Hyundai je po prvi puta uspješno proveo testiranje dvaju autonomnih kamiona Hyundai Xcient s prikolicama na autocesti Yeoju Smart koju je korejska vlada uspostavila za razvoj tehnologije autonomne vožnje. Ova autocesta služi za istraživanje vožnje, a slična je uvjetima na stvarnoj autocesti. Testiralo se uključivanje i isključivanje u vožnju, kočenje u nuždi, komunikacijske tehnike vozila, a ograničenje brzine postavljeno je na 60 km/h kako bi se osigurala sigurnost.
Kada se vodeći kamion naglo zaustavio zbog neočekivane situacije, nova tehnologija reagirala je tako da je omogućila idućem kamionu da uspori i zaustavi se. Ovakav sustav, primijenjen na oba teretna vozila, pokazao je kako razmjena informacija u stvarnom vremenu između vozila može poboljšati kontrolu nad ubrzavanjem i usporavanjem, a također uključuje i informacije iz različitih senzora poput kamera i radara. Testirala se i značajka frontalnog dijeljenja videozapisa u stvarnom vremenu tako da prikazom videa na vodećem vozilu vozač iz kamiona koji ga slijedi može vidjeti put ispred sebe, bez ograničenja u vidljivosti za vozače u koloni.
Hyundai predvidio ekološki prihvatljivu vožnju
Hyundai Xcient je kamion težak 40 tona koji se prodaje širom svijeta. Hyundai je predvidio ekološki prihvatljivu vožnju i u sektoru komercijalnih vozila predstavivši kamion Xcient Fuell Cell koji je predstavljen u rujnu prošle godine, a do 2025. isporučit će čak 1 600 vozila samo u Švicarsku.