Uprkos smanjenju potražnje u automobilskoj industriji, Hyundai Motor Europe obilježava 2021. godinu s odličnim prodajnim rezultatima. Kompanija je prošle godine prodala 515.886 automobila u Europi, što je povećanje od 21,6% u odnosu na prethodnu godinu.Uprkos smanjenju potražnje u automobilskoj industriji, Hyundai Motor Europe obilježava 2021. godinu s odličnim prodajnim rezultatima. Kompanija je prošle godine prodala 515.886 automobila u Europi, što je povećanje od 21,6% u odnosu na prethodnu godinu.

Hyundai Motor obilježava 2021. godinu izvrsnim rezultatima

01.02.2022. - Novosti

Uprkos smanjenju potražnje u automobilskoj industriji, Hyundai Motor Europe obilježava 2021. godinu s odličnim prodajnim rezultatima. Kompanija je prošle godine prodala 515.886 automobila u Europi, što je povećanje od 21,6% u odnosu na prethodnu godinu.

Također, električna vozila su proizvedena u najvećem broju do sada. Prodano je 35% vozila u Europi 2021. godine na alternativni pogon, koji uključuje hibridna, plug-in hibridna, električna vozila na baterije i električna vozila na gorive ćelije. Ti rezultati pokazuju rast od 77% u odnosu na 2020. godinu.

Rekordni tržišni udjeli u Europi

Pored ukupnog tržišnog udjela od 4,4% u Europi, Hyundai je ostvario i rekordne tržišne udjele u Njemačkoj, Španjolskoj, Italiji, Francuskoj i Velikoj Britaniji. U Njemačkoj, Hyundai modeli su činili udio od 4,1% svih prodanih automobila, što je pola posto više nego prethodne godine. Taj podatak predstavlja 106.600 novo registriranih vozila u Njemačkoj – što je rekord svih vremena.

Pročitajte još

Danas, 1. lipnja 2016., u prostorijama prodajno-servisnog centra Hyundai Hrvatska, PJ Zagreb/Sesvete, s početkom u 11.00 h, izvršeno je izvlačenje dobitnika nagradne igre „ Dvostruki užitak! Testiraj Hyundai i osvoji karte za UEFA Euro 2016!“

Hyundai izvukao sretne dobitnike koji idu na UEFA EURO 2016

Danas, 1. lipnja 2016., u prostorijama prodajno-servisnog centra Hyundai Hrvatska, PJ Zagreb/Sesvete, s početkom u 11.00 h, izvršeno je izvlačenje...
Hyundai je postao službeni partner Hrvatskog nogometnog saveza do kraja svjetskog prvenstva u Kataru 2022.

Hyundai – službeni partner Hrvatskog nogometnog saveza

Hyundai je postao službeni partner Hrvatskog nogometnog saveza do kraja svjetskog prvenstva u Kataru 2022. Hyundai je sponzor svjetskog nogometa...
Hyundai Motorsport produžio je svoje dugogodišnje partnerstvo sa Shellom prema kojem će globalna energetska kompanija ostati glavni sponzor i tehnički partner FIA Svjetskog prvenstva u reliju (WRC) još tri godine.

Hyundai Motorsport i Shell produžuju njihovo dugogodišnje WRC partnerstvo za tri godine

Hyundai Motorsport produžio je svoje dugogodišnje partnerstvo sa Shellom prema kojem će globalna energetska kompanija ostati glavni sponzor i tehnički...