2.4 GDi benzinski motor

2.4 GDi benzinski motor

Theta II 2,4-litarski benzinski motor razvija 185 KS (136 kW), 238 Nm okretnog momenta i u ponudi je sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem i 
pogonom na sve kotače.

Maks. snaga 185 KS
Maks. okretni moment 238 NM
2.0 CRDi dieselski motor

2.0 CRDi dieselski motor

Standardni R2.0 dizelski motor ima dvije verzije snage: 150 KS (110 kW) i 185 KS (136 kW) te 400 Nm okretnog momenta. Motor je moguće upariti sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem koji je dostupan s pogonom na sve kotače i prednjim pogonom ili novo razvijenim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem s pogonom na sve kotače.

Maks. snaga 185 KS
Maks. okretni moment 400 NM
2.2 CRDi dieselski motor

2.2 CRDi dieselski motor

2,2-litarski CRDi dolazi s 200 KS (147 kW), 440 Nm okretnog momenta i dostupan je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili novo razvijenim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem te izborom prednjeg ili pogona na sve kotače.

Maks. snaga 200 KS
Maks. okretni moment 440 NM
Prednji i stražnji ovjes

Prednji i stražnji ovjes

Prednji ovjes s opružnim nogama tipa MacPherson omogućuje poboljšanu stabilnost i vozne performanse tijekom ubrzavanja i kočenja. Stražnji ovjes s više spona omogućuje udobniju vožnju te zauzima manje prostora od ostalih sustava, tako da je više prostora posvećeno udobnosti putnika na stražnjim sjedalima.

Novi 8-stupanjski automatski mjenjač

Novi 8-stupanjski automatski mjenjač

Pruža glatko, automatsko prebacivanje stupnjeva prijenosa, novo razvijeni 8-stupanjski automatski mjenjač omogućuje poboljšane reakcije i uštedu goriva.

6-stupanjski ručni mjenjač

6-stupanjski ručni mjenjač

Glatko, tiho prebacivanje stupnjeva prijenosa omogućeno je višestrukim stožastim sinkronim tijelima, optimiziranim ozubljenjem zupčanika, ležajevima kontrolnog tipa i uljem mjenjača permanentno niske viskoznosti.