su kreacije zatim stavljene na veliku mrežu koju je prethodno izvukao britanski Ghost Diving tim s čišćenja u Sjevernom moru.

U drugoj su radionici učenici imali priliku izraditi šarene plakate s porukama o svemu što su naučili tijekom dana. Njihova razmišljanja i zaključci pokazali su koliko su djeca angažirana glede teme onečišćenja mora. Naglasili su da im je važno održavanje edukativnih aktivnosti poput ovih kako bi naučili više. Tako se prikazuju prednosti kružnog gospodarstva, u skladu s vizijom tvrtke Hyundai Progress for Humanity. Detalje edukacije možete pogledati u videozapisu.

Angažiranje i edukacija mlađih generacija


“Kao odgovorna tvrtka, Hyundai smatra da je održivost nužna kako bi se ispunila misija naše inicijative Progress for Humanity,” tvrdi Andreas-Christoph Hofmann, marketing & product potpredsjednik Hyundai Motor Europe. “Da bismo postigli održiv razvoj društva, vjerujemo da je najvažnije da mlađe generacije uče o opasnostima onečišćenja mora i prednostima kružnog gospodarstva. Zbog toga ćemo nastaviti podržavati našeg partnera Healthy Seas u provođenju ovih kreativnih, interaktivnih i, što je najvažnije, zabavnih obrazovnih inicijativa.”

A gdje bolje započeti nego od najmlađih generacija? Ipak je naša budućnost u njihovim rukama.

Pročitajte još

Vlasnici Hyundai vozila od sada mogu servisirati svoje limene ljubimce kod ovlaštenog Hyundai servisnog partnera Omega-auto d.o.o. iz Čilipa.

Hyundai je stigao u Dubrovnik

Vlasnici Hyundai vozila od sada mogu servisirati svoje limene ljubimce kod ovlaštenog Hyundai servisnog partnera Omega-auto d.o.o. iz Čilipa. Novi...
Na ovogodišnjem “Unlock the Software Age” online forumu, Hyundai Motor Grupa najavila je planove za transformaciju korisničkog iskustva. Naime, cilj je kreirati novu eru korisničke slobode i mogućnosti putem softverske tehnologije koja se konstantno razvija. Tako će korisnici, kroz cijeli životni vijek svojih automobila, imati priliku razvijati i unaprjeđivati iste.

Hyundai Motor Grupa najavljuje revolucionarnu transformaciju svih Hyundai vozila u Software Defined Vehicles (SDVs) do 2023.

Na ovogodišnjem “Unlock the Software Age” online forumu, Hyundai Motor Grupa najavila je planove za transformaciju korisničkog iskustva. Naime, cilj...
Tvrtka Hyundai Europe lansirala je Re:Style u Europi – platformu za cirkularnu ekonomiju i održivost Pokrenuta 2019., platforma je posvećena inovacijama i održivosti Platforma je lansirana modnom izložbom u Amsterdamu koja podiže svijest javnosti o održivosti i koju je osmislio poznati modni dizajner Jeremy Scott

Re:Style – Hyundaijeva platforma za cirkularnu ekonomiju inspirirat će vas da ponovno razmislite o materijalima i modi

Tvrtka Hyundai Europe lansirala je Re u Europi – platformu posvećenu cirkularnoj ekonomiji i održivosti. Pokrenuta 2019. godine, platforma je...