OBAVIJEST, 27.04.2020.
NOVO: Hyundai saloni su ponovno otvoreni
Hyundai saloni otvorili su svoja vrata 27. travnja i nastavljaju s radom u redovnom radnom vremenu, uz poštivanje svih mjera i preporuka nadležnih tijela.
U svrhu zaštite vašeg i našeg zdravlja, molimo vas da prilikom posjete prodajnih salona poštujete propisane upute.
Tijekom privremenog zatvaranja prodajnih salona aktivno smo radili na pripremama i edukaciji naših zaposlenika te je cijela Hyundai obitelj upoznata s pravilima postupanja prilikom posjete salonima, kako biste se osjećali sigurno i zaštićeno, a pripremili smo i posebne uvjete online kupnje iz udobnosti vašeg doma koje možete provjeriti ovdje.
Radna vremena ovlaštene Hyundai prodajno-servisne mreže možete saznati ovdje.
Pratite nas i dalje na društvenim mrežama gdje ćemo vas pravovremeno infromirati o svim novostima i akcijama.
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–
OBAVIJEST, 01.04.2020.
Pravila ponašanja u ovlaštenim servisima
Ovlaštena Hyundai servisna mreža radi sve kako bismo vam osigurali potrebne usluge i pružili podršku vašoj sigurnosti na cesti.
Zdravlje i sigurnost su nam na prvom mjestu, a kako biste se osjećali sigurno pri posjeti ovlaštenih Hyundai servisnih centara, donosimo pravilima ponašanja tijekom pandemije virusa:
- Molimo vas da se prije dolaska u servis obvezno prethodno najavite putem telefona ili e-maila. Radna vremena i kontakti dostupni su ovdje: https://hyundai.hr/hyundai-servis/.
- Uz osoblje, u prostoru mogu boraviti maksimalno tri osobe istovremeno. Ljubazno molimo da pratite upute zaposlenika servisa.
- Držite preporučeni razmak od dva metra u zatvorenim i u otvorenim prostorima.
- Hyundai zaposlenici izbjegavaju rukovanje kako bi spriječili širenje koronavirusa. Unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju.
- Hyundai ovlašteni partneri na svojim lokacijama nude dezinfekcijska sredstva za ruke.
- Hyundai zaposlenici za vrijeme rada nose jednokratne zaštitne rukavice i dezinficiraju kritične dijelove vozila nakon kontakta. Zaštićuje se i unutrašnjost vozila.
- Uvedena su redovna i obvezna pravila pranja ruku.
- Zatvoreni prostori redovito se prozračuju. Vozila se prozračuju poslije zaprimanja kao i prije isporuke sa servisa.
- Provodimo posebne mjere kod zaprimanja, obrade i isporuke vozila sa servisa kako bismo maksimalno zaštitili vas i zaposlenike servisa.
I na kraju, molimo vas poštujte upute Hyundaijevih djelatnika u servisima radi zaštite vašeg i našeg zdravlja.
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–
OBAVIJEST, 20.03.2020.
Odlukom Stožera civilne zaštite dopušten je nastavak rada servisa uz pridržavanje svih strogih zdravstveno-higijenskih mjera. Molimo kontaktirajte svog ovlaštenog Hyundai servisnog partnera radi daljnjih informacija i potreba oko servisnih usluga te novog radnog vremena.
Ovlaštena Hyundai servisna mreža: https://hyundai.hr/hyundai-servis/
Ovlaštena Hyundai prodajna mreža: https://hyundai.hr/prodaja/
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
OBAVIJEST, 19.03.2020.
Sukladno odluci Stožera civilne zaštite o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja, od 19.03.2020. s radom prestaju svi Hyundai centri u Republici Hrvatskoj.
Zdravlje naših korisnika, zaposlenika i svih sugrađana na prvom nam je mjestu te u potpunosti podržavamo mjere suzbijanja pandemije virusa COVID-19 propisane od strane nadležnih institucija.
Maksimalno se trudimo prilagoditi novoj situaciji. Pratite nas na našoj web stranici kao i na društvenim mrežama gdje ćete moći pronaći sve nove informacije vezane uz naše poslovanje.
Čuvajte svoje zdravlje, a zajednički ćemo prebroditi i ovaj veliki izazov.
Vaš Hyundai tim
Podjeli na društvenim mrežama: