Besplatni poziv u Hrvatskoj 0800 11 11
Pravo na uslugu HYUNDAI mobilnog jamstva korisnik zadržava redovitim servisnim pregledima i održavanjem vozila u ovlaštenom HYUNDAI servisu prema rasporedu održavanja uz korištenje originalnih dijelova (svaki servisni pregled mora biti potvrđen pečatom i potpisom ovlaštenog HYUNDAI servisa). Pravo na besplatnu uslugu HYUNDAI mobilno jamstvo mogu ostvariti samo vozila koja su kupljena kod ovlaštenog HYUNDAI partnera u Republici Hrvatskoj i usluga HYUNDAI mobilno jamstvo je ograničena na teritorij Republike Hrvatske.
Korisnik:
Kupac ili ovlašteni vozač koji besplatno s njim putuju vozilom, a najviše do ukupnog broja osoba za koje je vozilo registrirano i homologirano.
Uzrok:
Vozilo je nepokretno uslijed nepredvidivog mehaničkog, električnog ili elektroničkog kvara pokrivenog općim uvjetima jamstva istaknutim u ovoj knjižici.
Pružanje usluga “HYUNDAI mobilno jamstvo”:
Usluge pomoći isključivo provodi “HYUNDAI mobilno jamstvo” i ni jedna druga vučna služba. Prije nego se pozove “HYUNDAI mobilno jamstvo”, korisnik treba imati slijedeće informacije u svrhu efikasnijeg pružanja pomoći: točnu lokaciju; ulica i broj, cesta i kilometraža, GPS koordinate, vizualni orijentiri, broj šasije vozila (VIN), servisnu knjižicu, registarski broj vozila, tip motora te broj telefona na koji se može kontaktirati korisnika.
Čim primi poziv, “HYUNDAI mobilno jamstvo” organizira i preuzima troškove za niže navedene usluge:
- Vuča: Vozilo će biti odvučeno do najbližeg HYUNDAI servisa. Ova je usluga besplatna za korisnika, ukoliko se radi o garancijskom slučaju.
- Zamjensko vozilo: Ukoliko kvar ne može biti otklonjen u istom danu kad je vozilo dovezeno u ovlašteni HYUNDAI servis, “HYUNDAI mobilno jamstvo” organizirat će korisniku zamjensko vozilo do veličine srednje klase. Stranka koristi zamjensko vozilo do popravka vozila, ali ne duže od tri radna dana. Popratne troškove, kao što su dodatno osiguranje, cestarine ili gorivo snosi sam korisnik. Zamjensko vozilo obavezno treba vratiti u mjesto gdje je preuzeto.
- Smještaj: Smještaj u hotelu može se koristiti samo kao alternativa zamjenskom vozilu samo u slučaju kad je jasno da će vozilo dovezeno u servis biti popravljeno slijedeći dan, a kvar se dogodio 80 ili više km od mjesta stanovanja korisnika. Ova usluga vrijedi za vozača i putnike u hotelu koji odabere “HYUNDAI mobilno jamstvo”, a s najviše 3 zvjezdice.
PAŽNJA:
“HYUNDAI mobilno jamstvo” ne snosi troškove koje je korisnik platio bez prethodnog odobrenja. Pravo na besplatnu uslugu HYUNDAI mobilnog jamstva korisnik ne može ostvariti ako je nepokretnost vozila nastupila zbog uzroka koji su jamstvenim uvjetima predviđeni kao razlog za ograničenje prava iz jamstva ili zbog mehaničkog oštećenja vozila (sudar, nalet na prepreku i sl.) ili kao posljedica nemara vlasnika (ispražnjen akumulator, ostanak bez goriva i sl.). U slučaju da je korisnik koristio besplatnu uslugu “HYUNDAI mobilno jamstvo”, a u ovlaštenom je servisu utvrđeno da iz nekog od navedenih razloga nije riječ o jamstvenom popravku, ovlašteni HYUNDAI servis će korisniku naknadno ispostaviti račun za korištenje usluge.