Najširi izbor pogonskih sklopova.

Razvijena za smanjenje emisija bez umanjivanja zabave u vožnji, potpuno nova KONA nudi najširi izbor pogonskih sklopova u ovom segmentu. Ovdje možete birati između benzinskog motora, benzinskog 48-voltnog blagog hibrida i potpunog hibrida.

Potpuno nova KONA Hybrid koristi električnu energiju kako bi vam pomogla da vozite dulje s jednakom količinom benzina. Pritom ne trebate puniti bateriju ni mijenjati svoje navike u vožnji. Podižući učinkovitost goriva svjetske klase na višu razinu, opremljena je i benzinskim motorom i električnim motorom na baterije: potpuno paralelni hibridni pogonski sustav. Regenerativno kočenje puni bateriju tako da vi ne morate.

Protok energije – kako radi KONA Hybrid.

Ovisno o situaciji u vožnji, KONA Hybrid neprimjetno se prebacuje između benzinskog i električnog motora, ponekad koristeći oba. Sustav regenerativnog kočenja puni bateriju koristeći električni motor za usporavanje automobila. Energija pohranjena u bateriji zatim pokreće električni motor koji pomaže pri ubrzanju, vožnji uzbrdo i maloj brzini. Ovaj složeni protok energije ilustriran je u sljedećim animacijama.

Želite li saznati više o Hyundaijevim visokoučinkovitim hibridnim motorima?

Više

Uštedite gorivo i smanjite emisije s opcijskim 48-voltnim blagim hibridnim sustavom koji možete odabrati s 1.0 T-GDi benzinskim motorom (MHEV). Podržava motor s izgaranjem s dodatnim okretnim momentom tijekom ubrzanja – ovisno o stanju napunjenosti baterije i stupnju ubrzanja. Rezultat je poboljšana ušteda goriva i smanjene emisije CO2 pogonskog sklopa.

7-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom kombinira učinkovitost goriva i zabavu u vožnji svojstvenu ručnom mjenjaču s praktičnošću automatskog mjenjača.

6-stupanjski ručni mjenjač s laganim mijenjanjem stupnjeva prijenosa dizajniran je za brzo i precizno mijenjanje stupnjeva prijenosa

Želite li saznati više o Hyundaijevim visokoučinkovitim dizelskim i benzinskim motorima?